Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 889
Har laget en hjemmeside for Call of Duty clanen min Coalition of the Willing

Se siden her

Ønsker respons på design og slikt
Joa, fin side det

btw: fint bilde

http://home.no.net/jms88/bilder/bullfrog.jpg
Trådstarter
76 0
hehe meninga alle skal se litt sprø ut :P

noen tips til forbedringer?
Pensjonert byråkrat
tep0sen's Avatar
Donor
Vet ikke hva jeg skal si. Tror jeg prøver på: Start på ny.
Trådstarter
76 0
hvis du mener det så må du ihvertfal legge med litt info om hvorfor og hva som bør gjøres annerledes?
Hm.. Syns den var litt tørr.. Kjedelig med andre ord.. Menneh.. De kommentarene i koden, du som har lagt til de? Fikk en bitteliten mistanke om at du kanskje har brukt noe slags form for template ellerno Uansett, mer farger, header, jeg ville starta på nytt
Trådstarter
76 0
jeg som har lagd kommentarene ja, har skrevet alt fra scratch... ikke no juks. Min andre webside prosjekt da
Pensjonert byråkrat
tep0sen's Avatar
Donor
Du må først lære deg photoshop slik at du slipper det filter/blending mode prega utseende. En annen ting. Informasjonen på siden er litt veldig selvgod. fks dere sier dere har dyktighet 9/10 og 10/10. Men alikvell tviler jeg på at jeg får se dere i CPL. Summering: Siden var stygg og kjedelig
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
1. Ikke sett opp en side i tabeller.
2. Skift til en font uten serifer
3. Hvitt og grått med blå lenker er kjedelig. Jeg vil se farger (hvor de hører hjemme).
4. Headeren er mildt sagt enorm.

Men ellers grei og funksjonell
Trådstarter
76 0
bør kanksje legge til at den som har 10/10 i skills er den som er best i klanen...
Er et par småting bortsett fra designet (som ikke akkurat var tiltrekkende/interessant) så kunne du gjort noen forbedringer. F.eks på "Downloads" kunne du ha laget thumbs av bildene slik at en ikke må bruke lang tid på å laste dem alle på en gang.

Ellers var siden oversiktlig. Riktignok uhyre kjedelig, så det er rom for forbedringer...
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Sitat av Bullfrog
Min andre webside prosjekt da
Vis hele sitatet...
Det merkes ^^

Edit: Var forresten er ekstremt kjedelig side. Jeg har ingen andre forslag enn de som allerede er blitt nevnt ;D
Sist endret av kosepaa; 8. mai 2005 kl. 19:25.
Epleplukker
Veldig kjedelig, ganske langt ifra en gaming side. At dere setter skills på dere selv er latterlig. Viser egentlig bare at dere ikke er særlig gode i spillet. Inntrykket tilsier hvertfall det.
Grå kjedelig side. Har en gjeng/klan på skolen som sitter i friminuttene å skriver hvilke skills de har.
For eks: Skill, luck, aim m.m. Tragisk. Jeg ville droppe de skills greiene. (PS. Elling så helt mongo ut.)
Trådstarter
76 0
takk for kritikk, alt er notert.

PS: til han/hun som klagde på tables bruk, jeg har faktisk brukt hele kvelden på å lære meg css, så snart kommer det et nytt utkast hvor jeg lover at det ikke skal finnes en eneste table. Det var ikke så vanskelig som jeg hadde trodd. Takk for tipsene folkens

Sitat av Kakcoo
2. Skift til en font uten serifer
Vis hele sitatet...
hva er serifer? sorry hvis det er teit spørsmål, men er litt noob på dette området
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
http://www.m-w.com/mw/art/serif.gif
http://www.classicsys.com/secure/guiguide/ggproduct/imgresce/imggloss/Serif.gif
morn bullfrog. velkommen til nFF. er endel som er enig med meg her da. vis den gamle siden da. den syns jeg var kul. jeg setter min ære til at noen her liker den. om du fremdeles har den da. CoW for ever!!!!
Trådstarter
76 0
problemet er at ingen i clanen ville ha den gamle, ikke fordi den ikke var fin, men fordi de rett og slett bare ville ha en ny, vanskelige som de er, den gamle er ikke lagt ut, men kan legge den ut når jeg kommer hjem, hvis telenor har åpnet linja mi da