Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 763
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg lurer på hvilket smartdrug som har hatt best effek hos andre. Jeg klarer bare ikke å bestemme meg.

Jeg er i en mild manisk periode, og det er disse periodene som redder meg. Jeg vil fortsette på den gode sti, med motivasjon, konsentrasjon, økt energi og godt humør.

Jeg har begynt å sy gardiner og putetrekk, og har satt i gang et stort prosjekt med å pusse opp og male møbler. Jeg har til og med begynt å trekke om sofaen. Altså. Jeg har fått heeelt oppheng, og favorittsjappa mi er for tiden stoff og stil, og byggmax, hehe. Det er nesten som å være på speed, en sånn perfekt dose. Men... Jeg har hoppet av de gøye stimulantene.

Tips?
Modafinil gir null økt motivasjon og er som kaffe som varer i 22 timer, noe av det største oppskryttet noen sinne i min erfaring. Umulig å holde en normal døgnrytme. Lavdosert amfetamin og LSD i perioder er hva som gjelder når det kommer til inhuman motivasjon, konsentrasjon, økt energi og økt humør -- tviler på det finnes noen nymoderne smartdrugs som gir en brøkdel av effekten til disse men følger tråden i spenning.
Ikke enig med han over, men folk responderer jo forskjellig.

Jeg kommer i kraftig getshitdone modus av modafinil - rettere sagt modalert som jeg har kjøpt fra india.

Ellers er aniracetam, Phenylpiracetam, rhodeola rosea, microdose lsd, kaffe+ltheanine etc etc jævlig Nice.

Uridine UMP gir meg også insane boost.

Ellers er testo jævlig nice.

Går også an å jobbe på små doser phenibut, men man blir fort mer gira på å kødde, chille og gjøre andre ting enn jobb.

Men bra i små doser for å overvinne indre blokkeringer.

Samme kan jeg si om kratom.

Forøvrig Ritalin og attentin/aduanz også, men dette er mindre sunt for hodet.
Sist endret av 3mma; 11. oktober 2020 kl. 20:01.
Ingenting slår rutiner, sunt og variert kosthold, trening, og ren og skjær viljestyrke. Men om du ønsker en kjemisk dytt: Modafinil.
R.i.p 23.04.2021
Velger modafinil anyday over amfetamin for og få gjort ting. For meg virker det ca som amfetamin uten den stukemodusen .bare pure happyness og man får gjort ting unna ,og uten kjiipe nedturer. Phenibut funker bra for meg på angst og sosialisering generelt. Får også gjort ting bare ikke likke spreten som på modafinil
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Det må være noe som ikke slår ut på urinprøver.

Moda høre jo til nå veldig greit ut. Hvordan er det å blande phenibut og moda?