Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 4374
Altså jeg har jo som sagt sett meg rundt på forumet om dette, men ikke kommet frem til det jeg trenger å vite å må i den forbindelse spørre i en ny tråd.

1: Hva er normalpris på flytende 2c-b?
2: Hva er "normal" dose?
3: Hvordan anbefales det å blande dette før det drikkes?, tenker litt på kvalme å sånn.
4: Burde man ta det på tom mage?
5: Noen som har prøvd flytende 2c-b?, bare 2c-b, ikke kombinert med noe annet en beis da=)

Takker for alle svar!
Sist endret av LoveToGrow; 29. mai 2007 kl. 15:26.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
1. Kan ikke si sikkert, det er et relativt nytt og ukjent stoff, noe som åpner muligheter for å selge det til blodpris, evt at man selger det som erstatning for noe annet.

2. Erowids 2c-B Dosage dokument sier det meste, og for det andre er 2c-B normalt i pulverform, 'flytende' 2c-B er pulver som har blitt blandet ut i vann/sprit e.l. dette gjøres ofte for å gjøre doseringen enklere, ettersom å måle seg frem til 10-20mg er temmelig tidskrevende og rommer for ganske mange potensielle feil ved øyemåling.

3. Ikke personlig erfaring med 2c-B, men med andre 2c-* stoffer har jeg bare brukt vann, merket ikke noe kvalme.

4. jeg styrer unna alle 'tunge' mattyper i dager jeg skal ture, holder meg til frukt og salat, dette med kvalme er litt individuellt, jeg har aldri hatt problemer med det.

5. Ikke enda.
Flytende, mener du da 2c-b freebase, eller utblanda med sprit el.l.?
Flytende betyr flytende, ikke freebase..

Hva som er en normal dose kommer helt ann på konsentrasjonen av 2c-b i løsningen. Er stoffet rent er vel en normal dose mellom 10 og 30 mg. I flytende form vil det da naturligvis bli en del mer siden løsemiddelet også veier noe. To store tråper fra en pipett ble jeg en gang tilbudt som en brukerdose. Dette var da en blanding av 2c-e og 2c-i.

Prisen på en brukerdose skal ikke være noe mer eller mindre om det er flytende eller ikke. 150 spenn er vanlig pris på alle slike stoffer, ihvertfal der jeg kommer fra..
Sist endret av mentalmelt; 29. mai 2007 kl. 19:00.
Den personen jeg kjenner har sagt jeg får det for "kompispris" 100,- pr 10mg og grunnen til at det var flytende var visst lettere å dele opp som det ble nevnt av Dodecha. Sa jeg kunne tenkt meg 50mg og fikk beskjed om at det ville bli delt opp i tre flasker: to med 20mg og en med 10mg. Hvorfor? Er det småe flasker eller no? Takk for alle svar igjen=)!!
Hvordan i all verden skal vi kunne vite det? Spør han du kjøper av...
Og finn ut om han mener 100 spenn pr. 10 mg væske, eller pr. 10 mg 2c-b i væsken.
Sist endret av mentalmelt; 29. mai 2007 kl. 20:56.
1) Flytende 2C-B er _ikke_ normalt. I pulverform finnes det ingen 'gatepris' i Norge som er etablert, men regn med 4.000 - 5.000 pr gram på gateplan med mindre du har gode kontakter.
2) En grei dose oralt er på 15-25 mg. Ikke alle er like sensitive, så det kan hende at du må opp i 40mg. Selv foretrekker jeg å ta det nasalt, for mer intens og mer kortvarig effekt. 2C-B er ikke problematisk å ta nasalt, og det er ikke verdens undergang å overdosere.
3) Drikk det som det er. 2C-B er ikke så fryktelig kvalmende om det tas oralt.
4) Tom mage gir raskere opptak.
5) Nei, men jeg har erfaringer med å blande ut andre 2C-stoffer. Fungerer fint, men helst tar man det i den formen det er. Folk som selger det _bør_ ha milligramsvekt og gelatinkapsler tilgjengelig. Gelatinkapsler er dessuten mye bedre enn en væskeblanding.

Prisen du får 10mg for er helt grei.
Sist endret av Nichotin; 29. mai 2007 kl. 21:09.
Mentalmelt: Var 10mg 2c-b i væsken, ellers ville det jo ha vært i ml og ikke i mg, dumme meg..jaja cannabis har sine bivirkninger, om de er farlig eller ikke=P men takk igjen..
stupid me, men hva er 2c-b? heroin? kokain? noe nytt? what is this? slapp å god eller høy å vill`?
Sitat av kongkran
stupid me, men hva er 2c-b? heroin? kokain? noe nytt? what is this? slapp å god eller høy å vill`?
Vis hele sitatet...
http://www.erowid.org/chemicals/2cb/
SØK!
Enten her, eller på erowid, eller kanskje google..
master namer
elodin's Avatar
Sitat av kongkran
stupid me, men hva er 2c-b? heroin? kokain? noe nytt? what is this? slapp å god eller høy å vill`?
Vis hele sitatet...
http://en.wikipedia.org/wiki/2C-B
http://www.erowid.org/chemicals/2cb/


lars?!
Sist endret av elodin; 29. mai 2007 kl. 22:55.
Jeg lurer på om 2c-B er farlig ? eller om det bare gir deg en skikkeli fet syre liknende trip.
Ble tilbydt dette stoffet i flytende form til meget bra pris, men var redd for å kjøpe det siden jeg ikke vet noe om det er farlig eller ikke.. :/ kan noen fortelle meg litt =)?
zub_Zer0: 2c-b kan ha uante langtidsvirkninger, og det er det som er med 2c-x og andre RCs. Langtidseffektene er umulig å forutse. Men foreløpig ser det ikke ut til å ha gjort folk noen skader i noen større grad, så du kan regne med at engangsbruk og slikt bør gå bra uansett. Det er mye mindre vilt enn syre, siden syre ofte inkluderer en såkalt mindfuck, noe 2c-b er kjent for å ikke gjøre. Mange sammenligner det med meskalin sånn sett. Hallusinasjonene og slikt er også mindre ville.

Du kan egentlig trygt kjøpe dette, men hvorfor kommer det plutselig i flytende form? Det er da å foretrekke i pulverform, som Nichotin påpeker.
Sist endret av Gest; 1. juni 2007 kl. 01:09.
Wikipeidia oppgir LD50 på 2C-B til ukjent, men ihvertfal over 200 mg. Så lenge du ikke tar laaangt over normal dose så er det nok ingen fysiske farer..
Gest: Det er som nevnt enklere å dosere når det er i flytende form (utblandet i et løsemiddel)

Hvis man har unøyaktig måleutstyr eller man skal håndtere veldig små mengder stoff er det alltig lurt å løse det ut i en større mengde løsemiddel (såfremt det er et ufarlig løsemiddel, eks. vann).

Det er vel egentlig et fett om du kjøper det i pulverform eller i flytende form. Men, om du kjøper det i flytende form kan det tyde på at folka du kjøper det av ikke har nøyaktig måleutstyr. På den andre siden kan det godt hende de løser det opp fordi det da er mye enklere å håndtere, så man vet aldri. Det viktigste er vel egentlig å kjøpe det av noen du stoler på, og som har prøvd det før.
effie: Jeg er klar over at grunnen mest sannsynlig er at folka ikke har måleutstyr, men hvis du skal holde på i en bransje med RCs er det jo egentlig viktig å ha. Jeg for min del foretrekker 2c-e, 2c-b og de milde 2c-x-stoffene nasalt, og jeg sniffer ikke flytende løsmidler. Men det jeg egentlig lurte på var hvorfor det er blitt en trend på den måten? Hadde det ikke vært bedre om folk spesialiserte seg litt mer på å skaffe de ordentlige varene valgfritt i hvilken form man vil?

Det jeg skaffer er i alle fall fra en profesjonell kar som vet hva han gjør og har det riktige utstyret. Føler meg tryggere på det, enn på random folk med et glass vann de påstår at det er 2c-x i.
Gest: ikke bland 2c-b med RC`s bare fordi det starter med 2c..
2c-b har blitt forsket mye på og har tilogmed vært tilgjengelig i legemiddelform.
Du har da hørt om Nexus??

Jeg syns folk har altfor lett med å skjære 2c-x stoffer over èn kam.
Når dette kan resultere i en f.eks forveksling mellom 2c-t-7 og 2c-b kan forferdelige ting skje..
(2c-t-7 er IKKE trygt, i motsetning til 2c-b)
Sist endret av Juno; 1. juni 2007 kl. 12:27.
Jeg stoler på den jeg handler hos, vet ikke hvordan det blir, men så fort jeg har testet skal jeg legge det inn på forumet, hvis det går skikkelig bra kan det til og med hende jeg skriver en trippraport
Hehe, 2c-b er moroe greier... Er det stor forskjell på å ta nasalt og oralt? Har hørt den orale varer lengre, ser ikke helt poenget da nasal dose varer en god stund hvis man først kommer skikkelig opp 8/

Eller kanskje det bare er meg...
Oralt varer lengre, og det må høyere doser til for at det skal bli like intenst. Synes ikke oralt gjør seg noe særlig hvis 2C-B skal tas alene, man ender med å ture så lenge at det blir kjedelig hvis man først putter i seg noe som tilsvarer intensiteten til 15-20mg nasalt.
Sitat av Nichotin
Oralt varer lengre, og det må høyere doser til for at det skal bli like intenst. Synes ikke oralt gjør seg noe særlig hvis 2C-B skal tas alene, man ender med å ture så lenge at det blir kjedelig hvis man først putter i seg noe som tilsvarer intensiteten til 15-20mg nasalt.
Vis hele sitatet...
Hørtes perfekt ut for meg, trenger en kamp med meg selv, har i det site begynnt å innbille meg at jeg sjøl bestemmer hvordan jeg skal ha det på tur, så kanskje denne vil gi meg en lærepenge, men en lærepenge er bestandig gode ting=D

Blir jo å røyke noe tjall ved siden av ja.. Hvis det har noe å si?
Sist endret av LoveToGrow; 1. juni 2007 kl. 13:38.
Å røyke ved siden av vil forsterke effektene, som vanlig. Du får si ifra hvordan det gikk da, jeg synes at selv 40 mg oralt ble kjedelig, og tilsvarende dose har fått dedikert en egen artikkel på erowid... Nå skal det sies at effekten 2C-B har på folk varierer stort, så jeg er antakeligvis en av de mindre sensitive.