Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 5068
Har rydda litt på loft og kjeller, og blant annet dukket det opp en gasskolbe som rekker meg til belte når den står på gulvet. Den er forseglet og inneholder teknisk lystgass står det, og trykket er på ca 200 bar. Det jeg lurte på da, er det bare å levere på gjenvindingen, eller har denne noen verdi for salg? Hvem bruker sånt?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hør med folk som driver med dragracing.
Sitat av kriminell Vis innlegg
Har rydda litt på loft og kjeller, og blant annet dukket det opp en gasskolbe som rekker meg til belte når den står på gulvet. Den er forseglet og inneholder teknisk lystgass står det, og trykket er på ca 200 bar. Det jeg lurte på da, er det bare å levere på gjenvindingen, eller har denne noen verdi for salg? Hvem bruker sånt?
Vis hele sitatet...
Er det mye i den?
Den er helt full og forseglet. Bør det ikke være medisinsk, og ikke teknisk varianten hvis man skal bruke den på fest?
Sitat av kriminell Vis innlegg
Den er helt full og forseglet. Bør det ikke være medisinsk, og ikke teknisk varianten hvis man skal bruke den på fest?
Vis hele sitatet...
teknisk vill vel si at den er ganske ren, men ikke helt ren så nei man burde nok ikke inhalere det