Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 461
Jeg har lasta ned en film "Street kings". Da fikk jeg en IMG-fil, og en mappe som heter Samples. Der er det en VOB-fil. Hvordan får jeg disse til å bli en fil, for så å brenne dem? Vet dette sikkert er enkelt, men jeg får det altså ikke til.
"Samples" er et engelsk ord for "prøve". Det er i denne sammenhengen en liten forhåndsvisning av det du laster ned... Denne driter du i. Du skal bare brenne IMG-filen.
Sist endret av Kinseek; 14. januar 2009 kl. 19:36.
Kan man brenne en dvd i power iso?
Ja. *ti tegn*
Trådstarter
8 0
Det skal gå

Sitat av Kinseek Vis innlegg
"Samples" er et engelsk ord for "prøve". Det er i denne sammenhengen en liten forhåndsvisning av det du laster ned... Denne driter du i. Du skal bare brenne IMG-filen.
Vis hele sitatet...
Sikker på det? Filen er nemlig på 47,6 MB..

Hvilket program annbefaler dere å brenne med foressten? (:
Sist endret av Esspn; 14. januar 2009 kl. 19:47. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Esspn Vis innlegg
Det skal gå



Sikker på det? Filen er nemlig på 47,6 MB..

Hvilket program annbefaler dere å brenne med foressten? (:
Vis hele sitatet...

Last ned IMGburn, å brenn img filen med dette.

Sample filen er som sagt tidligere bare en "prøve", denne trenger du ikke brenne.