Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1023
Hei.

Tenkte jeg skulle reklamere for ei låt hos en bekjent. Gutten har jobbet over tid med låten som nå er lagt ut på Sondcloud.

Seven Degrees Below - Antidote

Det er et seriøst prosjekt, så håper det faller i smak hos enkelte. De hardbarka rockegutta her på forumet tror jeg kan droppe høre på låta, men det er en god poplåt som kanskje kan bringe Niklas skrittet videre ut i musikkens verden.

Burde kanskje postet det på et forum der majoriteten av brukerne er av det kvinnelige kjønn, men dessverre så er jeg ikke så godt opplyst når det kommer til slike forum.
Sist endret av Hei-Det-Er-Meg; 18. februar 2013 kl. 03:43.
Faktisk jævla kul sang- han kan nå langt!
Denne var litt fet. Hadde lett putta den på ''sove listen'' min om den var på Spotify.
Sitat av Mozilla Vis innlegg
Denne var litt fet. Hadde lett putta den på ''sove listen'' min om den var på Spotify.
Vis hele sitatet...
Regner med det blir lagt ut på Spotify etterhvert, må bare få ut noen flere sanger først. Blir lagt ut en ny sang igjen i april.
Veldig nice!

Savnet litt mer bass eneste..
Jøss detta var skikkelig bra. Veldig bra vokal.
Frankrikes Solkonge
Jeg hadde lett putta denne i låtvalget mitt.
Supert for Niklas at dere liker det. Må nesten være såpass siden han satser på en karriere som musiker.

It ain't drum and bass, it's acoustic.
Sitat av Hei-Det-Er-Meg Vis innlegg
Supert for Niklas at dere liker det. Må nesten være såpass siden han satser på en karriere som musiker.

It ain't drum and bass, it's acoustic.
Vis hele sitatet...
Har ikke sagt det var drum´N bass heller, men låta kunne godt bært litt mer preg over at den faktisk inneholdt en bass gitar.
Sitat av BarBeats Vis innlegg
Har ikke sagt det var drum´N bass heller, men låta kunne godt bært litt mer preg over at den faktisk inneholdt en bass gitar.
Vis hele sitatet...
Joda, var ikke ment som noen kritikk til deg

Leser du på profilen til Niklas på Soundcolud, så kan du se at akustisk musikk er noe han brenner for. Kommer mer musikk etterhvert, så ikke bli overrasket er det litt mer trøkk i det som blir lagt ut.
Hehe, none taken

Skal sjekkes ut