Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1834
Halloen sitter her med noen kompiser så røykte vi litt salvia og så ut av av det blå kom vi innpå om då går ann og innta salvia analt og få en på high? noen som vet noe om dette? kanskje tygge litt på salvia'n i munnen og så innføre det analt etterpå jeg vet ikke men lurer som sagt på om noen vet noe om det?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Fullt mulig.
I motsetning til røyking vil rusen ha en svak oppbygging, man blir ikke tatt på senga slik røyking fører til.
Du kan vel sammenligne det med å tygge Quids (det å tygge salvia blad i ca en halvtime).

Egentlig er det ingen fordel med å ta det analt, uten om at det kan være raskere opptak av virkestoffene enn oralt, rusen vil alikevel ikke kunne nå intensiteten som røyking gir.
det hadde vert hel ypperlig fordi jeg synest det kan vere litt stramt for lungene å røyke det, og jeg har ikke hatt noen suksess med quid metoden
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Aha, om du er ute etter den fulle effekten er nok røyking den eneste metoden (foruten å få tak i ren salvinorin og injisere det, men det er en helt annen diskusjon).
Er det ekstrakt eller blad dere bruker?
tenkte å tyggebladene som quid først, å deretter sprøyte det inn med en sprøyte. må bare vente noen uker til det er nok blader
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Aha, om du er ute etter den fulle effekten er nok røyking den eneste metoden (foruten å få tak i ren salvinorin og injisere det, men det er en helt annen diskusjon).
Er det ekstrakt eller blad dere bruker?
Vis hele sitatet...
Vet du at det går an? Var ganske sikker på at Salvia var ganske, om ikke helt uløselig i vann.
Bare av ren nyskjerrighet, er det noen som faktisk bruker salvia regelmessig? Og i så fall, hvorfor? Utifra hva jeg har sett av klipp hvor folk tar det, så virker det ikke akuratt som noen rus folk slapper av til?

Kan godt hende jeg tar feil altså, men det virker jo som om du blir helt ape?
Er sånn man blir ape hallis opplegg i 5 min om gangen mellom trekkene... Men aldri hørt om noen som har tatt det analt haha den var ny
Sitat av Bruskork1 Vis innlegg
Bare av ren nyskjerrighet, er det noen som faktisk bruker salvia regelmessig? Og i så fall, hvorfor? Utifra hva jeg har sett av klipp hvor folk tar det, så virker det ikke akuratt som noen rus folk slapper av til?

Kan godt hende jeg tar feil altså, men det virker jo som om du blir helt ape?
Vis hele sitatet...
Nei, jeg fatter det heller ikke.
Har røykt salvia 3-4 ganger og trippet hardt hver gang. Det er ikke behagelig, men det er ikke ubehagelig heller. Den eneste måten å beskrive det på er helt totalt føkka.. Jeg ser ikke rekreasjonsverdien i det, men folk er jo forskjellige.

Man blir helt totalt borte i 10-15 min i ett eget "univers". En venn av meg har vært vannrør i en badehall, og jeg har vært del av en svær menneskelig vegg.
Sist endret av PerPerPerPer; 7. september 2013 kl. 16:48.
liker heller ikke den intense opplevelsen som røyking av extrakt gir derfor jeg prøvde quid metoden, men med lite suksess da det var vanskelig å holde det lenge nok i munnen til at det var noe funk. blodårene i tarmen er veldig tynn som i munnen så tenkte jeg at det ville funke bedre analt siden jeg da kan ha det mye lengre i