Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  33 4285
Jeg holdt rusen ei uke. Midt i hadde jeg to dager jeg bare dret et par ganger om dagen blod, mulig noe annet å, men i do var alt meget rødt.

Det ga seg igjen og glemte hele greia nå begynner jeg jo litt å lure da for det har ikke skjedd en puck siden. Står helt stille. Helt i meg mengder med vann etter rusen, sliter med kvalme og at magen ikke vil ha enda. Men tok siste amf på mandag så 3 dager siden. Ikke helt unormalt. Men det blodet da, midt i rusen. Spiser nok litt mindre enn normalt, men presser i meg det jeg normalt ville spist uten rus a minimum type. Da går jeg hver dag

Lurer også på om det er normalt og tisse lite selvom man drikke så mye at det samles i kroppen, også virkelig måtte presse urins ut ?
Det som samles i kroppen bli borte over en halv dags tid. Så noe sted går det tydeligvis
At du tisser/driter blod er en meget god grunn til å besøke legen din. Husk at freak er ikke helsepersonell, så gjør deg selv en stor tjeneste å kom deg til legen.
Anonym bruker
"Umulig Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sorry jeg kan ikke komme med noe annet enn at amf er dritt og tærer på kroppen.

Og at jeg fikk meg en god humrelatter nå av å lese den norsk-engelsk blandede overskriften din, for så å lese brukernavnet ditt på norsk-engelsk også i forbindelse med dobesøk. Meget med do issues fra "farter (engelsk) hu jenta"

haha
Anonym bruker
"Arg Spissmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
GÅ TIL LEGEVAKT NÅ! Mulig organsvikt.
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis du driter rødt, friskt blod så er det som oftest ingen fare. Det tyder på at blødningen kommer fra endetarmen.
Er det derimot veldig mørkt blod så kan det komme fra lenger "opp" i systemet og bør tas noe mere alvorlig!
Sitat av junkrat Vis innlegg
At du tisser/driter blod er en meget god grunn til å besøke legen din. Husk at freak er ikke helsepersonell, så gjør deg selv en stor tjeneste å kom deg til legen.
Vis hele sitatet...
Men det var typ i helga. Ga seg på et par dager og siden har ikke noen kommet ut

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
GÅ TIL LEGEVAKT NÅ! Mulig organsvikt.
Vis hele sitatet...
Kommer noe urin og har lest googla og tviler, men har jo vært jævla dehydrert siden jeg ikke drikke flere dager på amf, så mulig kroppen tar det ? Vet ikke tenkte høre om noen andre opplever det
Sist endret av Farterhujenta; 11. juni 2020 kl. 19:29. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
er urinen din mørk gul/oransje eller brun (coca cola farge)? isåfall kan det være noe med nyrene. har hatt nyrestein og da var det mitt tydeligste symptom utenom smertene da.
du kan jo lese deg litt opp om symptomene på nyrestein/svikt og se om du kjenner deg igjen
Anonym bruker
"Arg Spissmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hadde jeg drett blod og ikke fikk pisse uansett hvor mye jeg drakk, så hadde jeg stormet legevakten med en rambukk. Hvorfor bryr du deg ikke om kroppen og livet?
Love, Live and Laugh
11 3
Ta deg en tur til legen om dette fortsetter et par uker til.
Friskt blod Som kommer fra nederste tarm/ endetarm er oftest ufarlig.
Det kan oppstå hemoroider om indre organer har blitt belastet over tid.
Sitat av Farterhujenta Vis innlegg
... men har jo vært jævla dehydrert siden jeg ikke drikke flere dager på amf, så mulig kroppen tar det ? Vet ikke tenkte høre om noen andre opplever det
Vis hele sitatet...
De aller fleste drikker flere ganger pr dag selvom de tar amf. Man kan gå noen dager uten mat, men vann er man nødt til å få i seg. Det er ihvertfall ikke sundt å ikke drikke flere dager. tror ikke så mange kan relatere
Du spør her etter råd men vil ikke høre på de, eller er i en fornektelse på at symptomene du har faktisk kan være noe alvorlig.

Kom deg til legevakten, eller iallefall ring til de og lov oss her inne at du faktisk drar der også dersom de ber deg om å komme inn!

Du bør alltid ta helsen på alvor, i Norge har man de fleste plasser et veldig bra helsevesen så det er ingen unnskyldning for ikke å dra.
Anonym bruker
"Identisk Mink"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du hadde tatt ca 15g med amfetamin, og 1g med molly disse dagene ifølge en annen tråd du lagde. Skjønner du fortsatt ikke hvorfor kroppen din reagerer som du beskriver?
Passordstøtte
Bill_Gates's Avatar
En vanlig effekt av div sympatomimetika er svært redusert peristaltikk (peristaltikk er muskelbevegelser i veggen i mage/tarm-kanal). Denne reduserte aktiviteten fører bla. til uttørring av avøring som befinner seg der, fortstoppelse etc. er en veldig vanlig bivirkning.

Sålenge blodet er rødt og friskt skyldes det i all hovedsak blødninger helt ytterst i dette systemet (ofte i from av hemorroider eller små fissurer).
Klyster eller annet lakserende (som laktulose) vil kunne hjelpe.
Urinretensjon (manglende evne til å tømme blæra) er ikke uvanlig hos kroniske ameftaminbrukere og amfetaminrus fører også til spasmer i lukkemuskelen i urinveiene som kan gjøre det vanskeligere å urinere.
MEN hvis du er redd for at noe er galt eller du opplever symptomer som andre har nevnt her, vil jeg sterkt anbefale deg en tur til legen.
Dro til legen, avføringa var ikke noen beskymring, mente det mest sannsynlig var pga utmattelse. Men stigende CRP og urina hadde blod og hvite blodceller eller noe slikt så hadde vist klart å få en rift i den og betennelse i den. Flott det. Fortsatt så han at jeg var rimelig dehydrert. Aldri drikki så mye vann som etter dette så vet a søren hvor kroppen gjør av det, men ok. Jeg tar kroppen seriøst, men i nedtur så er det alltid slapphet, svimmelhet og dehydrering. Så venta det litt ut, men gikk til slutt så går bra det her
Anonym bruker
"Klar Brunbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du skriver at du tar kroppen seriøst, men etter å lest alle innleggene dine så virker det nesten som du prøver å ta livet av den stakkars kroppen din. Jeg håper for din del at du slipper varige mén etter dette. Fortalte du legen alt du har drevet med? sånn at han/hun ikke diagnostiserer deg feil? hvis ikke syntes jeg du bør ta deg en tur tilbake. At CRP'n din er stigende er heller ikke noe godt tegn.
Anonym bruker
"Blå Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Farterhujenta Vis innlegg
Dro til legen, avføringa var ikke noen beskymring, mente det mest sannsynlig var pga utmattelse. Men stigende CRP og urina hadde blod og hvite blodceller eller noe slikt så hadde vist klart å få en rift i den og betennelse i den. Flott det. Fortsatt så han at jeg var rimelig dehydrert. Aldri drikki så mye vann som etter dette så vet a søren hvor kroppen gjør av det, men ok. Jeg tar kroppen seriøst, men i nedtur så er det alltid slapphet, svimmelhet og dehydrering. Så venta det litt ut, men gikk til slutt så går bra det her
Vis hele sitatet...
Føler fortsatt for å poengtere at du aldri burde røre den dritten igjen, ikke nødvendigvis bare fordi det er gift for kroppen, men for at du ikke har noe kontroll. Hold deg unna alt av rusmidler, hvertfall helt til du har stålkontroll.
Mirakel at dette her gikk bra, men det er godt at du lever
Har du blod i urinen ikke gå til lege ring 113. Nyre svikt har ofte veldig lite symptomer. Bæsjer du rødt blod er egentlig ikke noe grunn til bekymring høytblodtrykk kan sprekke de små blodårene i ende tarmen

, men bæsjer du koagulert blod, burde du gå til lege vakten og få lever enzymene dine sjekka, molly er knallhardt for leveren siden serptonin er direktlig skadelig for den. MTP at du har spist og sovet så dårlig så er kroppen din svekket anbefaler jeg deg å gå til legen uansett.
Sist endret av lolaper; 12. juni 2020 kl. 15:00.
Kroppen kommer seg nå, all good. Bare må få alt på beina igjen. Ja legen fikk vite alt. Fikk også poengtert at det hjelper lite å bøtte k seg 4 liter vann om dagen uten salter for det tar ikke kroppen til seg. Så litt svar og litt antibiotika. Har rørt rus av og på siden ungdommen, går dårlig hvis jeg har det piss nør jeg starter. Dette var en sånn. Blir nok en liten pause nå ei stund �� skal sies at halve runden var veldig bra, avsluttninga er den jeg burde hoppa over ��
Sitat av Farterhujenta Vis innlegg
Kroppen kommer seg nå, all good. Bare må få alt på beina igjen. Ja legen fikk vite alt. Fikk også poengtert at det hjelper lite å bøtte k seg 4 liter vann om dagen uten salter for det tar ikke kroppen til seg. Så litt svar og litt antibiotika. Har rørt rus av og på siden ungdommen, går dårlig hvis jeg har det piss nør jeg starter. Dette var en sånn. Blir nok en liten pause nå ei stund �� skal sies at halve runden var veldig bra, avsluttninga er den jeg burde hoppa over ��
Vis hele sitatet...
Godt å høre at du kom deg til legen da.

Ang. ting å drikke kan jeg anbefale å drikke melk. Det inneholder det meste du behøver inkl. salter. Gatorade er også veldig godt, men har kun salt og ikke noe næring. Men gatorade er mye enklere å få ned. Melk kan være svært tung kost når man er på amfetamin, men med litt trening så er det null problem.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Paracet og gatorade
Sist endret av meaculpaUIO; 13. juni 2020 kl. 15:14.
BRAND ∞ STRONG
Sitat av Farterhujenta Vis innlegg
Aldri drikki så mye vann som etter dette så vet a søren hvor kroppen gjør av det, men ok.
Vis hele sitatet...
Det er enten eller liksom?

Ingen grunn til å overdrive.
I de fleste tilfeller trenger du ikke mer vann en vanlig ved amfetamin bruk. Normalt inntak 2-4L klarer seg.
Å ikke drikke på 2-4 dager for så å bælme i seg litervis er ikke spesielt bra. Veldig store mengder på kort tid 10-15 liter og mer
kan dessuten være livsfarlig. For personer med bla. nyreproblemer skal det mindre til før det kan bli fatalt.

+
vil bare kjapt legge til:
Dette er generell info om vanninntak og ikke ment som noe medisinsk råd og må ikke erstatte det å kontakte lege.
Det tas heller ikke hensyn til alder eller kjønn i ovennevnte tall.
Sist endret av vindaloo; 13. juni 2020 kl. 17:08. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Om du sitter veldig mye mens du farter kan dette føre til forstoppelse og det gjør det vanskelig å gå på do og gjøre fra seg bimmelimme og bommelomme, videre når dette blir vanskelig så har man en tendens til å prøve å legge litt ekstra press mens man sitter på skåla og dette gir økt trykk i endetarmen som kan føre til hemoroider, om man i tillegg da er dehydrert så tørker tarmene inn og når man først klarer å få noe ut så er det ingen glid i tarmen og når noe passerer disse hemoroidene så sprekker de og det kan komme helt umåtelige menger knallrødt blod og det ser skikkelig ille ut.

OBS! alle dere svette gamere er også i faresonen her.

Hemoroider er ikke spesielt kult å ha, de første gangen dette skjedde meg så var det så mye blod at jeg trodde regelrett at nå har jeg fått ass-cancer og dør innen kort tid..
Anonym bruker
"Sikker Klatremus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Kjelldriver Vis innlegg
Hemoroider er ikke spesielt kult å ha, de første gangen dette skjedde meg så var det så mye blod at jeg trodde regelrett at nå har jeg fått ass-cancer og dør innen kort tid..
Vis hele sitatet...
Haha, Kjelldriver sine innlegg får meg alltid til å le høyt.

Det samme skjedde meg en gang. Trodde også jeg hadde fått ass-cancer. Googlet febrilsk i full panikk.
Ordna seg denna gangen å. Takker for mye svar og flere gode lattere��
Har hatt magesår før så var halvt stressa en stund, når maten ends ikke ville ned i går, men var nok en haaaaaard nedtur bare for i dag har jeg eti (og dreti) som normalt. Og legen ba meg i går om å ete salt(direkte salt) siden alle disse 3-4 litera med vann bare rant rett gjennom og lagde en helsikkes jobb for nyrene men jeg var like dehydrert svetta nok ut meste av salter ja under den siste natta. Hjalp det. Spiste vel noen ss salt(i vann) og i dag har søren meg sakene fungert. Bare blæra finner det for godt å lege den riften nå så er vi aaaaal good for party! ��

SÅ FOLKENS IKKE BARE GLEM Å SPIS OG DRIKK, MEN HUSK Å GÅ PÅ DO Å NÅR DERE MÅ TISSE, ELLERS KAN DEN RIFTE�� lær av mine feil ��
Salt eller sitron i vannet er bra. Generelt har jeg inntrykk av at både kola og amf gir magetrøbbel.
Sist endret av Harek; 14. juni 2020 kl. 00:52.
Anonym bruker
"Identisk Mink"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
SÅ TRÅDSTARTER, DU BURDE ALDRI BRUKE AMFETAMIN IGJEN. Jeg har lært av dine feil.
Anonym bruker
"Blå Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Farterhujenta Vis innlegg
Bare blæra finner det for godt å lege den riften nå så er vi aaaaal good for party! ��
Vis hele sitatet...
Lykke til videre i livet. Håper for din del det blir lengre enn det høres ut som du virker ganske blåst, ikke frekt ment? drøyeste tråden på freak de siste dagene men du liksom bare driter i hele greia
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Haha, Kjelldriver sine innlegg får meg alltid til å le høyt.
Vis hele sitatet...
Hemoroider er ingen spøk, det er blodig alvor.
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Etter å ha gått på Elvanse i ca 2 måneder startet jeg å drite blod selv. Selvfølgelig ga jeg faen å fortsatte, men jeg slutta å blø så tenkte "no worries". Det kjipe er at i dag sitter jeg igjen med en nyre.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Etter å ha gått på Elvanse i ca 2 måneder startet jeg å drite blod selv. Selvfølgelig ga jeg faen å fortsatte, men jeg slutta å blø så tenkte "no worries". Det kjipe er at i dag sitter jeg igjen med en nyre.
Vis hele sitatet...
Du må gjerne forklare hvordan dette skjedde?
Nyresvikt påført av hva?
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Kjelldriver Vis innlegg
Du må gjerne forklare hvordan dette skjedde?
Nyresvikt påført av hva?
Vis hele sitatet...
Det viste seg at ekstremt høyt forbruk av Attentin og Elvanse ikke var så bra for nyrene. Skal sies at det blødde i opp til en måned, for så at det ga seg og da begynte urin problemene å oppstå. Det endte til slutt med at jeg kollapset hjemme. Skalv som bare det og hvis jeg prøvde å reise meg eller ikke pustet rolig nok, var jeg i ferd med å svime av. Ringte legevakta og ble da hentet av ambulanse. Viste seg at jeg hadde gjennomsnittlig blodtrykk på 80 i overtrykk og 30-40 i undertrykk.
Anonym bruker
"Oppblåst Okse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Chrons/ulcerøs kolitt er også en annen artig årsak til blod i avføringen
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det viste seg at ekstremt høyt forbruk av Attentin og Elvanse ikke var så bra for nyrene. Skal sies at det blødde i opp til en måned, for så at det ga seg og da begynte urin problemene å oppstå. Det endte til slutt med at jeg kollapset hjemme. Skalv som bare det og hvis jeg prøvde å reise meg eller ikke pustet rolig nok, var jeg i ferd med å svime av. Ringte legevakta og ble da hentet av ambulanse. Viste seg at jeg hadde gjennomsnittlig blodtrykk på 80 i overtrykk og 30-40 i undertrykk.
Vis hele sitatet...
Her lukter det mer en kar som ikke tar vare på egen helse til tross for at han stapper i seg umåtelige mengder med sentralstimulerende...
Det finnes folk som skyter et gram speed om dagen i flere år som klarer å holde seg helt friske til tross for et ekstremt høyt forbruk av sentralstimulerende.
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Kjelldriver Vis innlegg
Her lukter det mer en kar som ikke tar vare på egen helse til tross for at han stapper i seg umåtelige mengder med sentralstimulerende...
Vis hele sitatet...
Kan nesten ikke se for meg at det finnes noen som tar 200-300mg attentin eller 200-500mg elvanse daglig, driter blod å driter i det og fortsetter, og være en person som tar vare på helsa si. Så, ja selvølgelig. Nettopp derfor vi går over til å skyte, for til slutt klarer ikke kroppen 5g med dropp daglig lenger. Er ikke noe spøk når dem sier at den "sunneste" måten å ta dop på er å skyte det.

Det finnes folk som skyter et gram speed om dagen i flere år som klarer å holde seg helt frisketil tross for et ekstremt høyt forbruk av sentralstimulerende.
Vis hele sitatet...
Klarer ikke å se for meg at mennesker som har begynt med nåla er helt friske men..