Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2702
Hei

Jeg er snart ferdig med en kur. Har brukt 250 mg testosteron enanthate en gang i uken og er på 9 uka nå før jeg tar mitt siste shot. Har helt klart funnet ut at dette ikke er noe for meg med tanke på mye styr, så det blir første og siste gang. Angrer faktisk litt på at jeg kastet meg ut i det, har trent rent siden jeg var 13 år, men når man blir eldre så synker jo testosteron-nivået betraktelig mye.

Tenker og starte opp med clomid når effekten begynner å avta etter 10 dager etter siste dose. Er det sånn at sex-lysten og ereksjonen forsvinner helt? Er litt bekymret for dette med tanke på at jeg er i et forhold, og jeg har ikke sagt noe til dama om det. Er en mann på 30 år og har aldri brukt noen form for steroider før. Hvor lang tid tar det før sex-lysten og ereksjonen er på plass hvis dette skulle være et tilfelle? Takk på forhånd.

Mvh litt sånn små bekymret.
Anonym bruker
"Tolerant Grønngylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Beklage viss dette blir altfor off-topic, men hvor mye gikk du opp i vekt på 250mg i uken?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Beklage viss dette blir altfor off-topic, men hvor mye gikk du opp i vekt på 250mg i uken?
Vis hele sitatet...
Jeg har faktisk ikke veid meg, men tipper jeg har gått opp 4-5 kg.
Sist endret av Tryptamin; 3. oktober 2019 kl. 00:55.
Tar ca 2 måneder før du er på beina. Har du tilgang på hcg, nolva og arimidex, er dette en langt bedre og mer effektiv pct
Anonym bruker
"Rik Skoglemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Perfekte tråden for meg! Brukte steroider 2 ganger for 4 år siden. Innimellom faller den, men om det er pga bruket vet jeg ikke.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hvordan var deres første kur i etterkant med tanke på sex-lyst og ereksjon. Er nettopp ferdig med min første kur på testosteron enanthate. Tok min siste injeksjon forrige søndag på 125 mg. Siden dette er min første kur, tror dere sexlysten og ereksjonen kommer til å komme kjapt tilbake? Veit det er individuelt. Vil bare høre andre sine erfaringer etter første kur. Holdt det gående i 12 uker - 250 mg i uka. Starter på clomid om litt over 1 uke.