Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 2662
Anonym bruker
"Trygg Abbor"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Halla. Har blitt slutt med dama. Vert sammen i ish 3 år og jeg klarer ikke slutte å tenke på noe annet. Pleier som regel å røyke. Har rørt alt utenom heroin, men sitter å vurderer å kjøpe meg pepper for å gi meg en sånn falsk gladfølelse om du vil... hvordan er det med kjærlighetssorg og amf?
Det er dessverre ikke noen kur for kjærlighetssorg. Det er også umulig å forutse hvordan du vil reagere på amf nå. Rusmidler har en tendens til å forsterke de følelsene vi allerede har i utgangspunktet.

Trist å høre at du har det kjipt, men hang in there, det går som regel over!
Hadde heller tatt sopp/lsd og mengder av det. Alt som ikke nøster opp i tankene er bare midlertidig og man risikerer verre tilstand når man finner ut at det ikke hjalp
Det her er noe du må utsette deg selv for, kjenne på og trekke en konklusjon. For min del går ikke amf så hardt utover følelseslivet, sopp og 2cb derimot.... ait. Om du gjør det så tar du det med god samvittighet og prøv å bruk den energien du har i overskudd til noe som du kan dra nytte av i lengden. Distraher deg, men ikke løp fra problemstillingen.
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Knurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Enten så går det bra eller så går det over. Når det kommer til kjærlighetssorg er det kun tiden som kan hjelpe, og det kan føles uutholdelig i blant. En "rebound" kan være ganske bra, finn en annen dame å fokusere på en periode, dette er dog ikke så greit ovenfor denne dama - men kanskje du kan finne ei annen som også har kjærlighetssorg...
Kjærlighetssorg fikses best av alkohol og hjem. Bedøver deg godt men ikke helt - du får tid til å tenke og føle på det. Du må la det gå sin gang, suger iknow.

God bedring, tiden fikser dette. Ta vare imens.
Sitat av colakork Vis innlegg
Kjærlighetssorg fikses best av alkohol og hjem. Bedøver deg godt men ikke helt - du får tid til å tenke og føle på det. Du må la det gå sin gang, suger iknow.

God bedring, tiden fikser dette. Ta vare imens.
Vis hele sitatet...
Du kan også komme inn i en lei sirkel for ikke å snakke on fysiske abstinenser. Det her er vel ikke akkurat førstevalget men det er et jævla godt krisevalg når man ikke har noe annet da
R.i.p 23.04.2021
Anbefaler ikke pepper akkurat nå nei. Du risikerer og bli manisk forbanna istedet ,så ender du opp med å gjøre noe dumt .
Pepper er i mine øyne et søpledop når det kommer til rekreasjonelt rusmiddel!
Det hender jeg har pule/runke maraton på pepper men selv da angrer jeg meg på inntak etterpå. Bare det å få i seg næring blir et forbanna ork

Pepper er forbeholdt de med lange arbeidsdager og vettig bruk. Og som medisin til folk med sterk adhd.
Anonym bruker
"Sjokkert Fåvne"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du vil jo få det 10x verre igjen når nedturen kommer.. Bare tiden kan fikse dette, du må finne en bedre måte og bearbeide dette på.
Anonym bruker
"Skrikende Krabbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Var i samme båt selv og hadde det flott med amfetamin. Men ikke så veldig flott dagene etter:-) bare ikke bruk det for å komme over kjærlighetsorgen.
Anonym bruker
"Rik Havfrue"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Den nedturen amf gir gjør det bare til at du skyter deg selv i often. Etter et brudd er det viktig å gjøre ting som er bra for seg selv psykisk og øke selvfølelsen ved å trene, gå til frisøren og hudpleieren, få fotmassasje, ta med gutta på middag hvor dere pynter dere litt og spiser noe fint, og kjenne på det at faen heller du ser bra ut og er en bra type så singellivet er ikke noen sorg og at livet går videre.

Amf gjør deg stikk motsatt og over en liten tid gjør det deg styggere fysisk, tenner, hud, hår, vekt, muskelsvinn og du blir kynisk og egoistisk. Ingen vil ha en sånn type og da vil dama di bare huske deg som en taper.


Kjærlighetssorg er en del av det å være menneske og selvom det er vondt så må vi alle gjennom det, ofte mange ganger i livet. Det beste som funker for meg er å tenke at alle har en skjebne og at da var ikke det i skjebnen at vi skulle være sammen lenger, også akseptere at ting er utenfor min makt (med mindre jeg har vært en dust i forholdet, men da er det for seint å endre seg først etter et brudd. Lønner seg å gjøre det første gang dama ber en om å skjerpe seg, lenge før det blir krangler og forsvunnede følelser ut av det) og ikke sitte å mimre og tenke så mye på ting og dyrke sorgen og savnet.

Når du føler deg ensom og savnet kommer så ring en kompis å be han snakke om alt mulig av ting i sitt liv, da får du hodet over på noe annet og det hjelper veldig.
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
hadde heller knipset
Ikke alkohol og / eller benzo ihvertfall! Ikke z-hypnotika som Imovane og Stilnoct heller. Ta deg en jonas, eller LSD / flein (med edru tripsitter)
Hvis du absolutt må ta noe så vil jeg si sopp, LSD og 2cb er det som egner seg best da.
Anonym bruker
"Sugen Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Anbefaler ikke amfetamin for kjærlighetssorg. Skulle bare selvmedisinere med litt amfetamin selv etter samlivsbrudd.
Det hele endte med å gå konstant påtent i 5 år, mista jobb å hus og alt annet og sitter nå med "svidde bloodårer" så det kan ta evigheter og få tatt blodprøve hos lege/sykehus og har sakte men sikkert begynt og betale ned alt av inkasso saker som har samla seg oppigjennom årene.
Amfetamin er absolutt ikke noe som bør brukes som "litt selvmedisinering" da det plutselig har gått 3 måneder, og plutselig var det sommer, å så var det jul igjen og man har ikke snøring på hva man har bedrevet tiden med annet enn og vært påtent.
Du må VÆRE i følelsen. Beste du kan gjøre er å legge deg i senga hver gang det er kjipt og kjenn på følelsen. VÆR i den, ikke røm fra den. La den herje med deg til den løsner opp og går bort. Uansett hvor lang tid det tar. Det er tøft, enklere og dope seg ned da men det enkleste er ikke alltid det beste ��
Anonym bruker
"Rik Havfrue"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av GoSætra Vis innlegg
Du må VÆRE i følelsen. Beste du kan gjøre er å legge deg i senga hver gang det er kjipt og kjenn på følelsen. VÆR i den, ikke røm fra den. La den herje med deg til den løsner opp og går bort. Uansett hvor lang tid det tar. Det er tøft, enklere og dope seg ned da men det enkleste er ikke alltid det beste ��
Vis hele sitatet...
Det er selvdestruktivt å dyrke sorgen på den måten. Når man trenger å gråte ut skal man tillate seg å gråte men helst sammen med noen andre der eller på telefonen mens man snakker om det og ikke sitte hjemme å legge seg i senga og kjenne etter på ting til man syns synd på seg selv og på et vis glorifiserer det å ha det vondt. Å være i kontakt med følelsene sine er viktig men ikke å dyrke sorg. Det beste for å komme over sorg enten det er død eller brudd er å fortsette livet og ikke sette ting på pause men å gå videre.