Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2038
ser dealeren min har inne Neurontin 300mg. hva er det for noe.
en form for beroligne lignende Lyrica men svakere. Brukes ofte for å booste andre rusmidler.
Epilepsimedisin, litt det samme som Lyrica.

Kan gi litt rus alene, men funker kanskje best til å potensiere f.eks benzo eller cannabis.
Speed man
Trådstarter
er det verdt pengene liksom. eller er det bare noe shit.
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Spørs helt hvor mye dealeren din vil ha. Jeg får personlig en grei form av 800-1000 mg, men ikke noe 'wow' liksom.
Spørs hva du må betale.

Et problem er at den har doseavhengig biotilgjengelighet, så er ikke noe poeng å spise et helt brett på en gang.

Men 1-2 stykk sammen med en joint kan være moro. Kommer an på prisen, igjen..
Speed man
Trådstarter
får de for 200 per brett
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvor mange piller per brett, hvor mange mg per pille?
Speed man
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvor mange piller per brett, hvor mange mg per pille?
Vis hele sitatet...
om du leser lengre oppe ser du hvor mye mg de er vet ikke hvor Mangen som er i et brett sikkert 8-16
▼ ... over en uke senere ... ▼
Anonym bruker
"Fri Knølhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Disse gir ingen rus og kan i værste fall gi deg ubehagelige bivirkninger. Jeg går på disse mot nervesmerter og vanligvis trapper man opp hver uke til ønsket dose og det var veldig ubehagelig. Uggen og rar i hodet i 3 uker , men merker ikke noe nå. Booster ikke noe av det jeg har tatt av andre medisiner eller joint.
Ikke verdt det.
Anonym bruker
"Syk Enfoting"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg liker de. Rusen varer lenge! Blir pratsom og sosial.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Disse gir ingen rus og kan i værste fall gi deg ubehagelige bivirkninger. Jeg går på disse mot nervesmerter og vanligvis trapper man opp hver uke til ønsket dose og det var veldig ubehagelig. Uggen og rar i hodet i 3 uker , men merker ikke noe nå. Booster ikke noe av det jeg har tatt av andre medisiner eller joint.
Ikke verdt det.
Vis hele sitatet...
Jo, disse gir faktisk rus. Og at du får bivirkninger av det betyr ikke at andre gjør det. Det er ikke så rart du ikke får noe rus ut av disse da du bruker de som medisin og man bygger toleranse på disse super kjapt, typ du kjenner du trenger mer dagen etter for å oppnå samme effekt som dagen før, man bør ha en uke mellom gangene man bruker disse for rus for å få noe ut av dem. Man kan også ikke bare poppe en neve med piller for å få effekt ut av disse, kroppen tar disse opp dårlig så man må ta 300mg og 300mg vær halvtime til ønsket dose er tatt og i motsetning til masse annet man tar oralt så bør man faktisk ha en del mat i magen for best opptak av disse. Det tar en evighet før rusen er på peek. 900mg er minimum dose for rus på disse imo.
Sist endret av Alge; 30. juli 2020 kl. 20:27.