Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 947
Hei, jeg lurte på om det var noen som kanskje kunne hjulpet meg litt, jeg prøver å finne en nettside jeg slettes ikke husker navnet på, og nei jeg kan ikke finne den i historikken på browseren siden det er over 6mnd siden jeg var der...

Men, det er basicly en jobb side, hvor arbeidstakere kan legge inn en cv og lage en profil om seg selv, og arbeidsgivere kan ta kontakt med dem. Jeg la inn cv'n min der, å skulle gjerne hatt den....
Det er ikke slik at man laster den opp som en fil, men malen er klar på profilen, så man skriver det rett inn der på en måte!

På forhånd takk til de som er villige til å komme opp med forslag!
Tok et kjapt Google søk.

Kan det være workbase.no?
jeg fikk ikke testet om det var alle funksjonene du ønsket/hadde siden jeg ikke har profil, men så ganske passende ut !
Bare sånn for å rule out the obvious. Det er ikke LinkedIn du tenker på?
Trådstarter
Det er ingen av de sidene dere har gitt forslag på nei... Har søkt gjennom google selv, men klarer ikke å finne siden...
Men da jeg fant siden første gang så mener jeg at jeg søkte på Cv mal, eller hvordan skrive cv / bra cv eller noe lignende
Sønn av kongen
Ru11er's Avatar
oDesk du tenker på? Var siden norsk eller engelsk?
Sist endret av Ru11er; 15. januar 2014 kl. 19:36.
Trådstarter
Sitat av Ru11er Vis innlegg
oDesk du tenker på? Var siden norsk eller engelsk?
Vis hele sitatet...
Nei, er ikke den heller
Siden er norsk, men husker ikke om url'n var på norsk eller engelsk, å husker faen ikke om det var .com .no eller .net :P
Flere bemanningsbyrå har slike sider og tjenester på nett.

Denne er brukt av mange offentlige og private bedrifter :
http://www.webcruiter.com/no

Går ut ifra at du ville husket om det var
finn.no , som også har jobbsøkefunksjon.
Sist endret av radion; 15. januar 2014 kl. 19:55.
Trådstarter
Sitat av radion Vis innlegg
Flere bemanningsbyrå har slike sider og tjenester på nett.

Denne er brukt av mange offentlige og private bedrifter :
http://www.webcruiter.com/no

Går ut ifra at du ville husket om det var
finn.no , som også har jobbsøkefunksjon.
Vis hele sitatet...
Det er heller ikke webcruiter, og ja, jeg ville definitivt husket hvis det var finn.no
Høres ut som et bemanningsbyrå. Adecco?
Trådstarter
Sitat av reklame Vis innlegg
Høres ut som et bemanningsbyrå. Adecco?
Vis hele sitatet...
Nei, er ikke adecco heller gitt :P

Er en type headhunting side tror jeg, alt jeg husker er at man også kan velge om man skal logge inn som arbeidsgiver eller som arbeids søker/taker