Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1019
Når det er en stund siden jeg har restartet dataen, så slutter h c v knappene å funke på spillet Heroes of Newerth. Hvis de skal fungere må jeg holde inne shiftknappen, noe som er veldig irriterende.
Det er vel fordi det er et "PS/2" tastatur, eller hva det heter.

Det har en merklig sperre på 3 knapper samtidig eller noe sånt. Shift+W+D vil også fucke seg, isåfall snakker vi om samme.
Nope, er en Alienware m15x. Bruker det innebygde tastaturet

Det som gjør dette så rart, er at det kun er inne i HoN..
Sitat av toriiii Vis innlegg
Nope, er en Alienware m15x. Bruker det innebygde tastaturet.
Vis hele sitatet...
Hvis dette er en laptop som jeg tror, så vil det innebygde nok være koblet til med en litt annerledes type PS/2 kabel. De fleste laptoper har ihvertfall det, og fordi det gir best kompatibillitet med DOS og BIOS hvis du for eksempel skal boote fra en CD, så er det ikke alle PC'er det funker med et USB tastatur.

Vel grunnen til problemet ditt er vel at tastaturet KAN være et PS/2 tastatur, jeg vet ikke.
Dette har skjedd et par ganger på skolepcn min, Dell Vostro 3300. Den rebooter jeg så og si aldri (med mindre Windows Update klager), eller den kræsjer.

--- Så det er tastaturet som har skylden? Ingen fix?
Jeg har ikke finni ut av det, men har tanker om at jeg skal prøve å update bios