Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  91 36480
Dott i øret.
stagg's Avatar
Trådstarter
Sitat av Knask Vis innlegg
Jeg brukte kun i private sammenhenger, ikke innen noen form for organisert idrett.
Vis hele sitatet...
Flott . Fryktet et lite sekund at du hadde brukt innen styrkeløft/vektløfting.
Sitat av olaPola Vis innlegg
Skrumpa pungen din? Genuin nysgjerrighet fra min side, jeg har blitt advart mot steroider et par ganger, alltid det samme argumentet "vil du ha skrumpeballer?"
Vis hele sitatet...
De jeg kjenner som brukte testo opplevde det motsatt at kukken nesten ble hardere og sto lettere da testo økte blodstrømmen i kroppen.
Sitat av UncleAndy Vis innlegg
De jeg kjenner som brukte testo opplevde det motsatt at kukken nesten ble hardere og sto lettere da testo økte blodstrømmen i kroppen.
Vis hele sitatet...
Det er viktig å lære seg å skille mellom penis og pung, spesielt med tanke på eventuell videreføring av sine gener.
Sitat av SirAugustus Vis innlegg
Jeg har ingenting imot bruk av stereoider(?), går VG skole nå og jeg trener på treningsstudio.

Grunnen til at jeg ikke har tenkt til å begynne med dette er fordi jeg føler at det er en snarvei til større muskler (selvom musklene ikke bygges UTROLIG raskt som man vil ha det til). Jeg kjører litt mer "naturlig" - kreatin malat før trening og proteinpulver hvis jeg ikke har en mor som venter hjemme med en steik ovnen
Vis hele sitatet...
grei nok holdning det,du øker jo egentlig bare testo nivået, som er naturlig i kroppen fra før..så det er mer av det opprinnelige

proteinpulver skal tas i tillegg til mat sier de...treningsforum.no sia står det vell nå dokumentert at kroppen ikke kan få nok protein

lurt å ta det en time før..også skal du ha carbs rett etter trening,derfor tar mange med seg en banan på trening..det ekke dumt

også spise masse ellers,jeg husker jeg var svæær når jeg var en 17-18 år...men spise bare drit og ikke riktig,jeg husker at jeg faktisk merkbart ble mindre når jeg hadde trent en stund,dette var kroppen som ikke fikk nok riktig mat å begynte å ta av muskelmassen min
Sist endret av ferrys; 31. oktober 2011 kl. 18:15.
Sitat av Knask Vis innlegg
Det er viktig å lære seg å skille mellom penis og pung, spesielt med tanke på eventuell videreføring av sine gener.
Vis hele sitatet...
Var den virkelig nødvendig? Jeg trodde du var mer voksen. Det virker sånn når du skriver andre steder her hvertfall. Det var vel en uheldig glipp fra deg.
Sitat av UncleAndy Vis innlegg
De jeg kjenner som brukte testo opplevde det motsatt at kukken nesten ble hardere og sto lettere da testo økte blodstrømmen i kroppen.
Vis hele sitatet...
ja det kan FAEN skrive under på)hahahaha

jeg fikk seriøst rekord reisning på en kur..det var nesten så du ikke klarer å holde den tilbake

fikk aldri prøvd det ut på noen dame,men det hadde vært en suksess

du øker hormonene til langt over det som er i tenårene..som kjent er folk relativt kåte i denne perioden,det er hele årsaken...økt hormonnivå

du begynner også å se på damer og tenke mer på dette..alle disse tingene kommer automatisk med hormonene..det r akkuratt som å bli tenåring igjen,du er veldig klar for å sjekke opp damer for å si det sånn

hehe

Sitat av olaPola Vis innlegg
Skrumpa pungen din? Genuin nysgjerrighet fra min side, jeg har blitt advart mot steroider et par ganger, alltid det samme argumentet "vil du ha skrumpeballer?"
Vis hele sitatet...
det blir det samme som om du skal bruke pervansjon for gutter..du får testo så ikke pungene lager testo,når du slutter med tilskuddet går alt tilbake til normale

når damer tar p piller får de hormoner fra et annet sted å blir midlertidig sterile,når de slutter blir alt som normalt,samme prinsippet

noe annet skjer ikke,noe annet er en dårlig medie feminist løgn for å stoppe folk fra å bli mer mandige

du kan faktisk ØKE strørelsen på penis hvis du tar steroider før du er 20(når ca alt slutter å vokse) i følge en lege jeg snakket med,noe jeg angret for at jeg ikke gjorde hehe

det er ikke så rart når vi vet at testo bidrar til at dette gror så er det logisk
alikevell skal jeg vell ikke anbefale unge folk å bruke roidere
Sist endret av ferrys; 31. oktober 2011 kl. 18:20.
Sitat av UncleAndy Vis innlegg
Var den virkelig nødvendig? Jeg trodde du var mer voksen. Det virker sånn når du skriver andre steder her hvertfall. Det var vel en uheldig glipp fra deg.
Vis hele sitatet...
Fair enough.
Kan jo ta meg litt sammen da.

Man merker at nesten hele kroppen kjennes hardere etter en stund.
At penis muligens kan føles litt hardere er godt mulig, men akkurat dette kan jeg ikke huske om var tilfelle med meg.

Men økt kjønnsdrift og hyppige ereksjoner er noe som må medregnes dersom man planlegger å ta seg en kur på f.eks. testosteron.
Andre stoffer som f.eks. nandrolon, hvilket man finner i "Deca" oppelves ofte som motsatt.
Da vil man kunne plages med fenomenet "Deca-dick", at penis bare henger og slenger, selv om man har godt trykk i kroppen ellers.
Dott i øret.
stagg's Avatar
Trådstarter
Sitat av UncleAndy Vis innlegg
Var den virkelig nødvendig? Jeg trodde du var mer voksen. Det virker sånn når du skriver andre steder her hvertfall. Det var vel en uheldig glipp fra deg.
Vis hele sitatet...
Tror du virkelig det er bare personer som er tilbakestående som tar steroider? Knask er vel et godt eksempel på hvor utbredt det er.
Når sa jeg at jeg trodde det var tilbakestående som tok steroider?
Den var det ene innlegget han skrev jeg siktet til, ikke noe annet.
Dott i øret.
stagg's Avatar
Trådstarter
Sitat av UncleAndy Vis innlegg
Når sa jeg at jeg trodde det var tilbakestående som tok steroider?
Den var det ene innlegget han skrev jeg siktet til, ikke noe annet.
Vis hele sitatet...
Så det selv da jeg leste over. Men fikk ikke rettet på det da 5 minuttersregelen tok meg. Beklager. Må igjen lese hele sammenhengen før jeg poster.
Steroider er lovlig i Norge av den enkle grunn at de ikke klarer å koble det opp mot økt vold - noe de har brukt -mye- penger på å prøve bevise.

Steroider brukt i samband med lege/noen som sitter på mye informasjon er vel strengt tatt noe av det minst farlige du kan ha i deg(om du skal sammenligne med andre stoffer) - Misbruk er noe helt annet. Smått problematisk at ca. alle labrapporter jeg har sett på steroider i Norge har enten vært overdosert/underdosert/innholdt feil virkestoff tho.

Synd å måtte skuffe, men det er nok over ennhvertvil sikkert at de fleste hollywood skuespillerne bruker steroider i samråd med leger for å se ut som de gjør - De fleste sammenligner steroider med en svær kar som går sidelengs inn døra, det er nok ikke flertallet. Fleste som bruker steroider gjør det for å bli markert/få strandkroppen.

Syns nå det mest spesielle med artikkelen var engasjemanget til sverige/danmark, og mangeln på iniativet fra Norge. Morsomt at og de fleste steroideselgere i Norge sitter på informasjon av polititjenestemenn som handler/går på steroider og ;-)
Sitat av olaPola Vis innlegg
Har det blitt permanent? Om det er permanent skal jeg IKKE prøve, om det ikke er permanent kunne jeg tenke meg å forsøke.
Vis hele sitatet...
Så fort du får gang på egenproduksjonen av testosteron vil testiklene gå tilbake til sin opprinnelige størrelse.
Hvor lang tid dette tar varierer litt fra person til person, det avhenger også av kurens lengde, dosering og hva slags stoff det er snakk om.

Man kan fremskynne denne prosessen ved å innta mat som er rik på sink f.eks., les mer om PCT - post cycle therapy dersom dette interesserer deg:
http://www.bodybuildbid.com/articles...postcycle.html
Jeg driver selv med styrketrening og oppfatter de fleste bolefolka på treningssenteret som hyggelige folk. Dessverre er alle de jeg kjenner som går på bol møkkafolk som kun bruker musklene for å true folk og lage bråk på byen. Om de hadde gjort det uten bol vet jeg ikke, men det er mye søppelfolk som går på de greiene der. Personlig holder jeg meg unna. For min del trener jeg for å holde meg sunn. Synlige muskler er bare en stor bonus.

Personlig kommer jeg aldri til å begynne på steroider på grunn av alle bivirkningene, men jeg må innrømme at det til tider frister.
Anbefaler alle og se national geograpich sin dokumentar (del 1 http://www.youtube.com/watch?v=WEcmNsvkHKg ) (del 2 http://www.youtube.com/watch?v=ZOleV...eature=related ) (del 3 http://www.youtube.com/watch?v=GTdUY...eature=related) Steroider.net er bra upartisk side om temaet
Sitat av Knask Vis innlegg
Men økt kjønnsdrift og hyppige ereksjoner er noe som må medregnes dersom man planlegger å ta seg en kur på f.eks. testosteron. .
Vis hele sitatet...
jeg fikk det godt på winstrol også iallefall
Sitat av Aaatcho Vis innlegg
Nei, jeg føler meg rett og slett IKKE trygg rundt slike folk som dette her, og ja jeg feier alle bolere under en kam.
Vis hele sitatet...
Haha, du viser bare hvor kunnskapsløs du er. De aller, aller fleste steroidebrukere er helt harmløse folk som bare er ute etter å ha en fin kropp.

Men SELVSAGT tiltrekkes kanskje kriminelle voldsforbrytere til steroider... Det sier seg jo selv. Men de er likevel voldelige folk.
Sitat av Apedop Vis innlegg
Haha, du viser bare hvor kunnskapsløs du er. De aller, aller fleste steroidebrukere er helt harmløse folk som bare er ute etter å ha en fin kropp.

Men SELVSAGT tiltrekkes kanskje kriminelle voldsforbrytere til steroider... Det sier seg jo selv. Men de er likevel voldelige folk.
Vis hele sitatet...
Ja, og det er kun disse man leser om i avisene også.
Slik er det med alt som ligger i skyggen av loven.

LSD og fleinsopp osv.
Hvor ofte leser man om de positive effektene til disse stoffene i avisen?
Aldri, man leser saker som dette: http://www.dagbladet.no/2009/09/02/n.../vold/7917580/
Dott i øret.
stagg's Avatar
Trådstarter
Hva oppnådde du selv med steroider Knasklasken? Gikk du opp mye i vekt? Raste du like fort ned igjen da du sluttet? Har du beholdt noe av muskelmassen fra du var på kur, samtidig som du spiser og trener riktig nå?
Sitat av Knask Vis innlegg
Ja, og det er kun disse man leser om i avisene også.
Slik er det med alt som ligger i skyggen av loven.

LSD og fleinsopp osv.
Hvor ofte leser man om de positive effektene til disse stoffene i avisen?
Aldri, man leser saker som dette: http://www.dagbladet.no/2009/09/02/n.../vold/7917580/
Vis hele sitatet...
ikkesant,gale folk som er agressive og sinnsyke fra før,som også er i stand til åputte i seg hvasomhelst,så får tilfeldigvis stoffene skylden

min erfaring er at det også er kranglete voldelige folk som har vært det hele livet som hiver i seg alt mulig når de blir gamle nok,går på byen som alltid og kanskje føler de kan miste litt mer hemninger enn vanlig

jeg har prøvd "alt mulig"rart med unntak av heroin,mdma,flein,lsd uten å bli farlig av den grunn,jeg har også alltid hatt kontroll
man kan føle seg litt annerledes men du endrer ikke person,du må være gæærn for å bli gæærn
Sist endret av ferrys; 2. november 2011 kl. 18:53.
Sitat av ferrys Vis innlegg
ikkesant,gale folk som er agressive og sinnsyke fra før,som også er i stand til åputte i seg hvasomhelst,så får tilfeldigvis stoffene skylden

min erfaring er at det også er kranglete voldelige folk som har vært det hele livet som hiver i seg alt mulig når de blir gamle nok,går på byen som alltid og kanskje føler de kan miste litt mer hemninger enn vanlig

jeg har prøvd "alt mulig"rart med unntak av heroin,mdma,flein,lsd uten å bli farlig av den grunn,jeg har også alltid hatt kontroll
man kan føle seg litt annerledes men du endrer ikke person,du må være gæærn for å bli gæærn
Vis hele sitatet...
Det er enkelte steroider jeg ikke ville ha puttet i meg:

- Trenbolon (Flørtet litt med tanken, men ombestemte meg)

- Metyltestosteron

- Halotestin

- Anadrol


Ved inntak av disse stoffene tror jeg fort at jeg kunne ha blitt en av de bolerne som havner i avisen for voldsbruk - og virkelig fortjener det!
Dessuten er ikke de andre typiske steroidene noe å kimse av heller, dette er nemlig stoffer som lett kan misbrukes ved mangel på kunnskap.

Det er også veldig viktig å merke seg at bruk av steroider ikke passer for alle.

Dette kan komme av de typiske årsakene som ofte ligger til grunn for misbruk av hva som helst:

- At man rett og slett er en ureflektert idiot som bevisst ignorerer typiske faresignaler fra kropp, psyke eller sine nærmeste.

- Livssituasjon

- Generell mental helse

Legger ved en direktelink for nedlastning av en norsk studie med fokus på AAS og vold.


Sitat av stagg Vis innlegg
Hva oppnådde du selv med steroider Knasklasken? Gikk du opp mye i vekt? Raste du like fort ned igjen da du sluttet? Har du beholdt noe av muskelmassen fra du var på kur, samtidig som du spiser og trener riktig nå?
Vis hele sitatet...
Jeg har flere kurer med forskjellige kombinasjoner bak meg, men skal prøve å forklare så godt jeg kan/gidder.

Ved bruk av typiske androgene steroider går man fort opp i vekt pga. alt vannet som samler seg i kroppen.
På bolespråket sier man at man "bloater".
Dette opplevde jeg på en kur bestående av dianabol og testosteron.

Ved kurslutt gikk jeg ned en del i kroppsvekt pga. at jeg ble kvitt en del vann, men jeg merket også at jeg fremstod som mer definert og i tillegg klarte jeg å holde på muskelmassen, svulmende blodårer og en mer definert kropp i ettertid pga. fokus på riktig PCT, trening og generelt fokus på kostholdet.

For min del mener eg at dette er gode retningslinjer for å beholde store deler av det man oppnår på en kur, men enkelte steroider har bedre forutsetninger for dette enn andre, tenker da på typiske lavandrogene steroider.

På en kombinasjon av boldenone, masteron og turinabol kom jeg faktisk i min livs form rent estetisk, på kur vel og merke, bare ved å trene som et dyr mens jeg satt i fengsel for så å sofabole etter at jeg kom ut igjen.

Her forsvant muskelmassen like fort som forventet i etterkant av kuren.



På de litt mer seriøse kurene mine er det imidlertid litt vanskelig å si noe om hvor lenge jeg beholdt muskelmassen ettersom jeg har deffet og bulket slik som det har passet meg.
Jeg har eksempelvis vært nede i 91-93 kg. når jeg har fokusert på kondisjon, hurtighet og magre måltider, mens jeg har vært oppe i en jevn vekt på 113 kg. ved fokus på det å bare bli stor og massiv ved å kjøre på med kaloririk mat og tunge basisøvelser.
Vil presisere at jeg oppnådde denne kroppsvekten uten bruk av steroider.

Pga. anbefaling fra legen har jeg sluttet med bruk av anabole steroider.
Legens grunnlag var forhøyede verdier av hvite blodceller i forhold til det som var normalt for min del.

Jeg har ikke tatt meg tid til å sjekke opp i om dette kan unngås ved å bruke medikamenter - eller om jeg kunne ha unngått dette ved å skreddersy en personlig kur med profesjonell hjelp.

Dette kommer av at jeg rett og slett har mistet lysten på å bruke steroider i tillegg til at jeg har hatt en liten oppvaskrunde med meg selv i etterkant.

Etter en del tenking og fundering har jeg kommet frem til at steroidebruk har ført til at jeg ikke fungerte optimalt i forhold til det å å vise ømhet og kjærlighet ovenfor kjæresten min mens jeg var på kur.
Under en kur har jeg lett for å få flere typiske maskuline trekk som i sin tur har ført til det jeg nevnte ovenfor.

Dette passer seg selvfølgelig ikke dersom man ønsker å ha evnen til å nære opp under et normalt og sunt parforhold.
Veit hva jeg snakker om når det kommer til Steroider og styrke trening,send meg en pm hvis du lurer på noe.

Eller se : steroider.net min gode venn Ståle driver siden,og her skal du få svar på det meste



No pain,No gain.
Dott i øret.
stagg's Avatar
Trådstarter
Sitat av Knask Vis innlegg



Jeg har flere kurer med forskjellige kombinasjoner bak meg, men skal prøve å forklare så godt jeg kan/gidder.

Ved bruk av typiske androgene steroider går man fort opp i vekt pga. alt vannet som samler seg i kroppen.
På bolespråket sier man at man "bloater".
Dette opplevde jeg på en kur bestående av dianabol og testosteron.

Ved kurslutt gikk jeg ned en del i kroppsvekt pga. at jeg ble kvitt en del vann, men jeg merket også at jeg fremstod som mer definert og i tillegg klarte jeg å holde på muskelmassen, svulmende blodårer og en mer definert kropp i ettertid pga. fokus på riktig PCT, trening og generelt fokus på kostholdet.

For min del mener eg at dette er gode retningslinjer for å beholde store deler av det man oppnår på en kur, men enkelte steroider har bedre forutsetninger for dette enn andre, tenker da på typiske lavandrogene steroider.

På en kombinasjon av boldenone, masteron og turinabol kom jeg faktisk i min livs form rent estetisk, på kur vel og merke, bare ved å trene som et dyr mens jeg satt i fengsel for så å sofabole etter at jeg kom ut igjen.

Her forsvant muskelmassen like fort som forventet i etterkant av kuren.



På de litt mer seriøse kurene mine er det imidlertid litt vanskelig å si noe om hvor lenge jeg beholdt muskelmassen ettersom jeg har deffet og bulket slik som det har passet meg.
Jeg har eksempelvis vært nede i 91-93 kg. når jeg har fokusert på kondisjon, hurtighet og magre måltider, mens jeg har vært oppe i en jevn vekt på 113 kg. ved fokus på det å bare bli stor og massiv ved å kjøre på med kaloririk mat og tunge basisøvelser.
Vil presisere at jeg oppnådde denne kroppsvekten uten bruk av steroider.

Pga. anbefaling fra legen har jeg sluttet med bruk av anabole steroider.
Legens grunnlag var forhøyede verdier av hvite blodceller i forhold til det som var normalt for min del.

Jeg har ikke tatt meg tid til å sjekke opp i om dette kan unngås ved å bruke medikamenter - eller om jeg kunne ha unngått dette ved å skreddersy en personlig kur med profesjonell hjelp.

Dette kommer av at jeg rett og slett har mistet lysten på å bruke steroider i tillegg til at jeg har hatt en liten oppvaskrunde med meg selv i etterkant.

Etter en del tenking og fundering har jeg kommet frem til at steroidebruk har ført til at jeg ikke fungerte optimalt i forhold til det å å vise ømhet og kjærlighet ovenfor kjæresten min mens jeg var på kur.
Under en kur har jeg lett for å få flere typiske maskuline trekk som i sin tur har ført til det jeg nevnte ovenfor.

Dette passer seg selvfølgelig ikke dersom man ønsker å ha evnen til å nære opp under et normalt og sunt parforhold.
Vis hele sitatet...
Takk for et godt svar på spørsmålene. God lesning.

Sitat av Commendatore Vis innlegg
Veit hva jeg snakker om når det kommer til Steroider og styrke trening,send meg en pm hvis du lurer på noe.

Eller se : steroider.net min gode venn Ståle driver siden,og her skal du få svar på det meste



No pain,No gain.
Vis hele sitatet...
Var ikke meningen å gi deg kp, da jeg er usikker på hva du vil fram til om noen sender deg pm.
Sitat av Commendatore Vis innlegg
Veit hva jeg snakker om når det kommer til Steroider og styrke trening,send meg en pm hvis du lurer på noe.

Eller se : steroider.net min gode venn Ståle driver siden,og her skal du få svar på det meste



No pain,No gain.
Vis hele sitatet...

Høres ut som en kar jeg ikke ville ha sendt PM til hvertfall. Din gode venn Ståle er tidenes klovn og politiinformant. Folk starter å gå lei han grine på tv om steroider når alle vet det var alt pulveret og x'n han putta i seg som tok knekken på hjertet hans.

Steroider.net er en grei side å lese seg opp på tho! (Om man tar de verste tinga med en klype salt)
Sist endret av et eller annet; 3. november 2011 kl. 23:00.
Sant så sant. Hideout, men tror nok ikke bruker hans hadde en positivt innvirkning heller akkurat.

Sånne ting som med ståle skjer ikke uansett, om du bruker noen år til å lese deg opp før du setter i gang og holder kontroll selv med hjelp av blodprøver hos lege.
Selvsagt ikke, han overdoserte jo alle steroidene i tilleg og gikk aldri av kur...Hjalp nok ikke på
er det noen som kan komme med en enkel konklusjon om hva som e bivirkningene til steroider?
har hatt en heftig diskusjon med mange, der de fleste mener det ikke er noen negative bivirkninger.. men hvis jeg googler død-steroider så kommer det en hel haug med leverskader,etcetc..
Sitat av skeletoret Vis innlegg
er det noen som kan komme med en enkel konklusjon om hva som e bivirkningene til steroider?
har hatt en heftig diskusjon med mange, der de fleste mener det ikke er noen negative bivirkninger.. men hvis jeg googler død-steroider så kommer det en hel haug med leverskader,etcetc..
Vis hele sitatet...
Noen enkel konklusjon er det ikke, steroidbruk vil uansett medføre bivirkninger til en viss grad. Hvorvidt det er snakk om ubetydelig forhøyede leververdier eller total depresjon er dog like avhengig av bruket som brukeren.

Har selv brukt de fleste steroidene på markedet i mine "glansdager", og enda jeg hardnakket påstod at det var like harmløst som kaffe vet jeg idag at det ikke er til å tulle med.

Mens jeg holdt på var det først og fremst de kosmetiske bivirkningene som ble anerkjent; kviser, væskeretensjon, gynekomasti osv. Disse ble lett møtt med motvekter, isotretinoin for huden, aromataseinhibitor mot bloat, SERM's mot gyno, HCG mot testikulær atrofi osv. Som så mange andre var jeg av den oppfatning at så lenge du visste hva du drev med hadde du alle forutsetninger for å kunne bole trygt i uoverskuelig fremtid.

De ekte bivirkningene var at jeg ble så sjalu at et forhold ble umulig, hadde humørsvingninger som en gravid kjerring og kunne se rødt for bagateller. Problemet er at i motsetning til de konkrete bivirkningene er personlighetsforandringen veldig lett å bortforklare for seg selv. All sinne føles berettiget, og det å mistenke kjæresten for utroskap fordi hun ikke tok tlf på en halvtime virket bare rett og rimelig.

Når det gjelder ståle wadsworths hjerteproblemer, levre som kapitulerer og hjerter som vokser er dette snakk om total missbruk, gjerne i kombinasjon med mye narkotika. Rent fysiologisk er ikke steroider særlig farlig gitt at man bruker det med måte, og ståles korstog mot steroider er like patetisk som helsesøster sin opplysningsrunde om hasj.

Samtidig er det verdt å nevne at det å sammenligne f.eks turanabol (et av de mildeste steroidene) og trenbolone (det mest androgene av de konvensjonelle steroidene) er som å sammenligne lettøl og hjemmebrent. Det er mange forskjellige steroider, og bivirkningene kan stort sett deles inn i 3 grupper:

Giftighet: Orale steroider (og noen få injiserbare) er 17-alfa-alkylert for å kunne passere leveren, og dette medfører økte leververdier (asat/alat).

Aromatisering til østrogen: Mange steroider, bl.a testosteron, aromatiserer til østrogen. Østrogen i seg selv har mange bivirkninger, alt fra økt kreft- og blodpropprisiko til kviser og utvikling av kvinnebryster. Selvsagt kommer emosjonalitet og kjerring-fakter i tillegg.

Androgenitet: Den etter min mening mest alvorlige formen for bivirkninger. Først og fremst er det de psykiske effektene jeg beskrev over, men i tillegg fremskyndes hårtap på hodet, hårvekst på kroppen og vekst av prostata (med kreftfaren det medfører). Enda det ikke er fullstendig dokumentert er det mye som tyder på at det kan påvirke utviklingen av hjernen til det mer aggressive. Problemet med disse bivirkningene er også at de i liten grad er reverserbare, tar du en kur i 20-årene som gir hårvekst på ryggen må du belage deg på å trimme disse de neste 60 årene.
Sitat av Apedop Vis innlegg
Haha, du viser bare hvor kunnskapsløs du er. De aller, aller fleste steroidebrukere er helt harmløse folk som bare er ute etter å ha en fin kropp.

Men SELVSAGT tiltrekkes kanskje kriminelle voldsforbrytere til steroider... Det sier seg jo selv. Men de er likevel voldelige folk.
Vis hele sitatet...
Du gir meg ihvertfall ikke mer kunnskaper en Knask allerede hadde kommet med, så hvor vil du hen? Vil du jeg skal smile til deg å klappe deg på skulderen for du kan så mye mer?
Sist endret av Aaatcho; 7. november 2011 kl. 20:15.
Jeg vil advare mot å bruke steroider.net som research på anabole steroider da fyren ikke har snøring, hans eneste erfaring er massivt overforbruk og på ingen måte flink til å lytte til sin egen kropp i tillegg til knarkbruk som ikke henger sammen med trening på noen måte. Kan forøvrig anbefale steroidology.com, de har listet opp profiler på de mest vanlige steroidene samt et enormt forum spekket med erfaringer og problemstillinger. De har også meget gode artikler om trening og kosthold som tross alt er det mest vesentlige!

Er pr dags dato på 400 mg testosteron Enantathe pr uke, (langtidsvirkende ester) doseringen er for min forventede styrke og størelsesmessige fremgang nok. Kan legge til at jeg ikke har merket noe til forventede bivirkninger ennå. Har tidligere kjørt lignende kur og har aldri gått ned mer enn 1-2 kg i kroppsvekt på grunn av vanntap. Svært fornøyd med mine gains i forhold til doseringen, noe jeg ser for meg kan ha med godt kosthold, trening og hvile der altfor mange glipper.
Sitat av olaPola Vis innlegg
Har det blitt permanent? Om det er permanent skal jeg IKKE prøve, om det ikke er permanent kunne jeg tenke meg å forsøke.
Vis hele sitatet...
Sånn for ordens skyld, balleskrump fikser du kjapt med hCG. Billig og effektivt. Og med skikkelig PCT vil de forbli uskrumpede etter kur.

c
Sitat av ferrys Vis innlegg
winstrol det mest brukte soffer debutterte på 70 tallet i løpeidretten var det vell
Vis hele sitatet...
Er vel Dinabol og deca som er vanligst blant de fleste
I idretter som utholdenhet og stor styrke er viktig er også vektshormoner vanlig
Sitat av gotejds Vis innlegg
Sant, men det rettferdiggjør ikke juks og bruk av ulovlige stoffer.

skal man følge din logikk bør alle treningsfolk bole.. men heldigvis har noen selvrespekten i behold
Vis hele sitatet...
Juks? Er det juks å bruke kalkulator til lekser? Er det juks å kjøre bil til jobb i stedet for å gå? Juks å drikke alkohol for å føle seg bedre og komme i godt humør?

Sammenlign det med å sminke seg. En gjør det for å se bedre ut og fordi det er slik man vil se ut. Greit, man risikerer ikke mannepupper og hårtap av sminke, men det er en risk man selv må velge om man må ta.

Er så forbanna lei av AP's ideologi om å sy puter under armene til folk. Nå var det snakk om at ølkranene skulle stenge kl 2 og at unge sjåfører ikke fikk ha passasjerer. For å sitere the union, "you can jump off a bridge and kill yourself, let's nerf bridges".

'Gym rats' som tar steroider har jeg ikke noe problem med, det er deres kropp og de får gjøre som de vil. Jeg ønsker selv å prøve meg på en kur en gang i fremtiden.
Har derimot lite respekt for utøvere som doper seg, men i dag er det jo umulig å si hvem som har rent mel i posen.
Sist endret av loupes; 15. november 2011 kl. 23:00.
Sitat av loupes Vis innlegg
Greit, man risikerer ikke mannepupper og hårtap av sminke, men det er en risk man selv må velge om man må ta.
.
Vis hele sitatet...
denne risken gjelder ikke alle steroider,winstrol som nevnt har ikke denne dårlige egenskapen faktisk
ellers så gjør gutta det slik at de pleier å bruke antiøstrogen feks NOLVADEX itilegg når de er på kur,så ikkeno ska endre seg til østrogen,noe som kan skje om kroppen får for mye testo,dvs at du kan få bitch tits osv..dette er du sikret å slipppe med antiøstrogen

kult å se den siste treningsvideoen med haugen,blir motivert av den altså,anbefales å se

http://vimeo.com/30617355
Sist endret av alanapoli; 16. november 2011 kl. 08:05.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg skjønner at mange begynner å bruke bol rett og slett for at dagens samfunn "krever" at man skal se slik og slik ut. Personlig så vet jeg hvor drit det er å være liten og tynn. Når det kommer til jenter for eksempel, så er det alltid "joda du virker som en trivelig å oppegående fyr du da, men du er ikke helt min type."
Jeg skjønner jo med en gang hva de sikter til. Går utover selvtilliten tilslutt.
Skal begynne å bole selv nå så snart jeg får fatt i det jeg vil ha.
Sitat av Elge Vis innlegg
Jeg skjønner at mange begynner å bruke bol rett og slett for at dagens samfunn "krever" at man skal se slik og slik ut. Personlig så vet jeg hvor drit det er å være liten og tynn. Når det kommer til jenter for eksempel, så er det alltid "joda du virker som en trivelig å oppegående fyr du da, men du er ikke helt min type."
Jeg skjønner jo med en gang hva de sikter til. Går utover selvtilliten tilslutt.
Skal begynne å bole selv nå så snart jeg får fatt i det jeg vil ha.
Vis hele sitatet...
Viss en person begynner å bole seg pga man synes samfunner krever at man skal se veltrent ut/ eller "slik" ut, er det personen det er noe gale med. I så fall er man ekstremt opptatt av å være et perfekt "samfunnseksemplar".

Jeg tror ikke du kan ha møtt så mange jenter. Så du mener de fleste jenter vil ha en svær bolegutt som tar 200 i benk, framvor en liten og tynn en?
Sitat av Elge Vis innlegg
Jeg skjønner at mange begynner å bruke bol rett og slett for at dagens samfunn "krever" at man skal se slik og slik ut. Personlig så vet jeg hvor drit det er å være liten og tynn. Når det kommer til jenter for eksempel, så er det alltid "joda du virker som en trivelig å oppegående fyr du da, men du er ikke helt min type."
Jeg skjønner jo med en gang hva de sikter til. Går utover selvtilliten tilslutt.
Skal begynne å bole selv nå så snart jeg får fatt i det jeg vil ha.
Vis hele sitatet...
Dette er noe av det dummeste du kan gjøre. Hva tror du skjer når kuren er over og testosteronverdiene er på bunn? Om du ikke klarer å legge på deg nå, så vil du UANSETT ikke klare å beholde massen du tilegner deg på kur. Steroider gir deg en midlertidig løsning, og det eneste du sitter igjen med etter PCT er at du føler deg enda mindre enn du gjør nå. Spise og tren rent, så kan du heller ta avgjørelsen om å bruke steroider når du i det minste har minimalt med peil på hva du driver med.


Sitat av alanapoli Vis innlegg
denne risken gjelder ikke alle steroider,winstrol som nevnt har ikke denne dårlige egenskapen faktisk
ellers så gjør gutta det slik at de pleier å bruke antiøstrogen feks NOLVADEX itilegg når de er på kur,så ikkeno ska endre seg til østrogen,noe som kan skje om kroppen får for mye testo,dvs at du kan få bitch tits osv..dette er du sikret å slipppe med antiøstrogen

kult å se den siste treningsvideoen med haugen,blir motivert av den altså,anbefales å se

http://vimeo.com/30617355
Vis hele sitatet...
Når du tar nolvadex så aromatiserer akkurat like stor andel av testosteronet til østrogen. Nolvadex er en selektiv østrogenreseptor-antagonist, dvs det binder seg til østrogenreseptorer i utvalgte steder, bl.a bryster og hypofysen. Det du snakker om er aromatase-inhibitorer som arimidex.
Sist endret av Tøffetom; 29. november 2011 kl. 19:12.
hehe jeg har møtt 2 jenter i hele år! og ja..jeg VET at jenter foretrekker større gutter..kanskje ikke 200 kg men.
Og ja..jeg vil være et samfunnseksemplar
Blir ikke automatisk -stor- og løfter -tungt- av steroider. Mye mer vanlig med normal vekt men ekstremt definert kropp..noe som ja, de fleste trakter etter.
Sitat av Elge Vis innlegg
hehe jeg har møtt 2 jenter i hele år! og ja..jeg VET at jenter foretrekker større gutter..kanskje ikke 200 kg men.
Og ja..jeg vil være et samfunnseksemplar
Vis hele sitatet...

OK. Men jeg synes ikke du burde begynne å bole deg, bare fordi du bil se større ut så du får flere jenter under armene. Du skriver og at du er liten og tynn, ville ikke _trening_ være et alternativ, før boling?
Jeg er for at folk skal få knaske i seg akkurat hva de vil så lenge de ikke plager eller er til bry for andre.
Sitat av ClaesGreve Vis innlegg
OK. Men jeg synes ikke du burde begynne å bole deg, bare fordi du bil se større ut så du får flere jenter under armene. Du skriver og at du er liten og tynn, ville ikke _trening_ være et alternativ, før boling?
Vis hele sitatet...
Har trent ca 7 måneder nå 3 ganger i uken. Har gått opp 4 kg og det er med weight gainer fulgt til punkt og prikke. Kyllingfilet, brun ris,,alt det der anbefalte som folk sier. Det går for tregt..rett og slett.
Sitat av Elge Vis innlegg
Har trent ca 7 måneder nå 3 ganger i uken. Har gått opp 4 kg og det er med weight gainer fulgt til punkt og prikke. Kyllingfilet, brun ris,,alt det der anbefalte som folk sier. Det går for tregt..rett og slett.
Vis hele sitatet...
Har du interesse, leser du deg opp mot emnet å starter med bol. Du har tommel opp fra meg, jeg veier 60kg og er 18år, når jeg først starter å trene blir dette et alternativ for meg også..