Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 2809
Jeg er en Snøfreser
Cobra1's Avatar
Hei har noen tips for å sovne mens man har speed i systemet sitt som ikke innebærer å ta mer narkotika som benzo og weed som jeg ser meste parten tipser om. har bare sett 1 tips hittil og det er å sove på et kaldt rom men det er litt vanskelig med de tempraturene vi har i norge no.
Den som bare er der
Altså hvis du ikke vil innta noe stoff er det vel bare diverse kjærringråd du kan prøve da vel?
Jeg er en Snøfreser
Cobra1's Avatar
Trådstarter
Sitat av RavnX Vis innlegg
Altså hvis du ikke vil innta noe stoff er det vel bare diverse kjærringråd du kan prøve da vel?
Vis hele sitatet...
Ja nei er bare blir dårlig av weed og benzo så det var kanskje nokken her som sitter i samme løype og har komt med en løsning
Legg deg og lukk øynene en halvtimes tid 2-3 ganger i løpet av døgnet når du speeder. Få i deg mat, og sett på beroligende musikk. Noen øl kan også hjelpe.
Som nevnt av Tekken, slå av lyd/lys, å legg deg ned med lukka øyne, om så bare for 20 minutter, det gjør underverker.
Sovne gjør du nok ikke, men det er utrolig hvor mye huet ditt tar seg inn med små pauser fra alt.

Kanskje du skal vurdere å ha noe seroquel/quetiapin til neste gang, C-prep antipsykotika, blir også foreskrevet til innsovning i mindre doser, slår deg ut i søvn hver gang på tenning.
Sist endret av Eyeamare; 21. juli 2018 kl. 12:40. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hvis du vil sove så tar du bare ikke speed? Spørsmålet er jo like dumt som 'hvordan ikke bli full når man drikker alkohol'
Jeg er en Snøfreser
Cobra1's Avatar
Trådstarter
Sitat av Darkbull Vis innlegg
Hvis du vil sove så tar du bare ikke speed? Spørsmålet er jo like dumt som 'hvordan ikke bli full når man drikker alkohol'
Vis hele sitatet...
nei det e sann som kan skje fort når stemninga er der og suget for en stripe til kommer har faktisk en regel at jeg ikke bumper etter klokka 2 men fortsatt så sliter jeg med å sove.
Hehe, been there done that. Hjem fra byen kl3, nach til kl15 på formiddagen. Gøy der og da, men ødelagt neste to dagene...

Holder meg heller til cola. Har du riktig kontakt og får litt fin cola kan du legge deg og sove som en stein 40 minutter etter siste stripe.

Ellers har jeg ikke noe særlig tips. Når jeg drikker sovner jeg uansett. Men å blande med mer narkotika for å balansere effekten igjen er absolutt ikke sunt, men det vet du nok
Jeg er en Snøfreser
Cobra1's Avatar
Trådstarter
Cola er så sinnsykt dyrt her i byen, for 4k får man 3gram cola eller 4k for 10g speed. har prøvd litt cola men kan ikke si nokke om kvaliteten dens siden jeg er ikke så erfaren med det men det har ikke gitt meg den samme effekten som speed gjør da, eneste problemet med speed er kor lenge du kjenner det i systemet ditt liksom.
Min erfaring er at det er lettest og sovne rett etter inntak dersom du tar høyere doser. Dette tror jeg kommer av ved høye doser er du mer avhengig av nigrostriatale dopaminerge neuroner som jeg tror kan resultere i en sterkere inhibitorisk effekt, enn ved mesolimbiske slik ved lave doser.

quatapin/seroquel som nevnt her kan gjøre underverker, men det kan også resultere i blodtrykksfall i kombinasjon med speed.
Jeg er en Snøfreser
Cobra1's Avatar
Trådstarter
Sitat av DrPerception Vis innlegg
Min erfaring er at det er lettest og sovne rett etter inntak dersom du tar høyere doser. Dette tror jeg kommer av ved høye doser er du mer avhengig av nigrostriatale dopaminerge neuroner som jeg tror kan resultere i en sterkere inhibitorisk effekt, enn ved mesolimbiske slik ved lave doser.

quatapin/seroquel som nevnt her kan gjøre underverker, men det kan også resultere i blodtrykksfall i kombinasjon med speed.
Vis hele sitatet...
hva er dissa pillene som dere snakker om er det sove medisin og er det sann jeg må få doktoren min til å skrive ut da eller?

Kompis av meg fikk tak i noe circadin er det noe som kan hjelpe til å skru av speeden?
Sist endret av Cobra1; 21. juli 2018 kl. 19:38. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Cobra1 Vis innlegg
Kompis av meg fikk tak i noe circadin er det noe som kan hjelpe til å skru av speeden?
Vis hele sitatet...
Circadin er melatonin som er kroppens søvnhormon. Ikke ta dette utenfor vanlig leggetid. Det kommer til å fucke opp døgnrytmen din.
Jeg er en Snøfreser
Cobra1's Avatar
Trådstarter
ja jeg prøvde Circadin det fikk meg til å sove 2 timer før jeg våknet igjen
Jeg og flerne bekjente syns kvetiapin er det beste og såve på når det er snakk om stimulant og hjelper litt vis det er noe nedtur.

Personlig syns jeg Circadin er noe dritt og foretrekker heller "Melatonin" fra apoteket. Vet begge 2 er melatonin produkter.
Sitat av Cloor Vis innlegg
Jeg og flerne bekjente syns kvetiapin er det beste og såve på når det er snakk om stimulant og hjelper litt vis det er noe nedtur.

Personlig syns jeg Circadin er noe dritt og foretrekker heller "Melatonin" fra apoteket. Vet begge 2 er melatonin produkter.
Vis hele sitatet...

kvetiapin 50mg fungerer supert til å sove på.
Ut o gå/spring/cykla eller gör något tills du är helt färdig i kroppen, sen går du o lägger dig
Seroquel 100mg funker fett for meg å sove på, melatonin gir funk det å, tho skaff deg vanlig melatonin fra apoteket og ikke circadin, det er depot, vanlig går mye fortere, pluss ikke like zombie
Jeg er en Snøfreser
Cobra1's Avatar
Trådstarter
Er melatonin reseptfritt sann jeg kan bare gå å handle på apoteket, viss ikke så har jeg ingen peiling om hvordan å få legen min å skrive ut en resept.
Sitat av Cobra1 Vis innlegg
Er melatonin reseptfritt sann jeg kan bare gå å handle på apoteket, viss ikke så har jeg ingen peiling om hvordan å få legen min å skrive ut en resept.
Vis hele sitatet...
Melatonin vil ikke funke.
Isåfall bare bestille fra iherb.com
I Norge trenger man resepr for og få Melatonin

Doktoren vil først si Circadin men det er noe dritt.

Si du har søvn problemer

Etter erfaring av meg å mangen bekjente så funker Melatonin dårlig, for svakt til amf tur
Sist endret av Cloor; 31. juli 2018 kl. 14:49. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.