Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 7104
Shabba freaks! noen sjeler der ute som tilfeldigvis skal kjøre til Oslo fra Trondheim/trøndelag lørdag 23.05 og som gjerne vil ha med seg en blid og trivelig medpasasjer som også selfølgelig stiller med økonomisk kompensasjon, hadde vært smooth iom at alle fly er utsolgt og toget koster skjorten. håper på positiv tilbakemelding mvh meeeg ((:
Heisann! Vil gjerne dele ett hjelpsomt tips som har hjulpet meg på vei mang en gang før.

www.returbil.no

Der kan du booke bil som du får kjørt kostnadsfritt hit og dit. Dette forutsetter to ting :
Førerkort
Mulighet til å dra på kort varsel. Du får ikke booka langt fram i tid, det er tilfeldig hva som er tilgjengelig. Good løkk !
Det finnes et par haikegrupper på fb hvor du også kan spørre
Sist endret av Dr.PsyceliumX; 23. mai 2020 kl. 19:51.
Om du ikke ser så veldig skummel ut så kan du ta frem tommelen å haike, jeg har haiket over hele Finnmark flere ganger, vinter, sommer, natt og dag.

Problemet er bare at søringer er noen sære typer som ikke liker å hjelpe fremmede, har prøvd å haike sørpå og det tar en evighet og det kjører gjerne hundre og ørten biler forbi deg før noen stopper, jo lengre nord du kommer jo mer villig blir folk til å ta med haikere.

Jeg vet godt hvor frustrerende det er når bil etter bil etter bil kjører forbi deg, derfor tar jeg alltid med haikere når jeg kan, med noen unntak, om personen er drita full så får de faen bare gå, skal ikke inn i min bil, og det er vell gjerne den tanken folk flest har om hvemsomhelst, full eller ikke.
Akkurat nå handler det vel ikke om at søringer er sære typer? Det er fortsatt Corona virus, og å ta med en fremmed i bilen som en skal sitte skulder ved skulder med i en trang bil i 8 ish timer tror jeg ikke er veldig fristende for noen akkurat nå. Om ts er smittet uten å vite det så skal det ikke mer enn et nys fra ts også blir den snille bilføreren som har tatt ham med smittet med et alvorlig virus. Vi har fortsatt ingen vaksine.

Bli hjemme til du evt. kan leie bil og kjøre selv? Eller reis kollektivt? Eller vent på vaksinen?
Sitat av _abc_ Vis innlegg
Akkurat nå handler det vel ikke om at søringer er sære typer? Det er fortsatt Corona virus, og å ta med en fremmed i bilen som en skal sitte skulder ved skulder med i en trang bil i 8 ish timer tror jeg ikke er veldig fristende for noen akkurat nå. Om ts er smittet uten å vite det så skal det ikke mer enn et nys fra ts også blir den snille bilføreren som har tatt ham med smittet med et alvorlig virus. Vi har fortsatt ingen vaksine.
Vis hele sitatet...
Åja, så det har vært korona de siste tjua årene da mener du?
Akkurat nå så handler det om at folk sørpå er generelt sær når det kommer til fremmede, før, nå, og etter denne påståtte krisen.
Korona unnskylder ikke atferd før korona.

Og uansett, korona? tsssssss
Hva blir det neste?
Beklager kjell, jeg påtar meg ikke ansvaret for hva 90% av landets borgere har gjort de tjue siste åra og ser ingen grunn til å argumentere for at det er bra overalt uansett landsdel.

Og hva mener du med;
Og uansett, korona? tsssssss
Vis hele sitatet...
Er du så tett at du midt i korona'n tar med deg fremmede på en 8+ timers kjøretur slik at det bare blir bingo om dere smitter hverandre? Sosial distanse - det er ikke over det ennå.