Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 8286
Etter 2års pause er jeg tilbake til å gjøre musikk.

Jeg vet at freaks'a her inne er flink med kvalitetskritikker så hvis dere (noen av dere iallefall) kunne høre gjennom og gi kritikk hadde dette vært optimalt for meg

Jeg har som sagt hatt 2 års pause, men har endelig fått energi til å begynne igjen, og jobber med ett nytt album og dette er promolåten for dette albumet.

Her er låta: Tvilling - Tilbake

Peace out
▼ ... over en måned senere ... ▼
Jeg liker det, jeg har egentlig ingenting å si på tekst, flow og beat. Det jeg tenker at du kan jobbe med er å slippe deg løs. Fuck hva andre mener, fuck hva som fenger, gjør musikk som gir deg glede. Gleder meg til å høre neste låt
Selv om norsk rap ikke er min favoritt, så var det faktisk en kul låt! Har du vurdert å lage musikk på Engelsk?
Du har åpenbart et talent å bygge videre på
Tvi||ing's Avatar
Trådstarter
Sitat av LoveToGrow Vis innlegg
Jeg liker det, jeg har egentlig ingenting å si på tekst, flow og beat. Det jeg tenker at du kan jobbe med er å slippe deg løs. Fuck hva andre mener, fuck hva som fenger, gjør musikk som gir deg glede. Gleder meg til å høre neste låt
Vis hele sitatet...
Takk mann =) Jobber med ett nytt album hvor jeg (iallefall prøver) slipper meg selv litt mer løs

Sitat av cayuc Vis innlegg
Selv om norsk rap ikke er min favoritt, så var det faktisk en kul låt! Har du vurdert å lage musikk på Engelsk?
Du har åpenbart et talent å bygge videre på
Vis hele sitatet...
Takker =)

Morsomt at du nevner det for jeg har faktisk en låt på engelsk som vil bli sluppet ganske snart. Det vil også bli en låt eller to til på engelsk etter det =) Jeg sliter med "norwenglish" så det tar litt tid :P

Peace out
Sitat av Tvi||ing Vis innlegg

Morsomt at du nevner det for jeg har faktisk en låt på engelsk som vil bli sluppet ganske snart. Det vil også bli en låt eller to til på engelsk etter det =) Jeg sliter med "norwenglish" så det tar litt tid :P

Peace out
Vis hele sitatet...
Gleder meg til å høre Skjønner godt "norwenglish" problemet ditt, men med nok tid og øving så kommer det seg. Du kan jo prøve å ikke spille inn så store deler av teksten i ett klipp, men heller dele opp det og mixe sammen etterpå?

For øvrig kan jeg komme med mitt beste tips etter hva mitt inntrykk av musikkindustrien er: Det gjelder å ha en fengende beat og/eller fengende refreng. Du kan feks. høre på Snowgoons som er veldig gode til akkurat dette.
Tvi||ing's Avatar
Trådstarter
Sitat av cayuc Vis innlegg
Gleder meg til å høre Skjønner godt "norwenglish" problemet ditt, men med nok tid og øving så kommer det seg. Du kan jo prøve å ikke spille inn så store deler av teksten i ett klipp, men heller dele opp det og mixe sammen etterpå?
Vis hele sitatet...
Låten vil bli lagt ut imorgen =)

problemet er ikke pustinga, men heller uttalen :P men føler jeg har fått til ett brukbart resultat =)

Sitat av Skreppo Vis innlegg
kul låt
Vis hele sitatet...
Takk for det og takk for at du tok deg tid til å gi tilbakemelding =)
Jeg skal kanskje ikke si noe... men jeg tror dialekten vil holde deg tilbake.... selv om du er tilbake!
Tvi||ing's Avatar
Trådstarter
Sitat av Staut Vis innlegg
Jeg skal kanskje ikke si noe... men jeg tror dialekten vil holde deg tilbake.... selv om du er tilbake!
Vis hele sitatet...
Wow! Jeg pleier å få høre at jeg ikke har dialekt så takk for det =)

Og "dialekten" har ikke stoppet meg fra å spille inn til nå så jeg skjønner ikke hva du mener?

Takk for at du tok deg tid til å høre og gi tilbakemelding om at du likte alt untatt dialekten, setter stor pris på det =)

Ha en god helg
Sist endret av Tvi||ing; 5. mai 2017 kl. 17:13. Grunn: Skriveleif
Syntes tidvis at flowingen er jævlig bra, men at refrenget blir noe kjedelig og enkelt.

At dialekten vil holde deg tilbake syntes jeg bare er tull. Dialekt vært noen hindring i musikk, men jeg ville kanskje droppa engelsken. Uttalelsen var så som så.

Fengende låt alt i alt, selvom det her ikke er min sjanger, og jeg kanskje er litt eldre enn målgruppen. Høres ut som noe noen kan digge.
Tvi||ing's Avatar
Trådstarter
Sitat av subscribe Vis innlegg
Syntes tidvis at flowingen er jævlig bra, men at refrenget blir noe kjedelig og enkelt
Vis hele sitatet...
Takk for det og ja refrenget ble nok litt kjedelig. Hadde planer om å gjøre noe med det i mixing (div effekter), men kom ikke så langt, men mulig jeg fikser det før jeg slipper plata =)

Sitat av subscribe Vis innlegg
At dialekten vil holde deg tilbake syntes jeg bare er tull. Dialekt vært noen hindring i musikk, men jeg ville kanskje droppa engelsken. Uttalelsen var så som så.
Vis hele sitatet...
Ja det er norwenglish og jeg har ikke pågangsmotet som kreves til å terpe på flytende engelsk :P

Sitat av subscribe Vis innlegg
Fengende låt alt i alt, selvom det her ikke er min sjanger, og jeg kanskje er litt eldre enn målgruppen. Høres ut som noe noen kan digge.
Vis hele sitatet...
Min målgruppe er vel bare mennesker generelt, så du er nok midt i målgruppen
Takk for tilbakemelding. Setter pris på at du tok deg tid til å høre gjennom og gi tilbakemelding.
Kult at det ikke rant bloddråper ut av ørene dine selv om det ikke var din sjanger =)

Ha en god helg