Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1741
Anonym bruker
"Øm Stingsild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hey! igår snorta jeg en del Subutex, begynte ganske tidlig på dagen og fikk ikke pissa hele dagen, idag så må jeg noe fryktelig tømme slangen men ingenting, nada, null.

Leste at benzo hjelper så heiv i meg 3 stk (rivo) for ca time halvannen. Fortsatt ingenting.... Noen som faktisk har gode tips? har prøvd alt, sitte, melke slangen, ta det helt med ro og prøve, men det er noe som stopper det og får det ikke ut! Ikke en liten dråpe engang
Anonym bruker
"Tilfreds Håkjerring"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hey! igår snorta jeg en del Subutex, begynte ganske tidlig på dagen og fikk ikke pissa hele dagen, idag så må jeg noe fryktelig tømme slangen men ingenting, nada, null.

Leste at benzo hjelper så heiv i meg 3 stk (rivo) for ca time halvannen. Fortsatt ingenting.... Noen som faktisk har gode tips? har prøvd alt, sitte, melke slangen, ta det helt med ro og prøve, men det er noe som stopper det og får det ikke ut! Ikke en liten dråpe engang
Vis hele sitatet...
Dette kan være direkte farlig, du kan sprenge blæren din. Du burde oppsøke legevakt og få de til å rike deg ( slange i urinrøret)
Anonym bruker
"Øm Stingsild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Fikk ut en liten skvett ihvertfall men kjenner at det er litt igjen, men da kommer resten nok senere
Anonym bruker
"Rede Gris"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sett deg på huk med føttene på toalettsetet og bruk lang tid på å presse det ut sakte men sikkert.
Ahrr, det der er faktisk jævlig py'. Har skjedd et par ganger med meg å tidligere, fikk seriøst panikkangst de første gangene. Men heldigvis kom det alltid ut tilslutt. Ta deg en dusj, slapp av' prøv å glem det littegrann, når du er ferdig ta på springen i vasken på, sett deg ned på dass å mediter. Dette var det jeg endte opp med å gjøre iallefall. Skjedde spesielt de gangene jeg hadde spist altfor mye lyrica blandet med opiater. Om du ikke får ut nokke, må du kanskje høre på hva første mann skrev å ta deg en tur på legevakten.
R.i.p 23.04.2021
Uff vært der mange ganger på opiater. Må slappe totalt av i kroppen,helst sette deg ned på dassen og prøve å slappe av i blæra samtidig som du presser ut lit å lit.ikke sikkert du får det til å renne men hjelper værtfall og få ut noe
Anonym bruker
"Øm Stingsild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takker for tips��
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er det krise krise er det lettere å stå i dusjen eller naken ute. Slapp av, ikke press. Redda meg noen ganger etter en halvtime på doskåla..
Anonym bruker
"Øm Stingsild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hehe alt er ute nå, føler meg 100 kilo lettere
Anonym bruker
"Identisk Mink"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ta deg en dusj å kjør dusj strålen på penis hode med greit trykk på vannet. Veldig ubehagelig men da kommer det du har i blæra
Anonym bruker
"Øm Stingsild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ta deg en dusj å kjør dusj strålen på penis hode med greit trykk på vannet. Veldig ubehagelig men da kommer det du har i blæra
Vis hele sitatet...
må prøves neste gang jeg tar lyrica eller sub, pleier som regel og slite med å urinere hehe
Kjøp et kateter på apoteket og lær å bruke det. Da kommer det ut av seg selv.
Passordstøtte
Bill_Gates's Avatar
Urinhesitasjon (og i ytterste konsekvens retensjon) er en vanlig bivirkning ved bruk av Subutex (Buprenorfin).
Rådet til ivar_oslo sekunderes forøvrig, det er IKKE morsomt å bli katerisert, men alternativet er langt værre (i ytterste konsekvens skader på blære/nyrer)
Sist endret av Bill_Gates; 20. juni 2020 kl. 23:38.
Anonym bruker
"Skrikende Krabbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Dette kan være direkte farlig, du kan sprenge blæren din. Du burde oppsøke legevakt og få de til å rike deg ( slange i urinrøret)
Vis hele sitatet...
Kilde på dette? Lest i en annen tråd at det ikke er farlig før etter ganske lang tid.
Anonym bruker
"Tilfreds Håkjerring"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kilde på dette? Lest i en annen tråd at det ikke er farlig før etter ganske lang tid.
Vis hele sitatet...
Google urinretensjon så finner du plenty av pålitelige kilder på dette
Et tips som funker på meg er å kjøre varmt vann på penishodet. I vasken eller dusjen, da får du ut noe. Forøvrig aldri tatt sub
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kilde på dette? Lest i en annen tråd at det ikke er farlig før etter ganske lang tid.
Vis hele sitatet...
https://nhi.no/symptomer/nyrer-og-ur...kutt-veiviser/

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Leste at benzo hjelper så heiv i meg 3 stk (rivo) for ca time halvannen. Fortsatt ingenting....
Vis hele sitatet...
Du leste at det kunne hjelpe med benzo, så da tok du like greit 6 mg rivotril liksom?

Men du må ha lest feil, fordi det blir faktisk verre av benzo. Har hatt samme problem selv, utløst av bla. medikamenter. Man må oppsøke hjelp umiddelbart hvis man ikke greier å tisse.
Sist endret av TrippyKing; 21. juni 2020 kl. 15:15. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Øm Stingsild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av TrippyKing Vis innlegg

Du leste at det kunne hjelpe med benzo, så da tok du like greit 6 mg rivotril liksom?
Vis hele sitatet...
Ja, dessverre så har jeg en utrolig toleranse og litt for lett tilgang til benzo