Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 13932
Hei!

Jeg har lett tilgang på Stesolid og lurer på hvordan jeg på best måte kan bruke det til å ruse meg på? Hvor mange må jeg ta? Tok 2 her en dag og merket bare at jeg ble sløv og trøtt. Er det noe fare med å ta mange? Hvordan rus får jeg av Stesolid?
du vil nok ikke bli noe annet enn sløv dersom du bare tar Stesolid, ettersom det er en nervemedisin

fra felleskatalogen.no:
"
Egenskaper: Klassifisering: Benzodiazepinderivat. Angstdempende, spenningsløsende, sedativ-hypnotisk, antikonvulsiv og muskelrelakserende effekt."

om du vil bli "hyper" må du kombinere det med noe annet, f.eks. alkohol!
har bare testa stesolid med knips, men funka fett det
Du sier du blir sløv av Stesolid (diazepam).. Ta deg en sterk kopp kaffe + 4 tabletter noe som tilsvarer 20 mg og du vil få en meget behagelig rus...

Det er ingen fare å ta mange stesolid ved mindre du blander det med andre stoffer som sløver ned sentralnervesystemet..

Jeg fraråder folk til å ta benzodiazepiner ved mindre man sliter med sterk uro og angst....
viss mann sliter med sterk uro og angst, er det vel ikke så smart å ruse seg på benzodiazepiner?
de funker jo på samma måte som valium/vival ... 3-4stykk og ein sekspakning pils gir ein behagelig og god rus.........spørs jo omd er 2mg eller 5mg du får.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
I felleskatalogen står det at både 2 og 5 mg inneholder 2mg diazepam.
Så hvorfor er det da to forskjellige styrker på de???

Dessuten; 2 mg diazepam er vel ikke særlig å skryte av? i forhold til ardin, hyppere, etc...

Er det samme i Norge som i Sverige og Danmark at 2 mg tablettene har skrevet CC-C på hver side av delestreken, mens CL-D er 5mg?
Slappen: I 5mg tablettene er det 5mg, ikke 2. Sier seg selv at du har lest feil vel??
Ardin skal inneholde 10mg, men pga smugling som ofte tilseier dårlig oppbevaring, tabletter gått ut på dato osv vil jeg si effekten er nærmere 7-8 mg.
Jeg ville nårsomhelst valgt 2 (5mg) Stesolid/Vival/Valium framfor en Ardin eller annen smugleblåvalium.
Hyppere er ikke vits i å sammeligne med da det ikke er samme stoff.

Surre: Uro og angst er jo nettopp det diazepam som regel blir skrevet ut for da, men å ta "rusdoser" i medisinsk sammenheng blir uansett overflødig.
Juno søk på fellseskatalogen så ser du at det han skriver stemmer! både 2 og 5mg inneholder 2mg diazepam
nettopp! Men allikevel tror jeg de "apotek-tekniske" forkortelser har forvirret oss: det står:

TABLETTER 2 mg og 5 mg: Hver tablett inneh.: Diazepam. 2 mg, resp. 5 mg, lactos. Med delestrek.

hvor jeg tror "resp" står for respektiv? altså som han sier: 2 i 2mg og 5 i 5mg...litt forvirrende

Uansett; jeg tok 3 og syntes det var slappe greier. Ekte legemiddel, ikke noe smuglerskit. Et par pils i tillegg, men bare smådøsen. Til slutt ble jeg nødt til å justere med en ardin som funket bedre. ganske irriterende siden jeg ikke liker falske piller - får litt noia av det.
Sitat av slappen
TABLETTER 2 mg og 5 mg: Hver tablett inneh.: Diazepam. 2 mg, resp. 5 mg, lactos. Med delestrek.

hvor jeg tror "resp" står for respektiv? altså som han sier: 2 i 2mg og 5 i 5mg...litt forvirrende
Vis hele sitatet...
Der fikk du fram poenget mitt som tydeligvis ikke var tydelig nok..?
2mg respektive 5mg beroende på hvilken tablett vi snakker om.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Er det da en god rus å få med å ta 9x5mg stesolid og en sekser pils?
Føler meg bare sløv nå... Ikke noe å skryte av akkurat...
1stk stesolid er det samme som "legemiddel" valium eller vival.
er åsså like effekter som en blå valium fz på det såkalte "illegale" markedet.

en fz tilsvarer dermed 5mg diazepam som åsså "stesolid" inneholder.
blå valium roche/ardin/og en annen jeg ikke husker, inneholder derimot 10mg diazepam.
dette tilsvarer 2stk fz/valium/stesolid/vival.

konklusjon: stesolid burde funke ganske bra etter 4-5stk.
Sitat av dimennoia
12 øl og 10-20 stesolid
Vis hele sitatet...
Et uansvarlig råd. Hvis en førstegangsbruker drikker 12 øl og spiser 20 stessere (tilsvarende 5 blå valium) kan vedkommende ende opp i en dyp rus med påfølgende ditto søvn, vedkommende blir totalt forsvarsløs og vil ikke huske noe etterpå.
Fedora Contributor
Stringer's Avatar
Fikk selv i meg 6stk blå og en sekser øl en av de første gangene jeg prøvde benzo. Ble kasta ut fra utestedene på byn, og klarte såvidt å kave meg til bussen hjem. Man blir skikkelig retard i hodet av benzo, og balansen har også lett for å forsvinne. Jeg har også havna i bråk x antall ganger i pillerus, så det er lurt å være litt forsiktig.
Kan noen fortelle meg hva som er så morro med pillerus kombinert med alkohol på byen?
Virker som det er om å gjøre å bli mest mulig "fucked up"...
Selv ser jeg ikke nytteverdien av dette i sosiale sammenhenger...
tja. for folk som ellers er forsiktige av seg kan det jo være en måte å slippe seg litt løs. Ja, man kan bli litt mer frampå og kanskje litt ape-aktig, men jeg syntes ikke det gir meg noe særlig i etterkant, bortsett fra kanskje litt noia for hva jeg kan ha gjort og sagt.

Man er liksom ikke klar over hvor ape man har oppført seg før noen forteller deg dagen etter.
...Eller reaksjonen kan bli slik Ahmed- beskriver. Nytteverdien i sosiale sammenhenger er egentlig lik null, man kan føle seg jævlig konge der og da, ingen hemninger, men alle andre ser deg for den snøvlete og eplkekjekke fjotten du er.
Sitat av xtapolapocetl
Et uansvarlig råd. Hvis en førstegangsbruker drikker 12 øl og spiser 20 stessere (tilsvarende 5 blå valium) kan vedkommende ende opp i en dyp rus med påfølgende ditto søvn, vedkommende blir totalt forsvarsløs og vil ikke huske noe etterpå.
Vis hele sitatet...
Helt enig. Ut i fra egen erfaring vet jeg at dette ikke er særlig smart å gjøre. Dumt råd.
Btw, 20 stesolid med 5mg tilsvarer 10 blå valium
Sist endret av Trippa; 13. september 2007 kl. 23:21.
Prøv å røyk en bønne og spis ca 40 mg så blir du ikke "bare trøtt"
Vil ikke påstå at det er overdrevent med 10 blå valium heller. Nå ble jo innlegget mitt slettet, så var vel unødvendig å skrive det. Men det var min anbefaling for en dag uten grenser. Og har spist ganske mange fler enn 10 blå valium, merke ardin. Skal ikke nekte for at dette kan bli en fin natt på glattcella og en start på ett rulleblad. Men, fortsatt ganske gøy å blande benzo med alkohol.
kaffe og 3-4 stesolid funker fint på meg
stesolid (diazepam) bør brukes med forsiktighet og ikke daglig. Du får en helvetes abstinens med panikkangst og fandens oldemor dersom du blir avhengig. Som dimenoia skriver potenserer det alkohol og opiatrus ganske betraktelig, men med fare for meget uheldige bivirkninger.

alkohol: hukommelsestap ofte kombinert med enten søvn eller sinnsyk adferd (du kan våkne i glattcella uten å huske verken hva du har gjort eller hvordan du kom dit.)

opiater: øker den sløvende virkningen og forlenger rusen. vær for guds skyld forsiktige med doseringen. Denne blandinga er dødelig i store doser og opiatdoser du før har tålt godt tatt uten booster kan resultere i åndedrettstans når du blander med benzo.

alkohol opiater og benzo sammen er absolutt ikke å anbefale. blir nesten som russisk rulett. fare for oppkast/ kvelning og åndedrettsproblemer

doseringer over 15 - 20 mg dersom du ikke er tilvent er ikke å anbefale. bland gjerne med kaffe elller litt speed. 10 - 15 stk 5 mg blir mer som kjemisk lobotomering og presenil sløvhet. fint å ha tilgang til dersom du får angst. Men husk jevnlig bruk over tid gir angst med behov for doseøkning og mer angst og tilslutt avhengighet. abstinensen på disse produktene er formidabel og kan vare i uker
Take care.