Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1790
Jeg tok akkurat min første dose aniracetam og føler jeg fikk akkurat den effekten jeg ville ha. Mye mindre angst og økt velvære og fokus. Noen som har erfaring med hvor lenge denne effekten blir og hva slags sykluser tar folk det i? Kan jeg ta mer om 2-3t?
Tar det i ny og ne ved behov.

Hvor stor dose tok du? Tenker det er lurest å holde seg til lavest mulig dose som gir ønsket effekt.

I utgangspunktet kan du ta 750mg 2x per dag, men personlig synes jeg det er litt mye.

Personlig kan jeg ta feks 400mg om morningen, deretter redosere med 400 mg litt etter lunsj.

Husk at man som med det meste bygger toleranse. Litt usikker på om det gjelder de angstdempende effektene av Aniracetam, men merker at fokuseffektene dropper med ca 30-50% etter bruk en uke i strekk.

Og ikke glem å supplere med cholin, ellers får sannsynligvis solid hodepine og andre bivirkninger av lite Cholin
Takk for svar=) jeg får vekt på tirsdag så jeg tar en pause i morgen og ser frem til å se hvor mye jeg faktisk tar. Kjipt å drive å gamble. Kanskje jeg er heelt på bærtur med dosene mine. Tok en kvart teskje ca, men må innrømme at effekten er dårligere allerede. Kanskje fordi jeg har tatt mer og etterhvert mye mer?