Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2390
Hei.

Jeg ble tatt med 200g grønt, 100g brunt, 6g brus, 2g mdma og 100.000kr i kontant.

De tok beslag i pc`n min men rakk og slette alt i skyene før den tid.

fikk også tilbake de 100.000k på konto 1 år seinere.

Gått 3 år nå og nå skal de stevne meg til rettsak men da jeg bor per d.d. i spania.

Hva trur dere straffen kan bli? For vil gjøre rett for meg. men samtidig så er x ant år litt i meste laget per d.d syns jeg.

Noen erfaringer?
Vel har du tilstått forholdet? Og hvilke håndfast bevis har de på din «virksomhet?

Siden det har gått noen år vil du få en kompensasjon på, men dette tar de på skjønn.
Har ikke tilstått fordi jeg ikke har fått beskjed om rettsak før nå? De har ingen håndfaste beviser, kun 200g grønt, 100g brunt og litt brus og mdma. ikke noen beviser på at det ikke KUNNE vært til personlig bruk.

Ja gått noen år nå, regner ikke med og få rabatt pga det da jeg har flyttet fra Norge.
At det har gått noen år er absolutt en fordel for din sak. Om jeg hadde vært deg hadde jeg satsa på å forklare at dette var noe du bare «oppbevarte» på ufrivillig basis og driver med stråmenn business. Noen i den duren iaf.

Antall år er det sikkert andre som kan spå for deg.

Lykke til!
Så du trur det er snakk om år? Takk for godt tips og svar
Sitat av stangut Vis innlegg
Så du trur det er snakk om år? Takk for godt tips og svar
Vis hele sitatet...
Det spørs litt om du er tidligere straffedømt. Hvis det er kun grønt, brunt og det andre så mener jeg dette er langt under 1 år, basert på en del andre tråder her på forumet.
Ja har en bot for 12 år siden for 3g fart men thats it. Ja det var KUN ikke kun men bare grønt, brunt, 6g brus og 2g mdma. Og fikk tilbake de 100k de tok så de kan jo umulig ha gjort det om de mistenkte salg i store mengder?
Jeg og en annen ble tatt med en stor cannabis plantasje. Politiet "regnet" seg frem til ca 12-13kg tørket marijuana. Egentlig var dette tallet nærmere 20kg. Det tok flere år før rettsaken kom opp 2 utsettelser. Vi ble dømt. jeg fikk 2 eller 3 år prøvetid. Ingen fengsel.
Men siden det var en plantasje, og vi ikke har "solgt" noe og tjent noe på det hjalp jo på. Selvom vi hadde det. Men de kunne ikke bevise det. Eneste var vi måtte betale tilbake strøm. Til strømselskapet for vi koblet oss rett på ledningen og hadde fri tilgang på strøm de ville ha tilbakebetalt ca 60. 000kr viss jeg ikke husker feil.