Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 875
Hallo

Har en Sony Vaio Pro 13 (ultrabook) som jeg har fått litt problemer med nå etter å ha behandlet den litt uforsiktig i det siste. Problemet er at jeg må presse ned forskjellige steder på pcen (typisk til venstre for touchpaden) for å få den til å fungere.

Skjermen flimrer mellom "vanlig" og en veldig formørket versjon (kan såvidt se lyse farger på skjermen). Tipper det er noe som lyser opp skjermen som ikke fungerer.

Er ikke helt sikker på hva problemet er, noen som kan komme med noen forslag til hva det egentlig kan være?

Tenker selv at det er en eller annen tilkobling som er litt dårlig tilkoblet inne i pcen (backlit eller noe?) Vanligvis hadde jeg bare skrudd opp pcen og sjekket men siden det er en ultrabook så tror jeg det er lettere sagt enn gjort...

Bør jeg bestille noen skrutrekkere og prøve å skru opp pcen?

Må forresten slå (litt forsiktig) for at skjermen skal holde seg "ordentlig" over en lengre periode. Flimrer hele tiden
Sist endret av MBTI; 23. mai 2014 kl. 22:46. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.