Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1798
Anonym bruker
"Rede Nidhogg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Alltid, ca 1 time etter inntatt pille får jeg diaré. Dette har startet først etter 1 mnd bruk. Er jeg på jobb kan jeg klare å holde det inne altså, men kan jeg gå så må jeg nesten . Flere?
Stimulanter er fint for å flushe systemet. Men diarè? Det kommer nok av noe annet i tillegg.
Meg forstått så er tarmene fulle av dopamin og seratonin reseptorer, Aduvanz stimulerer produksjon av dopamin og serotonin og når disse økes i tarm systemet så kan man få "the shits", noen missbrukere av amf/meth som har brukt lenge kan avhengigheten gå så langt at de trenger bare kjøpe en pose speed så blir de dritatrengt, akkurat det ligger jo selvfølgelig mer i hode og assosiasjonene man har til bruken og lite med selve stoffet å gjøre, men det sier jo litt om kraften det kan over en person.

Jeg pleide å få lettere diare, eller ikke akkurat diare, men veldig aktivt tarmsystem av gatespeed og brukte det ofte til å løse opp forstoppelser i tarmen da jeg var mye plaget av det pga. sykdom.

Kan ikke snakke for aduvanz, men jeg bruker attentin daglig og er jo pretty much same shit, pun intended.
Med attentin har jeg aldri fått diare og det hjelper ikke på forstoppelse heller...
Sist endret av Kjelldriver; 17. juni 2020 kl. 13:23.
Man kan også bli dritatrengt, men i langt mindre grad av feks nikotin og koffein. Jeg tror det går mer på noradrenalin.
Anonym bruker
"Rede Nidhogg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Man kan også bli dritatrengt, men i langt mindre grad av feks nikotin og koffein. Jeg tror det går mer på noradrenalin.
Vis hele sitatet...
Jeg drikker kaffe og snuser i tillegg. Snus ja, det kan sette systemet i gang mer enn kaffe. Kaffe kan være den ekstra hjelpen om man vil men har ikke dette problemet med kaffe akkurat.