Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  31 2266
Madammen har sett for mange barn utkledd i dag. Sikkert 30 ganger det har ringt på døra her i dag. Ungene mangler også folkeskikk, da de åpnet døren da jeg ikke gadd åpen selv.

Så nå har hun fått for seg at hun skal se en skrekkfilm. Jeg kan ikke komme med noen anbefalinger, da jeg ikke gidder se "skrekkfilmer".

Så, om du kan komme med noen tips hadde det vært kjekt.
Kan hun se halloween?
Paranormal Acitivity 1,2,3
The exorcism of Emily Rose
[Rec]
The Ring
The Grugde
The Shining
Vet ikke helt hva hun ser etter men kan jo anbefale "The Shining". Klassisk Thriller/ Horror film, som ikke er alt for drøy.
The Exorcist.

Ifølge mine foreldre er det den skumleste filmen de has sett, er fra 1970-80 eller noe sånt. Eller som tidligere sagt er The Ring også ganske skummel.
Dott i øret.
stagg's Avatar
Trådstarter
Hun har sett alle de dere nevner. The Shining har jeg faktisk sett selv, da det er Jack (the king) Nicholson som spiller galningen.
The Fourth Kind. Meget uhyggelig film som tar for seg alien abduction. Anbefales!
stagg, anbefaler deg å søke "skrekkfilmer" her i forumet, så finner du lange lister med skrekkfilmer!
House on Haunted Hill
Return to the house on the haunted hill
Amityville Horror
The Others
The Uninvited
Ghost Ship
Ghost Month

Noen spøkelsesfilmer.
Sett Skrik filmene? Det har hun sikkert... men har hun sett den nyeste kanskje? Er ute på DVD/Blu-ray.

Anbefaler også Sleepy Hollow
Dott i øret.
stagg's Avatar
Trådstarter
Sitat av sens Vis innlegg
stagg, anbefaler deg å søke "skrekkfilmer" her i forumet, så finner du lange lister med skrekkfilmer!
Vis hele sitatet...
Joda, men liker det litt personlig. Så da oppretter jeg en egen tråd. Folk er så snille vet du, så de deler med stor entusiasme som du ser.

The fourth kind er nå på nedlasting, men kom gjerne med flere tips om den ikke skulle falle i smak.
Vil anbefale Grave Encounters. Er man i riktig innstilling (som alle andre skrekkfilmer) så er denne helt utrolig skummer, med noen skikkelige skvettescener. Holdt på å miste pusten ved den ene scenen..
Så vil jeg fåreslå
Paranormal activity
The ring
The grudge
Insidous (bra i starten, teit mot slutten etter min mening)
The descent 2 ( har noen ekle skapninger)

lista er lang.. mange gode grøssere
Si ifra hvis ho har sett de, så kan jeg komme med noen flere
Dott i øret.
stagg's Avatar
Trådstarter
Sitat av Tfan Vis innlegg
Sett Skrik filmene? Det har hun sikkert... men har hun sett den nyeste kanskje? Er ute på DVD/Blu-ray.

Anbefaler også Sleepy Hollow
Vis hele sitatet...
F... Du måtte kom med det "rølet" der. Nå skal hun absolutt se den siste Skrik filmen.

Takker uansett
Siste Skrik anbefales IKKE.
Dott i øret.
stagg's Avatar
Trådstarter
Sitat av crazyFox Vis innlegg
Siste Skrik anbefales IKKE.
Vis hele sitatet...
Er tynj og svak. Får bare juling om jeg nekter.
The Flying Welder
Ignifer's Avatar
Sitat av crazyFox Vis innlegg
Siste Skrik anbefales IKKE.
Vis hele sitatet...
Jeg har heller aldri vert så ivrig med siste skrik innen mote og sånn!
Dott i øret.
stagg's Avatar
Trådstarter
Men, har 2 filmer på nedlasting nå. Så det får holde for denne gang. Takk for alle bidrag
Sitat av stagg Vis innlegg
F... Du måtte kom med det "rølet" der. Nå skal hun absolutt se den siste Skrik filmen.

Takker uansett
Vis hele sitatet...
Hahaha, jeg måtte le! Beklager da!

Men igjen, Sleepy Hollow anbefales! Veldig bra film.
Hvå md litt frekk skummel bondge fun på rommet?
http://www.imdb.com/title/tt1139797/

Skrekkfilmer blir neppe bedre en det
Mesteparten av hollywood skrekkfilmene det siste tiåret suger heftige nøtteposer. Finn noe med bra kritikk på rottentomatoes ellerno
Saw 1, 2, 3, 4, 5, 6 og 7 er jo å annbefale da de er skrekkelig dårlige...
Insidious, grunnet måten den filmen får hjertet og adrenalinet til å stige betraktelig hos de som ser den. Skvatt ordentlig for første gang på lenge når jeg så den..
Grave Encounters syns jeg var nokså heftig. Men som sagt, man må sette seg inn i filmen for å få de beste opplevelsene.
the sixt sense er faen meg sjuk film as , hun kommer til å dø av hjerteattac hvis du setter den på
Oprhan og The Orphanage kom jeg på nå.
Dott i øret.
stagg's Avatar
Trådstarter
Neimen, hei og god morgen alle sammen. Vært aktive her i natt dere. Har vel egentlig fått det vi var ute etter ang tips på filmer. Men har du lyst, har du lov. Så post det dere gidder

Sitat av Spirituell Vis innlegg
Hvå md litt frekk skummel bondge fun på rommet?
Vis hele sitatet...
Mja, jeg er oldschool. Trives best med misjonær. Meget mulig madammen er mer inn på de greiene der, da hun er noen år yngre. Men jeg har ikke brydd meg om å spørre.
Sist endret av stagg; 1. november 2011 kl. 07:40.
1408
The Descent
[REC] Den første filmen, og ikke glem å velg den spanske versjonen, den engelske er dritt.
Og siste, Inside.

Happy Halloween!
Gothika. Mener å påstå at den skremte livskiten ut av meg når jeg var yngre
Sitat av Powlair Vis innlegg
Saw 1, 2, 3, 4, 5, 6 og 7 er jo å annbefale da de er skrekkelig dårlige...
Vis hele sitatet...
Saw filmene suger noe så ..... kan ikke beskrive hvor dårlige de er. Gammel mann som er helt gal + at han lager feller uten grunn. Det synes jeg er teit. Er bare blod og gørr i den filmen. Ikke noe skrekk
Sist endret av stinkdyr; 2. november 2011 kl. 15:14.
A Serbian Film

Klarer hun å se hele filmen uten å snu seg en eneste gang skal jeg kjøpe en bil til deg!