Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1062
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har ganske høy toleranse på kodein, men har nå gått over til oxynorm som jeg aldri har prøvd før. Lurer derfor på om jeg automatisk også har toleranse for det, eller om jeg må være forsiktig å starte med lav dosering. Jeg ønsker både smertelindring og rus, men vil også være trygg ☺
Har også et lignende spørsmål til. Jeg har ganske høy toleranse for imovane. Vil jeg da ha også ha toleranse for benzo?
Ja du har en viss toleranse for oxy vist du har bygd høy toleranse for kodein. Begge er opiater og du har bygd deg opp en opiattroleranse, men det betyr ikke at du ikke skal være forsiktig meg oxy i starten. Oxy er veldig mye mer potent enn kodein.

Samme med Imovane og benzo. Imovane er ikke direkte en benzo, men de har krysstoleranse da dem funker på ganske like plasser i hjernen. Så har du høy toleranse for Imovane så har du nok en viss benzo toleranse også. Men alle reagerer forskjellig på ting, så om du skal teste noe du ikke har teste før, så start med en lav dose å prøv deg frem uansett er mitt tips..
Sist endret av Alge; 21. juli 2018 kl. 19:12.
Har du toleranse for kodein har du toleranse for oxykodon også. Siden du ikke nevner hvor høye doser du har gått på ville jeg tatt en titt her for å regne ut hvor mye oxy du burde starte med.
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Tusen takk for svar fra begge to. Den kalkulatoren var ikke dum, hvis den stemmer da. Et spørsmål til. Jeg vet å blande opiater og benzo er farlig. Men er det trygt å ta benzo 6 timer etter siste inntak av oxynorm?
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
6 timer er i minste laget, oxy har en halveringstid på 3 timer. Så etter 6 timer har du det i blodet enda, så for sikkerhets skyld ville jeg ha drøyet litt
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg likte egentlig kodein bedre enn oxy.
Jeg blir så trøtt av oxy. og jeg har egentlig lyst til å gjøre noe ut av dagen.'
Med kodein ble jeg nesten litt speeda og var i stand til å gjøre det meste.
Hvordan kan jeg bli kvitt denne trøtthetsfølelsen på oxy? Kaffe, energidrikker ect?
Ville prøvd å redusere dosen du går på så lenge det ikke går utover smertelindringen. Funker ikke det ville jeg gått for koffein.