Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1434
Jævlig dope flow og beat. Eneste som kunne trengt litt trimming er uttalen på engelsk-ordene. Kunne evt rappa på Norsk, tror muligens det er lettere å bli kjent sånn også. Keep it up!
Trådstarter
8 1
Sitat av mattisBBB Vis innlegg
Jævlig dope flow og beat. Eneste som kunne trengt litt trimming er uttalen på engelsk-ordene. Kunne evt rappa på Norsk, tror muligens det er lettere å bli kjent sånn også. Keep it up!
Vis hele sitatet...
Takk for god tilbakemelding, det skal jeg vurdere!
Syns ikke engelsken var dårlig. Bra sang!
Trådstarter
8 1
Sitat av yomollyo Vis innlegg
Syns ikke engelsken var dårlig. Bra sang!
Vis hele sitatet...
Tusen takk!
Lite notat på rap på norsk vs engelsk i Norge. Kaaaanskje man går glipp av sjansen for å bli internasjonal hvis du rapper på engelsk, men ingen norske rappere har hittil slått igjennom i utlandet hverken på norsk eller engelsk. Ja, Madcon slo igjennom, men det var med poplåta Glow, ja Nico og Vinz slo igjennom, men det var med poplåta One Song. Ta det fra Don Martin, rap på norsk (les morsmålet ditt) det er da det virkelig kommer fra sjela.

Annet enn det så er det chill beat, miksinga kunne blitt bedre for vokalen faller litt lavt til tider. Du mumler også orda litt noen ganger føler jeg, men det er kanskje noe som hadde ordna seg hvis du rappa på norsk. Det er enklere å få til flow etc på norsk med mindre du er veldig god i engelsk.

Ellers vil jeg bare si fortsett med det, det har mye potensiale.
Trådstarter
8 1
Sitat av Ekvivokk Vis innlegg
Lite notat på rap på norsk vs engelsk i Norge. Kaaaanskje man går glipp av sjansen for å bli internasjonal hvis du rapper på engelsk, men ingen norske rappere har hittil slått igjennom i utlandet hverken på norsk eller engelsk. Ja, Madcon slo igjennom, men det var med poplåta Glow, ja Nico og Vinz slo igjennom, men det var med poplåta One Song. Ta det fra Don Martin, rap på norsk (les morsmålet ditt) det er da det virkelig kommer fra sjela.

Annet enn det så er det chill beat, miksinga kunne blitt bedre for vokalen faller litt lavt til tider. Du mumler også orda litt noen ganger føler jeg, men det er kanskje noe som hadde ordna seg hvis du rappa på norsk. Det er enklere å få til flow etc på norsk med mindre du er veldig god i engelsk.

Ellers vil jeg bare si fortsett med det, det har mye potensiale.
Vis hele sitatet...
Takk for god tilbakemelding! Jeg er enig i det du sier om norsk vs engelsk, og jeg skriver begge deler. At det jeg har gitt ut så langt er på engelsk er faktisk litt tilfeldig sånn sett. Jeg har alltid ment det har vært en større prestasjon å gjøre alle elementene i låtene selv, og derfor mikser jeg, skriver og produserer alt på egenhånd. Ja, det merkes at det ikke er spilt inn i et profesjonelt studio og at ikke en verdenskjent producer har mekka det, men samtidig synes jeg det er en del av sjarmen. Alle må starte en plass, og jeg skal ta til meg det du sier, at jeg skal fortsette!
Igjen, tusen takk!