Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1672
På fifa 11 så hadde jeg en instilling som gjorde slik at den "byttet" spiller til den som er nærmest ballen, men jeg får ikke dette til i fifa 12.... Noen som vet hvordan man gjør det eller om det funker i det hele tatt?

Hvis du vet hvordan man gjør det, kan du ikke poste det her da?
På forhånd takk
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Er det Autobytte-funksjonen du mener? Du kan endre på den på kontroller-instillinger.
Den funksjonen er både helvete og himmel i FIFA 12.
Er det bare jeg som får følelsen av at manuelt bytte ikke fungerer helt i FIFA 12?
Trådstarter
Sitat av vikke123 Vis innlegg
Er det bare jeg som får følelsen av at manuelt bytte ikke fungerer helt i FIFA 12?
Vis hele sitatet...
Joda funker helt fint, det jeg vil slippe her, jeg vil at den skal bytte spiller til den som er nærmest ballen!

Sitat av thomasf Vis innlegg
Er det Autobytte-funksjonen du mener? Du kan endre på den på kontroller-instillinger.
Vis hele sitatet...
Hvor må jeg gå i den standard menyen da?
Sitat av Layzer Vis innlegg
Hvor må jeg gå i den standard menyen da?
Vis hele sitatet...
Ærlig talt...det er ikke såååå mange innstillinger på den menyen. Nå har jeg ikke fifa på skjermen foran meg her. Men du skal altså trykke på "manuelt" på pasningshjelp (noe i den dur)
Trådstarter
Sitat av Liverbird Vis innlegg
Ærlig talt...det er ikke såååå mange innstillinger på den menyen. Nå har jeg ikke fifa på skjermen foran meg her. Men du skal altså trykke på "manuelt" på pasningshjelp (noe i den dur)
Vis hele sitatet...
I fifa 12 så er jo hele menyen 100% forandra da ;p
Og nå har jeg kun så vidt prøvd det, men jeg har sjekka instillinger og alt mulig men finner ikke no sånn drit ;o
Finner du en spalte som heter "Innstillinger" ? I så fall så er du på rett plass.
Trådstarter
Sitat av Liverbird Vis innlegg
Finner du en spalte som heter "Innstillinger" ? I så fall så er du på rett plass.
Vis hele sitatet...
Ja har vært der, men jeg er sikkert blind eller bare ekstremt dum xD
Sitat av Layzer Vis innlegg
Ja har vært der, men jeg er sikkert blind eller bare ekstremt dum xD
Vis hele sitatet...
Ikke for å være veldig frekk, men jeg tipper det siste om du har leita helt siden du opprettet tråden Håper du finner det da Lykke til!
Sitat av Layzer Vis innlegg
Jeg er ekstremt dum xD
Vis hele sitatet...

Det var dine ord.
Trådstarter
Sitat av Liverbird Vis innlegg
Ikke for å være veldig frekk, men jeg tipper det siste om du har leita helt siden du opprettet tråden Håper du finner det da Lykke til!
Vis hele sitatet...
Nei nei er du gal, hakke leita siden da :P
Leita litt igår før jeg la meg, så hakke sjekka no mer etter at jeg oppretta tråden xD
Siden du er så lat at du ikke har sjekket noe særlig engang, har jeg ikke lyst å svare, men gjør det likevell av ren og skjær godvilje.

Når du kommer til det skjermbildet hvor du skal velge side (home - away) så trykker du på Y (xbox) eller trekant (? ps3) så får du opp en rekke ting du kan stille på. Du må skifte auto-switching til auto regner jeg med. Her kan du forresten også stille passing, shooting osv fra assisted til manual, dette er dog litt mer hardcore. :P