Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2528
Se her.

Kan de brukes? Tenker på størrelse og metallblanding.
Sendes ikke til Norge. Men tror det skal gå greit å bruke de. Er for det meste bly i dem går jeg ut i fra.
Okay, Det er bare å bruke JetCarrier det
Pyroteknikkmoderator
Bang's Avatar
De kan brukes hvis ikke mølla di er av den store sorten.
Midway har flere forskjellige på lager http://www.midwaynorge.com/apps/ebrowse.exe/browse
Dessuten er det faktisk ikke vanskelig å lage egne, bare å bestille en kuletang fra Midwaynorge.no
Very Important Pyrotechnician
PTechSFX's Avatar
Ville også satset på tang. Blir ikke mye dyrere og du kommer til å måtte lage flere i lengden. Har selv en 530 tror jeg.
Up
Very Important Pyrotechnician
Up's Avatar
Og det står der at det er kuler til mølling av krutt, så hvorfor spør du?
Sitat av Up Vis innlegg
Og det står der at det er kuler til mølling av krutt, så hvorfor spør du?
Vis hele sitatet...
Fordi jeg stoler litt mer på dere her, enn på folk på e-bay
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Up Vis innlegg
Og det står der at det er kuler til mølling av krutt, så hvorfor spør du?
Vis hele sitatet...
Det står vel strengt tatt at det er blykuler kaliber .451 for dei som liker å skyte med svartkrutt?
Valgfri brukertittel
Nygaard's Avatar
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Det står vel strengt tatt at det er blykuler kaliber .451 for dei som liker å skyte med svartkrutt?
Vis hele sitatet...
Jepp

Og de burde funke fint. De er nok dog av en ganske myk legering, så det kan hende de slites litt etterhvert.
japp, de blykulene pleier å være relativt reint bly.. kan være en fordel å smelte inn litt tinn..
Jeg kjøpte 300, 440. til min kulemølle for snart et år siden, å jeg har ikke merket noe slitasje på de når jeg har laget BP, å jeg har møllet minst 5Kg.

Jeg møller 500g BP på 3 timer.

Eller jeg merket en del slitasje når jeg møllet SGRS da.
Sitat av pyrotekniker Vis innlegg
Dessuten er det faktisk ikke vanskelig å lage egne, bare å bestille en kuletang fra Midwaynorge.no
Vis hele sitatet...

rettelse: midwaynorge.com