Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1074
Anonym bruker
"Lettet Krake"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tok en liten bit av subutex igår å har vært våken hele natten å kastet opp, kan ikke drikke eller spise uten å bli enda mer kvalm å kaste opp igjen. Tok subutexen rundt kl 17 igår, er fortsatt veldig kvalm, men heldigvis ikke kastet opp noe de siste timene. Hvor lang tid tar det før subutexen går ut av kroppen? 🤪 Tatt to kvalmestillende siden igår, men hjelper ingenting det heller 😝 Aldri igjen 😅
Subutex bruker litt tid ut av kroppen. Terminal elimineringsfase på 20-25 timer.

Om du aldri har prøvd Sub før eller om det er lenge siden sist er det normalt å være uggen en stund!

"Aldri igjen" sier du. Bra! Sånne greier er bare tøys med mindre man bruker det for å slutte å skyte dop.
Anonym bruker
"Lettet Krake"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Subutex bruker litt tid ut av kroppen. Terminal elimineringsfase på 20-25 timer.

Om du aldri har prøvd Sub før eller om det er lenge siden sist er det normalt å være uggen en stund!

"Aldri igjen" sier du. Bra! Sånne greier er bare tøys med mindre man bruker det for å slutte å skyte dop.
Vis hele sitatet...

Takk for svar 😊 Da håper jeg det roer seg i løpet av kvelden. Er over 2 år siden sist jeg brukte subutex, kan ikke huske å ha blitt så dårlig av det tidligere, men har virkelig lært nå, aldri vært så dårlig 😅
Helt vanlig. Drikk cola. Det hjelper.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Takk for svar 😊 Da håper jeg det roer seg i løpet av kvelden. Er over 2 år siden sist jeg brukte subutex, kan ikke huske å ha blitt så dårlig av det tidligere, men har virkelig lært nå, aldri vært så dårlig 😅
Vis hele sitatet...
Hvor mye tok du? Var det en 2mg? Hvis 8mg, hvor stor var biten i forhold til hele åtteren?
Anonym bruker
"Lettet Krake"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Subutex bruker litt tid ut av kroppen. Terminal elimineringsfase på 20-25 timer.

Om du aldri har prøvd Sub før eller om det er lenge siden sist er det normalt å være uggen en stund!

"Aldri igjen" sier du. Bra! Sånne greier er bare tøys med mindre man bruker det for å slutte å skyte dop.
Vis hele sitatet...
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Hvor mye tok du? Var det en 2mg? Hvis 8mg, hvor stor var biten i forhold til hele åtteren?
Vis hele sitatet...

Var 8 mg. Tok bare av en bitteliten bit så hadde ikke trudd jeg skulle bli så dårlig 😅
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Subutex bruker litt tid ut av kroppen. Terminal elimineringsfase på 20-25 timer.

Om du aldri har prøvd Sub før eller om det er lenge siden sist er det normalt å være uggen en stund!

"Aldri igjen" sier du. Bra! Sånne greier er bare tøys med mindre man bruker det for å slutte å skyte dop.
Vis hele sitatet...
Sitat av Alf Vis innlegg
Helt vanlig. Drikk cola. Det hjelper.
Vis hele sitatet...

Kjøpt meg farris og eple juice nå, hjalp litt 🙏