Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 659
faens elendighet her sitter jeg UTEN summetone MED inet.

Ringte til telenor idag og de visste ikke helt hva som var gærent siden jeg hadde inet men ikke summetone (har hatt MYE trøbbel med telenor før) hadde blant annet overspenning i telefonnettet pga. feilkobling fra TELENOR sin side som JEG måtte betale fordi jeg ikke orket å krangle.

Når er de på krigsstien igjen jeg har ikke summetone men inet fungerer helt 100% (adsl fra DEM).

Så nå skal jeg liksom for andre gang betale for at det er en svakhet med dere produkt (jeg blir gæren).
Men er det noe jeg kan slå i bordet med, noen lover(helst med spesifikke paragrafer) eller lignende. For dette vil jeg ikke betale i det hele tatt.



edit: ro ned smiletegnene -crew v/Dan
at du må betale kunne ha noe med at du fikk en tekniker utenom åpningstiden, da må man betale selv.

Husk at telenor er ansvarlig for alt fra første telefonkontakten og ut i sitt eget nett, feil som er på andre siden er ditt ansvar.. så vet du det..
Sjekk opp muligheter for andre ISP'er.
Ring og gi dem sikkelig kjeft! Hjelper som oftest...
Opprinnelig postet av ^V|per^^
Ring og gi dem sikkelig kjeft! Hjelper som oftest...
Vis hele sitatet...
faktisk det eneste som hjelper dersom du vil ha noe fra telenor!
Passordstøtte
Bill_Gates's Avatar
Trådstarter
hmmn viser seg at det er lø mæjord kabelfeil her.... 2-300 hundre husstander er HELT uten telefon.

Hmmmn værsågod kom å bryt deg inn alarmen fåkke sendt beskjed til falken anyway... takka....

eller ha hagefest for folka uten mobil fåkke ringt til purken


hmm for et fantastisk telefonnett vi har her i norge

jeg bor i oslo (tåsen) ikke i skrøvlbakkbygdeveien 11

en god ting da....har vært herlig stille om kveldene... *smile*