Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  29 6732
om ikke så lenge rundt 2-3 måneder så skal jeg få meg en tatovering.. men jeg har et problem! jeg vil helst ha en tatovering som forteller litt mere om hvem jeg er så har noe med meg og gjøre, feks brutalitet, kriminell, farlig, og aggresjon. er mest interisert i Tribal og ikke noe tatovering som er fullpakket av farger men en mellomstor som jeg Feks kan ha på nakken eller armen.. noen tips?
Sist endret av Hankarn; 9. september 2013 kl. 14:06.
Om den absolutt skal bety noe for deg må du jo nesten finne utav det selv... En tattovering som skal beskrive noe av det pisset du synes er kult med deg selv OG er en tribal... Lykke til, når du har hatt den i 2mnd så angrer du garantert.
Totovering med mening, og du foreslår tribal?

Hvis du vil ha noe som ar en mening for deg så tegn en selv, eller ta kontakt med en kunsterisk venn som du kan sette deg ned med.
Sitat av Hydroide Vis innlegg
Om den absolutt skal bety noe for deg må du jo nesten finne utav det selv... En tattovering som skal beskrive noe av det pisset du synes er kult med deg selv OG er en tribal... Lykke til, når du har hatt den i 2mnd så angrer du garantert.
Vis hele sitatet...
hva ser du på tribal som et problem?
Sitat av Hankarn Vis innlegg
hva ser du på tribal som et problem?
Vis hele sitatet...
Tribals er sånn man skaffer seg hvis man vil ha en tattovering for å ha en tattovering.
Sitat av Hankarn Vis innlegg
hva ser du på tribal som et problem?
Vis hele sitatet...
Det er det mest meningsløse man finner innen tatoveringer..
I call Troll!

Du har ikke "mening" og "tribal" i samme setning. Ei er det heller lurt å spørre et åpent forum om en tatovering som gir mening for _deg_

Men siden du spørs skal jeg prøve å svare:

Hvis du elsker sjokolademelk over alt i verden kan du gjerne tatovere en brun ku som drikker sjokolademelk.
Har du blitt konvertert til kristendommen og møtt Jesus, kan du gjerne tatovere en torne-krone eller et kors.
Er du en av oss som virkelig hater å sparke lilletåa i dørkarmen kan du gjerne tatovere "Død over dørkarmer" eller noe tilsvarende.

Jeg beklager min useriøsitet, men denne tråden virket ikke veldig seriøs ut i utgangspunktet
Sist endret av Membranplan; 9. september 2013 kl. 14:13.
tribal er veldig vanlig og det sier ingenting. Det kan jo se fett ut da, men det putter deg muligens i en gruppe. Ikke gi deg selv en deadline for når du skal ta tatovering. Hvis du sliter med å finne noe med mening kan du ende opp med å bare ta det beste du kom på på kun 3 måneder. Dette er sannsynligvis noe du skal gå med i lang tid, ta heller tatoveringen når du vet du har funnet en med en mening som varer.
Ikke tatover deg på nakken med mindre du har en jobb du veit ville drite i det eller du skal satse på en kriminell karriære. Ikke tatover deg foran på halsen
Sist endret av Bothrops; 9. september 2013 kl. 14:14.
Som ketenna sa. Men det jeg mener med resten av innlegget er hvorfor vil du ha en tattovering som gjør at du fremstår som brutal,kriminell eller proppa i aggresjon? Streetcredz? Og jeg tror ikke du får tak i tribals som viser dette til omverden.
Foreslår en med Koi, hver farge på Koi betyr noe forskjellig og det krever en "ekspert" for å huske de, så du får en tattoo som er full av mening uten at det trenger å vises.
Jeg ville nok anbefale å vente til du blir myndig.
feks brutalitet, kriminell, farlig, og aggresjon.
Vis hele sitatet...
haha, leste ikke den. ingen som vil bli relatert med det vel?

bli myndig, voks opp eller angre den dagen du vokser opp.
Sist endret av kjerstin; 9. september 2013 kl. 14:37.
Sitat av Hydroide Vis innlegg
Som ketenna sa. Men det jeg mener med resten av innlegget er hvorfor vil du ha en tattovering som gjør at du fremstår som brutal,kriminell eller proppa i aggresjon? Streetcredz? Og jeg tror ikke du får tak i tribals som viser dette til omverden.
Vis hele sitatet...
Hva er det du snakker om?
Innlegget ditt vitner om at du tror at tribal er noe som kun gjenger går rundt med. Vet du forresten at det finnes en rekke typer tribal, som f.eks: Maori, Haida og Polynesia?
Visste du at en full tribal backpiece kan ha like mye mening som en full orientalsk backpiece?
Sist endret av Spelly; 9. september 2013 kl. 14:46.
En MS 13-tatt eller en tåre eller to på kinnet hvis du vil se farlig ut. Ellers så kan du jo like gjerne tatovere RETARD i panna.
Sist endret av Fatass Skinny; 9. september 2013 kl. 14:43.
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Det er det mest meningsløse man finner innen tatoveringer..
Vis hele sitatet...
Vet du at det finnes en rekke typer tribal, som f.eks: Maori, Haida og Polynesia?
Visste du at en full tribal backpiece kan ha like mye mening som en full orientalsk backpiece?
Hvis det er noe mer du lurer på ang tatovering, besøk nettsiden min eller send en pm.
Sist endret av Spelly; 9. september 2013 kl. 14:54.
Sitat av Spelly Vis innlegg
Hva er det du snakker om?
Innlegget ditt vitner om at du tror at tribal er noe som kun gjenger går rundt med. Vet du forresten at det finnes en rekke typer tribal, som f.eks: Maori, Haida og Polynesia?
Visste du at en full tribal backpiece kan ha like mye mening som en full orientalsk backpiece?
Vis hele sitatet...
Nå snakker TS om en som muligens kan passe i nakken, hvorfor du blander inn hele backpieces veit jeg lite om. Jeg veit tribals ikke er noe bare gjenger tar... Har tribal selv, og det er den eneste ene tattoveringa jeg angrer på. Og mitt innlegg var forøvrig mer rettet til hvorfor TS vil uttrykke hat,kriminalitet,aggresjon og brutalitet.
Sist endret av Hydroide; 9. september 2013 kl. 15:13.
Sitat av Hankarn Vis innlegg
jeg vil helst ha en tatovering som forteller litt mere om hvem jeg er så har noe med meg og gjøre, feks brutalitet, kriminell, farlig, og aggresjon.
Vis hele sitatet...
Du har vel noen flere kvaliteter enn dette?

Finn noen positive kvaliteter ved deg selv, assosier dem med noe du ser opp til, tenk lenge på det, så har du svaret ditt.
Sitat av Spelly Vis innlegg
Vet du at det finnes en rekke typer tribal, som f.eks: Maori, Haida og Polynesia?
Visste du at en full tribal backpiece kan ha like mye mening som en full orientalsk backpiece?
Hvis det er noe mer du lurer på ang tatovering, besøk nettsiden min eller send en pm.
Vis hele sitatet...
Nå assosierer ihvertfall jeg og sikkert veldig mange, ikke på forseggjorte og detaljrike polynesiske tatoveringer når man hører tribal men på H.P. Baxxter hårfrisyre, ghb, hjemmebrent og steroider.

Blir litt som og tatovere ett Swastika, betyr vellstand og fred i østlige kulturer. Men tviler på det er mange her som hadde tenkt på det slik.
Sitat av Hankarn Vis innlegg
om ikke så lenge rundt 2-3 måneder så skal jeg få meg en tatovering.. men jeg har et problem! jeg vil helst ha en tatovering som forteller litt mere om hvem jeg er så har noe med meg og gjøre, feks brutalitet, kriminell, farlig, og aggresjon. er mest interisert i Tribal og ikke noe tatovering som er fullpakket av farger men en mellomstor som jeg Feks kan ha på nakken eller armen.. noen tips?
Vis hele sitatet...
Er du glad i masseprodusert ræl? Eller arbeid fra folk som ikke yter sitt beste?

Hvis svaret på begge disse er "nei" vil jeg si du begynner i feil ende.
Du bør ikke spørre deg selv hva du vil ha, men hvem du vil skal gjøre jobben. Begynn litt med å orientere deg på nettsider. Se på arbeid. Spør folk du møter med tattiser du synes er bra hvor de har dem fra.

Enden på visa hvis du investerer tid i dette er at du ender opp med en tatovering som du synes er verdens feteste, og derfor sier mye om deg.

Det du må tenke over er at med tatovering som all annen kunst tar det tid før smaken din modnes. Å se mye på arbeid og tenke mye på tatoveringer er en god måte å finne ut hva du liker og hvem du er i tatoveringsverden.
Hvorfor ikke finne noe positivt som reflekterer hvem du er som person, eller noe/noen du er svært glad i? (Og da mener jeg ikke kjæresten for eks, tenk langsiktig). Kjedelig og ha noe som alle andre har, du skal tross alt ha den resten av livet. Men mener personlig at hvis du er usikker burde du la droppe det til du har funnet noe du er helt sikker på og ikke bare tatover deg for å gjøre det, eller av impuls.
Sitat av Membranplan Vis innlegg
I call Troll!

Du har ikke "mening" og "tribal" i samme setning. Ei er det heller lurt å spørre et åpent forum om en tatovering som gir mening for _deg_

Men siden du spørs skal jeg prøve å svare:

Hvis du elsker sjokolademelk over alt i verden kan du gjerne tatovere en brun ku som drikker sjokolademelk.
Har du blitt konvertert til kristendommen og møtt Jesus, kan du gjerne tatovere en torne-krone eller et kors.
Er du en av oss som virkelig hater å sparke lilletåa i dørkarmen kan du gjerne tatovere "Død over dørkarmer" eller noe tilsvarende.

Jeg beklager min useriøsitet, men denne tråden virket ikke veldig seriøs ut i utgangspunktet
Vis hele sitatet...
Den skal jeg jammen ta mitt på magen. "Død over Dørkamer!"
Sitat av Hydroide Vis innlegg
Nå snakker TS om en som muligens kan passe i nakken, hvorfor du blander inn hele backpieces veit jeg lite om. Jeg veit tribals ikke er noe bare gjenger tar... Har tribal selv, og det er den eneste ene tattoveringa jeg angrer på. Og mitt innlegg var forøvrig mer rettet til hvorfor TS vil uttrykke hat,kriminalitet,aggresjon og brutalitet.
Vis hele sitatet...
Det står veldig klart hvorfor jeg blander inn backpiece. Leste du kun backpiece, eller leste du alt jeg skrev?
Tatovering med mening og du foreslår en tribal på nakken? Hva med å tatovere tallet "80" som kan representere IQen din
Ikke ta noe som får deg til å se kriminell og "farlig" ut; det er noe du ikke vil se ut som når du skal søke jobb.

Holdte på og ta "Respekt" nedover armen for en god stund siden, ennå glad jeg droppa det. Var full av steroider og trodde jeg var så rå, at litt respekt hadde toppa kransekaka, haha.
Sitat av Vontalo Vis innlegg
Tatovering med mening og du foreslår en tribal på nakken? Hva med å tatovere tallet "80" som kan representere IQen din
Vis hele sitatet...
Alternativt tallet "90", når det var hipt med tribal.
Min personlige mening: Vill nok aldri tatt noen tatovering i det hele tatt. Og langt mindre en tribal. Skulle jeg først hatt en ville jeg heller hatt en fin liten tegning jeg har laget selv. Aldri godt å vite hva disse symbolene betyr, ville ikke gamblet på at de betyr det du tror de betyr.

Eneste symbolet jeg ville stolt på er vel pi
Så lenge tatoveringen betyr noe for deg er det ikke så jævlig viktig hva andre mener.
Tattoo idé:

*Hender med håndjern på i nakken med et par av fingrene klipt av og blødende. (for å symbolisere at du er kriminell og brutal)

*Sideburns av Ak-47 patroner, selvfølgelig med dollartegn på. (dette symboliserer at du er farlig og har masse cash)

*ADHD foran på halsen (ingen kødder med en kar med de overstående tattoveringene OG ADHD)


Anbefaler House of Pain, de er veldig flinke til å tattovere!
Sitat av Hankarn Vis innlegg
jeg vil helst ha en tatovering som forteller litt mere om hvem jeg er så har noe med meg og gjøre, feks brutalitet, kriminell, farlig, og aggresjon.
Vis hele sitatet...
Haha, LOL!!!
Det var dagens....

Her har du en:
http://s3.amazonaws.com/rapgenius/1315599491_tattoo_thuglife.jpg
Go for it!
http://img.gawkerassets.com/img/18k2cdqx9o0vjjpg/original.jpg