Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1800
Hei!

Nå skal jeg begynne å game igjen, lenge siden jeg har gjort dette så hadde vært fint med litt tips fra erfarne gamere her

Jeg husker jeg spillte endel cs 1.5 og 1.6 før, da dette var veldig enkelt å få tak i gratis før. Nå har nylig formatert pcn så vil helst laste ned fra ett sikkert sted.

Kan man laste ned spillet gratis på steam hvis man skaffer konto? Sjekket steam for dette, men har ikke konto så tenkte en med konto kunne ta til seg å bryet å sjekke.

Hvis noen har spillet og ønsker å dele så gjerne det, eller hvis noen kan referere til en legit nettside
Sist endret av vidarlo; 11. oktober 2017 kl. 17:20.
CS 1.6 koster 70 kr på steam, men blir kanskje et ensomt spill å spille siden de aller fleste har gått over til cs:go (100 kr på steam)
Sitat av EitZey Vis innlegg
CS 1.6 koster 70 kr på steam, men blir kanskje et ensomt spill å spille siden de aller fleste har gått over til cs:go (100 kr på steam)
Vis hele sitatet...
Er mye aktivitet på enkelte servere på orginale cs enda, jeg tar meg en omgang nå og da, rett og slett gøy!
https://www.g2a.com/counter-strike-1...cd-key-eu.html

Er ganske bra med servere oppe, men er nok ikke akkurat et spill som kommer til å leve i mange år til.
CS 1.6 med WC3 Mod & Arcticgaming sine servere, aah them good old days! =)

At flesteparten har gått over til GO er noe jeg aldri vil bli klok på :/
Større makkverk av ett spill/community må man maange år tilbake for at man ska finne.
Sitat av Hightime Vis innlegg
CS 1.6 med WC3 Mod & Arcticgaming sine servere, aah them good old days! =)

At flesteparten har gått over til GO er noe jeg aldri vil bli klok på :/
Større makkverk av ett spill/community må man maange år tilbake for at man ska finne.
Vis hele sitatet...
Kan jeg spørre hvorfor GO er et makkverk? Er utrolig irritert av dere "hipsters" som påstår det alle andre mener.
Savner CS 1.6, men har det mye gøy i CS:GO så lenge jeg spiller med venner og unngår randoms. Savner dog muligheten for 2v2, 3v3, 4v4 osv istedenfor å måtte fylle på med øst-europeiske griefere for å bli 5.