Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2918
Hei freaks

Fikk tak i et paygoo gift kort på 2000kr på, det jeg lurer på er om det finnes noe loop-hole for og få cash ut? Jeg vet at det går an og ta ut i minibanken med reload kortet, men har aldri vært borti gift card før
Not a real gamer
retovio's Avatar
kjøp noe på Elkjøp lever det inn dagen etter og få pengene ført på din vanlige konto så ta de ut derfra? tar litt tid men det funket før ivertfall
Du kan skaffe deg et Revolut kort, som du kan sette inn penger på og så ta ut dette i minibank, bare bruk 0191 som postnummer på kortet hvis ikke går ikke overføringen igjennom. Basic medlemmet er helt gratis, og du kan ta ut opptil 2000kr i minibank helt gratis. Tror det eneste du må betale er et engangsbeløp for kortet, men hvis du sender meg en pm kan jeg gi deg en affiliate link slik at du får et gratis kort.

Brukte selv mitt Revolut kort til dette med gavekortene jeg fikk i julegave.
Sitat av HuskaIkke Vis innlegg
Du kan skaffe deg et Revolut kort, som du kan sette inn penger på og så ta ut dette i minibank, bare bruk 0191 som postnummer på kortet hvis ikke går ikke overføringen igjennom. Basic medlemmet er helt gratis, og du kan ta ut opptil 2000kr i minibank helt gratis. Tror det eneste du må betale er et engangsbeløp for kortet, men hvis du sender meg en pm kan jeg gi deg en affiliate link slik at du får et gratis kort.

Brukte selv mitt Revolut kort til dette med gavekortene jeg fikk i julegave.
Vis hele sitatet...
Kjøp noe på butikk , returner det , få cash tilbake Gjort det mange ganger
▼ ... over et år senere ... ▼
Interessant, hvilke butikker bruker du da? Ikke alle butikker lar deg returnere og få ut cash. Mine forslag er Elkjøp og Jula.