Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2161
Jeg har fått meg Nintendo DS også lurer på om det går ann å chippe den.

Jeg har funnet noe som heter Booting Card men jeg forstod ikke det helt.
Det jeg fant ut med den var at man brukte det til å boote fra GBA inngangen. Og at man brukte en GBA brikke til minne. Men jeg har ikke helt forstått om man kan bruke den GBA brikka til å spille nedlasta spill på den.
http://www.modnet.no/product_info.ph...oducts_id=2364 den du trenger, kjøp minnekort og last innpå alt du trenger/har lyst på.
Meget intresant, har tidligere kikket på slike muligheter men slått det fra meg fordi det ble så kostbart.
Maggis0: Har du peiling på dette? er det mulig å legge inn nedlastede spill på denne og boote den helt uten vidre?

I såfall, vet du hvor utbredt det er, med tanke på hvor enkelt det er å finne roms til ds på nettet?
Jeg anbefaler dere å sjekke gbatemp.net
De har reviews av de fleste slike løsninger for nintendo ds.
Og ja, det er faktisk så enkelt Xenodwarf, er også veldig lett å finne roms.
man chipper ikke nDS man kjøper flashcarts til den.
Jeg har både M3 Lite Perfect og M3DS Simply. Synes dette er en genial kombinasjon, for å få det beste av begge verdener.

Skal du kun spille Nintendo DS-spill, er M3DS Simply tingen. Skal du spille GBA-spill også, og har et litt trangt budsjett går du for M3 Lite Perfect + Passcard. Har du råd, kjøper M3DS Simply og M3 Lite Perfect og et minnekort til hver. Med denne comboen får du også brukt Nintendo DS Browser (med en liten patch for å bruke M3 Lite Perfect som det nødvendige expansion-kortet).

M3DS Simply er helt genial. Får spilt Castlevania - Portrait of Ruin på denne (Kingston MicroSD, Fat16 64k clusters).
Sist endret av Nichotin; 11. januar 2007 kl. 10:25.
Tusen takk for gode svar. Ser ut som jeg må gå for M3 DS Simply
▼ ... over et år senere ... ▼
Hallo!

Jeg har tenkt litt på å kjøpe meg en sånn Nintendo ds lite..
Så Har jeg kikket litt på sånne minne kort..
Å det jeg lurte på da var om det gikk ann å bare legge in nedlastede spill rett inn på det minne kortet?
Eller må man Chippe Ds en sin?
Sist endret av Howard94; 13. mai 2008 kl. 12:05.
Hvis du hadde lest tråden som du poster i så hadde du lest at du ikke trenge å chippe DS, men bare kjøpe flash cart.
Vil det si at Flashcart er det samme som et vanelig minne kort/M3 Real kort til Ds lite?

Takk for svar =)
Sist endret av Howard94; 13. mai 2008 kl. 12:15.
Sitat av Howard94
Vil det si at Flashcart er det samme som et vanelig minne kort/M3 Real kort til Ds lite?

Takk for svar =)
Vis hele sitatet...
Les denne tråden:

http://www.freakforum.nu/forum/showthread.php?t=88390