Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 684
Hei. Kjøpte iMac istad og har installert Windows 7 premium på den. Jeg fant skjermkortdriver, men har ikke lyd eller trådløst Internett. Noen som vet hvilke drivere jeg må ha?
bootcamp skal vel ordne hele driverstyret for deg
Trådstarter
Er det noe spesielt jeg må gjøre for at driverne skal installeres? Bruker Windows 64 bit hvis det har noe å si
BootCamp spør vel om du vil brenne ut en cdplate med tilhørende drivere før man begynner installasjonen av Windows.
Du kan boote opp Mac OS og åpne BootCamp igjen for å brenne ud driverene mener jeg på.
Bah, du har nettopp hentet mac og allerede smitter du den med aids og andre sykdommer. Slemme deg!
Sist endret av mo3; 5. oktober 2011 kl. 18:13.
Bare sett inn OS X plata, alt starter automatisk. Hvis ikke, velg autokjør i "Min Datamaskin".
En annen ting, du må aldri installere andre drivere enn de du får via Apples "software update".
Trådstarter
Say what! Fulgte det med cd? Fins dei frem på nett? Finner ingen cd
OK...du har sikkert LION. Og ingen CD/DVD fulgte med? Da du brukte Boot Camp Assistant fikk du spørsmål om å laste ned, og brenne det ut på en CD/DVD eller installere driverne på en USB.

Du kan sikkert bare åpne Boot Camp programmet, og laste drivere via den.