Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  90 17961
Har nå sett alt av How I Met Your Mother, og lurer derfor på om noen har noen serier å anbefale som er tilgjengelige på Netflix? Har også sett the Inbetweeners og Dexter. takker!
Er ikke Breaking Bad der?
Doctor Who og Misfits var hvertfall jævlig kule serier som er å finne der!
Ok, takk for tips. Har sett Breaking Bad. Er det noen som har sett Archer, Party Down eller White Collar?
Boondocks, bones, top gear og mythbusters er nå ganske bra
Anbefaler Klovn, men det gjør jeg i alle serietråder. Sjekk ut Klovn, forresten.
Sitat av Tawon Vis innlegg
Anbefaler Klovn, men det gjør jeg i alle serietråder. Sjekk ut Klovn, forresten.
Vis hele sitatet...
Det han sa.
Top Gear, Deadliest Catch, Prison Break, Klovn, og muligens Lilyhammer er jo bra saker.

Ellers regner jeg med du har amerikansk netflix? Hvis ikke burde du installere HotSpotShield for et mye større utvalg...
Blue mountain state! Genial serie
Forundrer meg at ingen har nevnt Prision Break
Sist endret av kongs1; 3. desember 2012 kl. 02:51.
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Sons of Anarchy!
Vis hele sitatet...
what he said
Taken.. nettopp sett alle 10 episodene og det var ubeskrivelig bra..

Edit: Kanskje denne listen er av interesse 30 beste tv serier på netflix
Sist endret av Novice; 3. desember 2012 kl. 03:12.
marilize legajuana
Broiler's Avatar
Weeds! Begynte på torsdag og er allerede midt i sesong 5 av 8.
Hvorfor ser jeg bare filmer nedover netflixen min?

Netflix var lite fornøyelig å bruke på PC.
Kan anbefale weeds!
  • Blue Mountain State
  • Chuck
  • Robin Hood
  • Sons of Anarchy

Ser du alle disse har du plenty med tidsfordriv!
Sitat av kongs1 Vis innlegg
Forundrer meg at ingen har nevnt Prision Break
Vis hele sitatet...
Kan anbefale første sesong av Prison Break. De andre sesongene var helt OK.
Sitat av Docile Vis innlegg
Ok, takk for tips. Har sett Breaking Bad. Er det noen som har sett Archer, Party Down eller White Collar?
Vis hele sitatet...
Kan absolutt anbefale White Collar rå serie ;D
Netflix tilbyr vell ikke serien, THE OFFICE?
Sitat av senmord Vis innlegg
Netflix tilbyr vell ikke serien, THE OFFICE?
Vis hele sitatet...
Netflix har den britiske versjonen av The Office, tror jeg?
Pensjonert byråkrat
tep0sen's Avatar
Donor
Science fiction
  • Firefly
  • Doctor Who
  • Battlestar Galactica (Amerikansk)

Drama
  • Sons of anarchy
  • Dexter
  • Breaking Bad (Amerikansk)
  • Sherlock
  • The Tudors
  • Burn Notice (Amerikansk)
  • Twin Peaks (Amerikansk)

Humor
  • Arrested devlopment
  • The Office UK
  • The Office US (Amerikansk)
  • The increasingly poor decisions of Todd Margaret (Amerikansk)
  • South Park (Amerikansk)
  • Black Adder (Amerikansk)
  • Black Books
  • The IT Crowd (Amerikansk)

En del av seriene er merket med amerikansk. Det vi si at de kun er tilgjengelig på amerikansk netflix og kun sees ved bruk av amerikansk proxy eller vpn. Unblock-US er en enkel tjeneste en kan teste ut før en betaler (ganske billig og). Bruker selv StrongVPN.
Sitat av DLZ Vis innlegg
Netflix har den britiske versjonen av The Office, tror jeg?
Vis hele sitatet...
Den norske versjonen av Netflix har kun den britiske. Fikser du amerikansk tilgang så får du både amerikansk og bristisk
Sist endret av evn123; 3. desember 2012 kl. 12:47.
Hvorfor har ikke Netflix anskaffet seg Workaholics? Do want Skal kjøpe meg Netflix account så snart Workaholics are oppe å går

er* (blir litt blanding mellom engelsk og norsk noen ganger).
Modern family må du ta en titt på. Komedie
Forstøkt over at ingen har nevn Luther. Beste serien jeg har sett på lenge.
Sitat av Docile Vis innlegg
Ok, takk for tips. Har sett Breaking Bad. Er det noen som har sett Archer, Party Down eller White Collar?
Vis hele sitatet...
Archer er morsomt! Tegneserie om en narsissistisk hemmelig agent, anbefales absolutt.
Har Netflix USA norsk tekst?
Sitat av DLZ Vis innlegg
Har Netflix USA norsk tekst?
Vis hele sitatet...
Nei. titegn
Archer er fantastisk. Anbefales!
Bør sees fra 1 episode og framover. Mange detaljer som taes med videre og lar deg le lenge ^^
Handler om en sexifisert alkoholisert spion som er full av fornærmelser =)
Kan anbefale Dollhouse faktisk, ganske bra serie!
Sherlock er en helt vanvittig bra serie i mine øyne. En moderne tolkning av Sherlock Holmes med vittig britisk humor og gode karakterer.
Arrested development! Har sett alle tre sesongene på veldig kort tid, anbefales! I tillegg sitter jeg nå og ser på 24. Det er egentlig en ganske bra serie, men det går med mye tid!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Har nettopp sett på BBCs Survivors to dager i strekk nå, ganske bra serie faktisk. Handler om en influensa type epedemi som bryter løs, og utsletter stort sett hele verden. Er på den norske netflix.

Går det ann å få USA netflix på PS3?
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Jeg har sett på Warehouse 13 de siste dagene. Helt ok serie. Får den riktignok kun på amerikansk netflix
Ingen har nevnt How i met your mother? Haha. Bare de første fem sesongene, men jaja.
Bear Grylls - Mann mot Natur -> Enkelt, morsomt, og til dels lærerikt
Trodde jeg allerede hadde postet i denne tråden, men ser visst ut som om posten aldri dukka opp. Uansett, jeg anbefaler Falling Skies. Får den til og med på norsk Netflix!
The misfits
The inbetweeners
The fixer
Pumping iron
Hells kitchen
The Unit titegn
Jeg ser på HIMYM, men ikke for historien, bare komdien. Historien ga jeg opp på etter sesong 1.
Prison Break <3
Archer og Arrested Development are ganske artig! Humor-serier med 20min episoder.
Sist endret av Grix; 11. desember 2012 kl. 21:50.
Liker the Tudors veldig godt, drama serie som handler om Kong Henry den 8, og hans kvinner. Masse pene scener med bryst og doser med vold og brutalitet
Little Britain er jo selfølgelig også et must, hysterisk morsom serie.
Prison break!-hvis du ikke har sett det bør du absolutt vurdere det!!
Mythbusters!
Og top gear
Det er det jeg ser på mest på Netflix
Sist endret av iColdman; 11. desember 2012 kl. 22:09.
Begynte å se på weeds på søndagen, nå er jeg kommet til episode 1, sesong 4
Sist endret av random71455; 11. desember 2012 kl. 22:18.
Kommer med en lang liste av serier jeg ser på eller har sett ferdig som jeg synes er bra
Prison Break
Justified
The Office
Parks and Rec (den første sesongen er dårligt men etter den blir det bare bedre)
Trailer Park Boys, en helt rå serie om en trailer park i canada med mange skrudde karakterer anbefales på det sterkeste
Luther, Idris Elba spiller en detektiv som er som litt som en mørk versjon av Holmes
Sherlock, Holmes og Watson i the 21første århundre veldig bra skuespill av Freeman og Cumberbatch som også har fått rollene Bilbo og Smaug i de nye hobbit filmene
Battlestar Galactica, her har vi kongen på hauen over Scifi drama. Menneskeheten blir raskt utslettet av Cylons (roboter) og bare 50000 er igjen og de leter etter et sted å bo.
The Killing, amerikansk versjon av Forbrydelsen
Wilfred, handler om en fyr som ser naboen sin hund som en australsk mann i et hundekostyme, veldigt morsomt
Wire in the Blood, veldig mørk krim drama
Nip/Tuck handler om 2 plastikkiruger og deres pasienter
Malcom in the Middle, så vidt meg beskjendt er netflix den eneste måten å se malcom i midten på uten om reprise på tven siden ingen av sesongene har blitt sluppet ut.
Arrested Development handler om en veldig dysfunksjonel familie
Breaking Bad, handler om en kjemi lærer som får kreft og blir meth cook
Top Gear
Burn Notice
The Walking Dead
Scrubs
Sons of Anarchy
LOST
Buffy
Its Always Sunny in Philadelphia ble sluppet ut for noen dager siden kos deg
Sist endret av toxicity; 11. desember 2012 kl. 22:31.
Prison Break er best! Om du starter kommer du ikke til å stoppe å de !
Har ikke sjekket hva de andre har skrevet, men kan komme med en liten liste.

The Boondocks
Archer
Arrested Development
Speisa
Pushing Daisies
Misfits
Norges Herligste

Kommer ikke på flere atm siden jeg ikke har noe tid på Netflix accen min igjen.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Synes det er litt teit at folk bare anbefaler serier uten å forklare hva de handler om.
Anyways, jeg kan jo tipse om en serie som ikke er nevnt i tråden fra før av

Jeg valgte å se på en serie som Netflix anbefalte meg, Mad Dogs.
Hittil er det 3 sesonger av serien. Den handler om en gammel kameratgjeng som skal besøke den mest suksessfulle av dem, som har flyttet til Mallorca og lever i tillsynelatende luksus. Men det viser seg å være mye skjult på øya, narkotikaligaer, og mye kriminalitet som de naturligvis klarer å rote seg bort i. De blir nødt til å gjengjelde tjenester for folk (som blir til en dominoeffekt), selvom serien ikke er en komedie er den utrolig morsom siden gjengen driter seg ut hele tiden. Og man blir hele tiden sittende med en tanke om at "hvordan i helvete skal de komme seg ut av det der?"
Gleder meg til neste sesong!

Noen som kan hjelpe meg?
Jeg leter etter en ny serie å se på, og det står egentlig mellom to vidt forskjellige serier. Parks and Recreation og Twin Peaks. Har lyst til å se på førstnevnte fordi jeg har hørt at den minner om The Office (US) som er min absolutte favorittserie. Twin Peaks har jeg hørt såå mye bra om at jeg må tvinge megselv til å se på den, men jeg har ikke sett på så mange serier av den typen, og er litt usikker på om jeg kommer til å like den. Arrested Development kunne jeg også sett på, men etter å ha lest hva den handler om, syntes jeg den så litt kjedelig ut... (mulig jeg tar feil tho?)
Hva burde jeg se på?

Halvparten av de seriene som er nevnt her er jo "utilgjengelig for streaming"... faen.
Sist endret av Tænman; 19. desember 2012 kl. 14:47.