Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 4184
Hei!

For en stund tilbake kom jeg over en nettside der man kunne signalisere at man var på utkikk etter nytt telefonabonnement. Man oppga telefonnummer, også allerede samme dag ble man oppringt av ulike operatører som ga ekstra gode tilbud. Men i dag finner jeg ikke denne nettsiden, så da lurer jeg på om det er noen som har kjennskap til siden eller eventuelt vet hvor den har blitt av?
Sist endret av Ardluh; 4. september 2019 kl. 17:22.
Jeg vet ikke om siden du tenker på, men jeg anbefaler deg å bare ta kontakt med de ulike operatørene og si at du vurderer å bytte og lurer på om de kan gi deg noe tilbud.
Jeg har i dag en god rabatt hos Telia som varer i 1 år bare fordi jeg spurte, fikk også beskjed om at etter det året skulle jeg bare få kontakt igjen, så skulle de fikse noe nytt tilbud.
https://www.tek.no/mobilabonnement/
dette verktøyet finner beste prisen i forhold til antall gb.
jeg har også fått en god avtale hos telia, så skader ikke å spørre og forhandle litt
Lite tips fra en som jobbet i bransjen i mange år. Helt riktig hva folk over her sier, tar du en telefon og spør rett ut etter en god avtale vil du alltid få det. Dette gjelder mobil, tv og internett. Sikkert mye annet også.

Konkurransen er knalltøff nå, og dette er de forberedt på.

Lykke til med å finne ny leverandør, oppdater gjerne denne posten med hva du gikk for da min deal er i ferd med å gå ut
Høres ut som en del av prosessen når man melder flytting via flytteportalen.no.
Bytt.no er siden du leter etter.