Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  28 10636
Hei
Her søkt litt rundt på forumet og finner ikke noe særlig om dette temaet (vennligst legg til en link jeg har oversett hvis dere vet om noe), derfor starter jeg da en ny tråd
Har det siste året interresert meg veldig i hva som finnes på deepwebben, alt fra drugs til fake kontanter og kredittkort..
Så lurer da på hva som er smartest når det gjelder bestilling av disse godene. er det best med da falske spendonkort, eurosedler (skal til spania om en liten stund, hvor det da er lite sjekking av kontantene på markedene og diverse boder rundt om kring), eller paypal accounter?
har funnet gode selgere av hver av de forskjellige alternativene så ikke noe snakk om "å du kommer til å tape alle penga dine" ellerno
Og hva er straffen for å bli tat med falske pengetr og sånn??
Prøvde å kjøpe meg 20 kredittkort på en IRC kanal. 2 av dem virket. Handlet for ca. 12000,- i form av diverse gavekort.
De dumpet jo ned i postkassa min, så man hadde jo ikke trengt å være Sherlock Holmes for å finne ut hvem den skyldige var. Men Politiet i Norge har nok å gjøre så og så fort de hører ordet datamaskin så skjønner de ikke stort mer.
Paypal kontoer er litt værre da må du sette deg godt inn i VPN og Socks. VPN burde du jo bruke uansett hvis du skal drive med dette.

Når det kommer straff for å forfalske fysiske pengesedler hvis det var det du mente, så er vel strafferammen bortimot det samme som drap. Tilleten til en valuta er hjørnesteinen for at et lands økonomi skal fungere, derfor de strenge straffene.
Men hva er sjansen på at la oss si 2 kredittkort blir stopa i posten? selgeren sier at h*n skal legge dem i en tom iphoneboks..
Sjansen er jo ikke like stor som å bestille hemp lizm, hundenen lukter vel ikke visaplastikk😂
Så er det verdt å bestille dem?
Ps bruker man dem i terminaler i butikker, minibanaketr eller på nettet?
Sist endret av jakryl98; 8. desember 2014 kl. 09:52. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Regner med du mener stjelte kredittkort og spendon kort? Tviler på at du får kjøpt et falskt kredittkort som fungerer..
Hadde droppet å kjøpe falske kontanter, vertfall om du planlegger å bruke dem i Spania, kan tenke meg til at det er kjedelig å sitte i spansk fengsel
Skal du bruke slike kort i norge bør du vite hvor du kan bruke dem uten kode. I tillegg vil du ofte trenge fake id og nerver til å gå inn i en butikk uten å røpe deg selv. Virker ikke som du har satt deg så mye inn i dette. Foreslår at du dropper det.
Sist endret av legalize_it; 8. desember 2014 kl. 10:35.
Det jeg ville gjort her er

1. Kjøpt falsk ID (koster alt fra 1500 - 3500 Euro utifra hvor gode du ønsker dem, skal det brukes til reise og toll eller innsjekking på hotell \ leie bil \ komme inn på nattklubb)
2. Med falsk ID leid meg en Postboks på et Postkontor som har mye trafikk (ikke din lokale postkontor, men en som ligger i sentrum av det stedet du bor)
3. Nå ville jeg fått alt shady sendt til denne adressen i falskt navn
4. Holdt kjeft om dette til alle, du kan ikke stole på en jævel når du driver med sånt....
For å bruke kort uten kode, røsker du bare ut nettverkskontakten. Kjempe lett. Du må signere.

Paypal-kontoer ville jeg droppet, for mye stress, og falske penger er å be om bråk.
skal jeg da ta å rive ut kabelen på terminalen rett forran ansiktet til kassedama da eller?
Sett opp fake postkasse. Da kan det ikke spores til deg
Sitat av losji Vis innlegg
Sett opp fake postkasse. Da kan det ikke spores til deg
Vis hele sitatet...
Er ikke dette en ganske tynn påstand? Meg bekjent så vil posten melde ifra videre hvis de oppdager postkasser som egentlig ikke skal være der. Hvis man da bruker postkassen til noe ulovlig, og det går så lang at det blir en politisak så er det vel bare å vente til du møter opp for å hente posten. Vet ikke om det reelt at politet faktisk "venter" på deg.

Men det å få bestillinger til sin egen postkasse virker jo tryggere enn å sette opp en falsk postkasse. Da postmannen ikke vil reagere på at du får brev/pakker tilsendt til en "ekte" adresse.
Sitat av jakryl98 Vis innlegg
skal jeg da ta å rive ut kabelen på terminalen rett forran ansiktet til kassedama da eller?
Vis hele sitatet...
Det var det han mente du skulle gjøre, ja
Problemet nå er imidlertid at i f.eks. en matbutikk, så vil terminalen være HELT avhengig av å kunne kommunisere med kassamaskina for å få informasjon som f.eks. hvilket beløp som skal trekkes, og så videre. Kobler du fra terminalen, kan ikke kasseren kommunisere med terminalen, og må da derfor taste inn beløp på terminalen manuelt.

Ingen kasserer er så kompetente at de velger å gå for den metoden, de går heller til en annen kasse. Enten det, eller så er de så smarte at de forstår hva som foregår.
Sist endret av Rusmisbrukeren; 8. desember 2014 kl. 13:49.
Sitat av Smoearn Vis innlegg
Er ikke dette en ganske tynn påstand? Meg bekjent så vil posten melde ifra videre hvis de oppdager postkasser som egentlig ikke skal være der. Hvis man da bruker postkassen til noe ulovlig, og det går så lang at det blir en politisak så er det vel bare å vente til du møter opp for å hente posten. Vet ikke om det reelt at politet faktisk "venter" på deg.

Men det å få bestillinger til sin egen postkasse virker jo tryggere enn å sette opp en falsk postkasse. Da postmannen ikke vil reagere på at du får brev/pakker tilsendt til en "ekte" adresse.
Vis hele sitatet...
dette er derfor jeg la ut min lille guid til å få ekte postboks på postkontoret, og da trenger du falskt id for å opprette i falskt navn, og seff på et sted det er mye trafikk sånn at de ikke gjenkjenner deg så lett, eneste å finne ut hvem som driver med snusk da er hvis tollen merker en eller flere pakker registret til den postboksen så må de spane på deg til du henter posten din
Upolitisk korrekt
Olympic's Avatar
Haha, du er 15 år, først skal du ta Oxycontin, også skal du bruke falske penger. Lykke til videre i livet.

Strafferammen for pengefalsk er ganske betydelig: "Med bot eller fengsel inntil 3 år straffes den som forfalsker eller ettergjør penger eller innfører, anskaffer eller mottar slike penger med forsett om utgivelse". Dette er ved mindre beløp, skal du opp i beløp er strafferammen fengsel på inntil 10 år. Ikke forvent noen goodwill fordi du svømmer 50 ganger i uken og aldri er straffet før.

Å bruke stjålet kredittkort er også veldig straffbart, og faren for å bli tatt er stor.
Sist endret av Olympic; 8. desember 2014 kl. 15:41.
ok, naar du sier et saa hoeres det ganske snaalt ut...
ps. er 16 btw
Sitat av knutazz Vis innlegg
dette er derfor jeg la ut min lille guid til å få ekte postboks på postkontoret, og da trenger du falskt id for å opprette i falskt navn, og seff på et sted det er mye trafikk sånn at de ikke gjenkjenner deg så lett, eneste å finne ut hvem som driver med snusk da er hvis tollen merker en eller flere pakker registret til den postboksen så må de spane på deg til du henter posten din
Vis hele sitatet...
Mulig jeg er idiot. Men hvilke fordeler vil han egentlig ha? Hvis tollen først merker at du driver med snusk, så er vel veien kort til å finne ut at det er satt opp i falskt navn? Kan ikke se for meg at veien til å finne ut hvem som faktisk eier den er så veldig lang derfra? Eneste fordelen jeg ser er at du kjøper noe ekstra tid før du blir tatt.

Er det noe jeg misser?
Sist endret av Smoearn; 8. desember 2014 kl. 16:15.
Sitat av Olympic Vis innlegg
Strafferammen for pengefalsk er ganske betydelig: "Med bot eller fengsel inntil 3 år straffes den som forfalsker eller ettergjør penger eller innfører, anskaffer eller mottar slike penger med forsett om utgivelse". Dette er ved mindre beløp, skal du opp i beløp er strafferammen fengsel på inntil 10 år. Ikke forvent noen goodwill fordi du svømmer 50 ganger i uken og aldri er straffet før.
Vis hele sitatet...
I tillegg snakker'n i førsteposten om å bruke kontantene på markeder i Spania. Det kunne blitt litt av et spetakkel tenker jeg
Sitat av jakryl98 Vis innlegg
ok, naar du sier et saa hoeres det ganske snaalt ut...
ps. er 16 btw
Vis hele sitatet...
Da blir loven strengere. Du begynner å bli myndig, klask på hånda er ikke nødvendigvis straffen for kriminelle handlinger som dette!
link til det du vil bestille?
Upolitisk korrekt
Olympic's Avatar
Sitat av pinkrabbitz Vis innlegg
I tillegg snakker'n i førsteposten om å bruke kontantene på markeder i Spania. Det kunne blitt litt av et spetakkel tenker jeg
Vis hele sitatet...
Jepp, jeg kjenner ikke til strafferammen der, though. Ganske sikker på at det er strengere enn her, dessuten er det nok mye kjipere å sone der.
Dessuten så får du ikke kortene i posten. Du kjøper kortinformasjonen til f.eks. 20 kredittkort i sleng og bruker de i netthandel. Men som sagt ikke det smarteste å bruke egen postkasse.
Husk også på at noe av straffen er at du ikke får visum, da kommer du ikke inn i f.eks USA. Hva skal du bruke falske kort til? Bare få noen til å kjøpe det til deg, og det er to år til du er 18. Jeg er like gammel som deg, jeg får heller andre til å kjøpe for meg enn å fake ID. Så er vel noe av grunnen også fordi jeg skal jobbe i USA et år også da.
Mener ikke for iden sin del, men fordi disse kortene inneholder en del penger
vendor sier fra 800 til 1200 euro...
Sist endret av jakryl98; 8. desember 2014 kl. 20:11.
Det går så fint. Var i New York for noen måneder siden, og rullebladet mitt er ikke akkurat plettfritt.

Når det først var snakk om USA, så er det best å kjøpe amerikanske kort. De er det mye mindre sikkerhet rundt. Ikke så mange Verified by VISA løsninger osv. der man må bruke kodebrikken.
Sist endret av ialvik; 8. desember 2014 kl. 20:14. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av ialvik Vis innlegg
Dessuten så får du ikke kortene i posten. Du kjøper kortinformasjonen til f.eks. 20 kredittkort i sleng og bruker de i netthandel. Men som sagt ikke det smarteste å bruke egen postkasse.
Vis hele sitatet...
Men kan jeg ikke da bare overføre pengene til en paypal konto da.
Eventuelt kjøpe bitcoins for dem, for så og selge bitcoinsene.
på den måten kan de kanskje ikke se hvor pengene har gått?
Sitat av jakryl98 Vis innlegg
Mener ikke for iden sin del, men fordi disse kortene inneholder en del penger
vendor sier fra 800 til 1200 euro...
Vis hele sitatet...
Du syns ikke det da er rart at de selges såpass billig, selger ikke bruker de selv, elr at kortene ikke er blitt stengt?

Joda, det finnes folk som faktisk selger kortinfo etc, men det er også flust med personer som tjener seg en god slant penger på naive unger som tror de ska bli kongen av skolegården når de plutselig har litt ekstra penger.

Det høres seriøst ikke ut som om du har satt deg nokk inn i dette til at det er verdt sjangsen :/

Ialvik, kommer jo helt an på hva man er tatt for osv..Dokument/penge forfalskning er ikke helt den samme straffen som hvis man er tatt for å røyke en jonas/gi noen ett slag på byen.
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Er det ikke mulig å kjøpe ett kredittkort, overføre penger fra det til en paypal bruker lagd igjennom Tor og VPN, som er registrert på en fake email lagd igjennom VPN. Også kjøpe bitcoins med paypal'en du lagde, også selge de til din ekte paypal? Funker ikke det?

TL;DR: Gå igjennom flere "sikkerhets" barrierer
Sitat av jakryl98 Vis innlegg
Men kan jeg ikke da bare overføre pengene til en paypal konto da.
Eventuelt kjøpe bitcoins for dem, for så og selge bitcoinsene.
på den måten kan de kanskje ikke se hvor pengene har gått?
Vis hele sitatet...
Er en stund siden jeg gjorde dette. Tror ting har blitt vanskligere etterhvert.
Før kunne du finne sider der det var trusted sellers på IRC, og moderatorer som bannet de som svindlet.

Jeg kjøpte littt gavekort av ymse slag. Apple, iTunes, Fikk en ferie med et reisegavekort. Kan ikke skjønne at jeg ikke ble tatt, men det var en periode jeg gav litt mer f... enn jeg gjør nå
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Hvor mye koster det for ett kort eller to om dagen? Eller en paypal bruker nå som vi er inne på det.
Sitat av Smoearn Vis innlegg
Mulig jeg er idiot. Men hvilke fordeler vil han egentlig ha? Hvis tollen først merker at du driver med snusk, så er vel veien kort til å finne ut at det er satt opp i falskt navn? Kan ikke se for meg at veien til å finne ut hvem som faktisk eier den er så veldig lang derfra? Eneste fordelen jeg ser er at du kjøper noe ekstra tid før du blir tatt.

Er det noe jeg misser?
Vis hele sitatet...
Jo du er inne på noe der, men på denne metoden så har de kun falsk addresse og navn på deg, så de må da fysisk spane på selve postboksen for å finne ut hvem som faktisk henter ut post av denne boksen, så hvis du ser at politiet er på stedet så er det bare å styre unna det og eventuelt fått noen til å hente det til deg

men hvis man er så dum at man ikke tenker over hva man bestiller og fra hvor og hvor ofte dette blir gjort så legger man kaka selv