Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1327
jeg skal på fest i morgen å skal døgne i natt er det trygt om jeg drikker då.
Sist endret av spider_man; 16. juli 2020 kl. 23:38.
Sitat av spider_man Vis innlegg
jeg skal på fest i morgen å skal døgne i natt er det trygt om jeg drikker då.
Vis hele sitatet...
Tror ikke det skal være noe farlig nei, du blir kanskje veldig trøtt når du begynner å dikke i morgen..
Kos deg
Speed man
Trådstarter
haha takk for svar. prøvde å google det men kom ingenting opp, unnskyld for jeg lagde en så dum tråd. vi snakkes.
Anonym bruker
"Arktisk Gravso"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er ikke farlig, men du vil mest sannsynlig tåle mindre enn om du er opplagt. Har skjedd meg mang en gang i ungdommen der jeg gikk i fella med lite søvn, og for å ikke nevne å ha spist nok mat. Drikker man på tom mage eller for lite søvn gjør at man tar opp alkoholen fortere i blod. Du kan se på dette som eb "billiegere " fest siden du vil tåle mindre
Sitat av spider_man Vis innlegg
jeg skal på fest i morgen å skal døgne i natt er det trygt om jeg drikker då.
Vis hele sitatet...
Har ikke tellinga på hvor mange ganger jeg har drukket fra fredag til søndag uten søvn! Du er good to go!
Gi nå for faen beng i den festen. Ta vare på kropp og psyke før fest og moro. Ja dette er en moralpreken, men er lei av å lese om folk som blir akuttinnlagt på psykiatrisk fordi fest er så jævla moro...
Sitat av Chillipølse Vis innlegg
Gi nå for faen beng i den festen. Ta vare på kropp og psyke før fest og moro. Ja dette er en moralpreken, men er lei av å lese om folk som blir akuttinnlagt på psykiatrisk fordi fest er så jævla moro...
Vis hele sitatet...
Det er da vel ikke så jævla farlig å drikke når man har sovet litt lite?
La han kose seg, også tar du vare på helsen din også er begge fornøyd
Klimafiendtlig troll
Må være grenser til harm reduction... Har OP kun døgna uten noe særlig attåt, så er det jo bare å kose seg.

Noen tåler døgning bedre enn andre, kanskje OP blir litt fortere full.. Akuttpsykiatrisk som noen foreslo er ganske fjernt.
Er jo ikke noe farlig, men kan jo bli litt dølt å kanskje sovne klokken 21:00 fordi du ikke har sovet noe i forveien.

Må også si meg veldig uenig i akuttpsykiatrisk som blir nevnt her.

Havner ikke der fordi man drikker alkohol med lite søvn. Kanskje fyllesjuk.
Sist endret av Villhest2222; 17. juli 2020 kl. 14:18. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Klimafiendtlig troll
OP kan jo lage litt sterk kaffe (ikke frysetørket), drikke tilsvarende 200mg nå og før han skal ut.

Husk å spise godt!

Aldri hørt om akutt innleggelse på psykiatrisk pga en hangover, tolker ikke akkurat OP dithen at truende delir er aktuelt
Anonym bruker
"Lykkelig Føniks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan vel tenke meg det kan gå mot akutt psykiatrisk om man allerede har alvorlige lidelser som vil bli trigget av søvnmangel og rusmiddler. For ‘vanlige’ folk vil det nok gå helt fint så lenge det ikke blir en vane og sklir ut til kronisk søvnmangel og alkoholmisbruk.
Anonym bruker
"Fattig Hvithval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
godt mulig jeg ikke har lest ordentlig, men hvor kommer det frem at OP har "alvorlige psykiske lidelser" eller har brukt knark her? OP skal på fest og drikke alkohol, at det skulle skli ut som du beskriver kan jeg ikke helt se.
Anonym bruker
"Mulig Bjørkemus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Gjort det selv noen ganger, og personlig så blir jeg raskere full fordi det virker som jeg tåler mindre om jeg er forvåket i forkant. Jeg kan også bli trøtt og slapp om jeg bare drikker øl, men en shot eller to eller et stort glass vin tar meg gjerne fra slapp og trøtt til gladfull. Hadde nok droppet å våke rundt i forkant. For jeg får litt lite å gi etter en våkenatt, og på fest så vil man jo ha masse energi og bare være glad og danse og synge og sitte fast i en sofa uten ork til å røre seg.