Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2877
Hei =) Jeg har fått tak i en utrolig sterk gir (iallefall for meg). Jeg speeder ikke så ofte og jeg syns den svir en del. Jeg lurer på om det er en spesiell måte man må gå fram viss man skal tynne den ut med Fx bakepulver? Speeden er veldig seig forresten.

Å ikke kom med dumme svar som ta mindre linjer og ikke svar viss du ikke vet.
Å null moral preik.

Takker på forhånd for gode svar.
lactose/druesukker/kreatin osv osv. jeg håper for guds skyld du ikke skal selge det..? (virker sånn siden du skriver bøffe)
Skal du selge det så fortjener du galgen, ting skal ALDRI bøffes ut!!
Fanalgin... knus til mindre biter, bland med bittelitt vann til du får en tykk konsistens, tørk, skrav av med egnet plaskort/knivblad (anbefaler tapetknivblader) tada... koster ca 40-50kr på Kiwi...

edit: mangla et nøkkelord
Sist endret av naiSt; 26. mai 2007 kl. 14:07.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Det er sikkert ikke så lurt å blande ut noe som helst med andre psykoaktive stoffer, som f.eks. fanalgin...
Hva er fanalgin da??
Som Tias sier, IKKE bland ut med legemidler! Det finnes folk som kan få seriøse bivirkninger av noe så uskyldig som paracet eller aspirin!

Og, som Juno sier, ALDRI selg noe du har blandet med noe annet!

Edit: Ser at trådstarter også nevnet bakepulver. For guds skyld, dont!
Bakepulver og slimhinnene i nesen reagerer dårlig. Man kan
faktisk bruke bakepulver som avløpsrens, så det er ikke noe
særlig å få i kontakt med sensitiv organisme.

Ser vel egentlig ikke noe poeng i å dra denne tråden noe lenger uansett.
Ikke bland ut om du skal selge, og om du foretrekker å blande ut til eget bruk, så bare
do it simple og ta druesukker.
Sist endret av felix_poker; 26. mai 2007 kl. 22:01.