Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1129
Anonym bruker
"Hylende Sjøtunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Igår lagte jeg skakkao av hasj. Er ikke helt sikker på hvor mye det var, men ca en liten klump på 1g kanskje. Uansett jeg ble helt ekstremt høy, noe jeg aldri har følt for. Det var så ille at jeg ikke klarte å ha øynene oppe, i tillegg klarte jeg så vidt å bevege meg.

Hver gang jeg skulle på do for å drikke, (var ekstremt tørr i munnen og ble svært fort dehydrert) brukte jeg minst 20 min, da jeg gikk som en zombie, fordi var så jævlih høy.

Når jeg lå i sengen fikk jeg iblant spasmer i hele kroppen, eller at benet f.eks ristet. Hjertet banket også veldig fort

Det var helt jævlig, prøvde bare å sove, men hadde enormt masse tanker om alt mulig, så for meg masse rare ting med dagdrømming. I dag har jeg jævlig vondt i skulderen og fortsatt litt høy.

Var dette overdose? Har aldri lyst å drikke/spise hasj igjen.
Anonym bruker
"Ekstravagant Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du grønna over. Som det kalles. Føles jævlig ja. Dog ikke hørt om spasmene før
Du kan kalle det en overdose, ja. Dog ikke dødelig eller farlig i seg selv.
Spasmene kan komme av underernæring. Mineraler som magnesium funker fjell da.
Som sagt grønna du bare. Det ble for mye for deg.

Har du hatt en vellykket røykings før? Hvis ikke så burde du slutte med cannabis.
Hvis det var første gang du drakk skakkao med 1g alene kan det bli veldig heavy, sånn som du beskriver.

Prøv 0.2g neste gang.

Og nei, det var ingen overdose, hvis du ikke blandet med andre rusmidler.
Bruker ikke 0,1 engang i min skakkao, og jeg har røyket i ny og ne i 9 år.
Anonym bruker
"Snakkende Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Røyker du til vanlig da? Lite info du gir oss, så umulig å vite hva som skjedde. Høres ut som du fikk i deg noe annet enn hasj eller det er noe gale med deg. :P 90% av all hasj er Indica (siden det gror fortere enn sativa) så du burde bli avslappet å rolig.

Finnes mye dårlig hasj der ute som er blanda ut med andre ting.
haha, 1g hasj er mye, da er det ikke rart du blir (for) høy. jeg har også opplevd spasmer, det skjedde da jeg ikke hadde røkt på over 1 år, så dro jeg til nederland og kjøpte en skikkelig god sativa strain...

Hele kroppen ristet

Jeg kaller det kundalini yoga
Anonym bruker
"Slank Margyge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Folk må slutte å skrive at man skal bruke 0.5g-1g hasj i skakkao-oppskrifter.
Anonym bruker
"Hylende Sjøtunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hei, oj her

Har røyket en god del sporadisk før ja. Men aldri i nærheten av en slik opplevelse som jeg hadde på fredag. Da jeg aldri før har "bæda"

Husker jeg lå splitter naken i fosterstilling på badet, fordi jeg ikke klarte å reise meg ahahah.
Jeg har høy toleranse. 0.3 holder lenge til edibles med god vare.

1.0 er overkill