Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1679
jeg skal til Amsterdam med noen kompiser i høstferien. Vi røyker endel, så derfor er vel amster et mekka. Vi har også lyst til å prøve sopp, ingen av oss har prøvd det før, så det jeg er ute etter en noen tips for å ikke få en "Bad trip". Er det trygd? hvaslags konsekvenser kan det ha? Ingen har prøvd det, og jeg har hørt at man burde ta det med noen som har tatt det før når det er din første gang.

men gleder meg som faen, setter pris på svar.
Personlig mening er at og ha noen som har gjort det ikke er det vigtigste, Derimot skal dere ikke ta soppen samtidig, og helst litt i underkant av brukerdose første gangen, gjør det inne på hotellrommet ikke ute på gata, si til folka dere kjøper det av at dere er førstegangs brukere så gir de sikkert noen gode tips.

Men husk at detta greine her er jevla heavy ting, og du er passe langt ute selv om man spiser forsvarlig dose, alt du føler og tenker har 1000 ganger større innvirkning på deg. og husk hele tiden at det er bare litt sopp, du kommer alltid ned igjenn.

Lykke til^^ det er faenmeg noe av det Råeste som finnes hvis det gjøres forsvarlig!

Nb: ikke finn på og kødd med hverandre når dere har spist detta greine.
Sist endret av Altzheimer; 24. september 2007 kl. 13:38. Grunn: Skrivefeil - Nb
Gå på Full Moon å spørr Chloe Collette om råd! Hun ser veldig veldig veeeldig trivelig ut.

Btw. tror ikke det har blitt slutt på shroomz så artikkelen i linken sier.
Sist endret av Blunty; 24. september 2007 kl. 17:45.
Kom hjem fra amster forrige torsdag. Hadde min første sopptrip på den turen.

Jeg og en kompis kjøpte 2 bokser med mexican. 1 til hver med andre ord. Jeg tok det litt med ro og spiste ca halve boksen. Var 7 sopp, jeg spiste 4. Det høres kanskje ikke så mye ut, men jeg har aldri vært så jævlig borte. Det var så godtrip at det ikke fins ord. Men det er faen meg intense saker, så jeg vil ikke anbefale å spise mer enn en halv boks første gangen.
( og 2. og 3. for den saks skyld kanskje)

Du trenger ikke bekymre deg for at det ikke blir nok for å si det sånn.
Jeg vil også anbefale å ha minst 1 nykter dude i nærheten, bare så han kan passe på at ingen bader.

edit: btw, er det noen som bader så prøv å skift setting. Kompisen min satt på hotellrommet og prøvde å drepe ikkeeksisterende edderkopper med ei brusflaske og hadde det egentlig ikke så veldig bra. Så jeg fikk tukta med meg han ut i byen. Med en gang vi kom ut og fikk ny setting snudde trippen hans.
Sist endret av jegvilhasopp; 24. september 2007 kl. 21:27.
Min erfaring er også den at heller ta litt i underkant av brukerdose. Har aldri hatt en badtripp, så vet ikke helt hvordan man skal unngå det, men det jeg har gjort før vær tripp er å spørre meg selv om det er forsvarlig av meg, om jeg hvirkelig vil osv. Klarne opp litt i sånne typer tanker, så er det bare å kaste i seg. Etter den første turen finner man som regel ut av hvordan man liker å ture også. Noen liker det litt rolig, andre liker det intenst.

Men setting ja, for noen spiller dette stor rolle, for andre gjør det ikke det. Hvis du føler ubehag, finn dere en koslig coffeshop og ta dere en rev og ro ned nervene. Tror det skal hjelpe ganske bra.