Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1376
Jeg fant ikke noen lignende tråd så spør her.

Jeg bestillte Bf 3 premium og det sto jeg skulle få beta av bf 4, noen som vet hvor den er, eller når den evt kommer ut hvis ikke den har gjort det?
http://www.battlefield.com/battlefield-4
Det kan da umulig være så vanskelig å søke etter slikt selv...
Trådstarter
Det står jo ikke der når jeg får det, og skal jeg "laste ned" så må jeg jo betale

Står jo ikke når det kommer der, og skal jeg "'laste" det ned så må jeg betale/forhåndsbestille
Da foreslår jeg at du ser etter en gang til. Der er en egen fane som heter "Beta", samt en som heter "Release date". Skjerpings.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Du må ha en leseforståelse lik 0... Betaen er ikke kommet enda, og vi vet ikke nårtid enda da datoen ikke er fastsatt - Når betaen kommer vil du få tilgang.
Master of Nothing
Dr. S's Avatar
15 2
BF4 blir en EA buffa masseproduksjon... BFBC on et par år <3
Sist endret av Dr. S; 1. juni 2013 kl. 18:22.
Det er ikke noe beta fane.
1. Når vil den eksklusive beta-tilgangen for Battlefield 4 starte?
Hittil er det ikke satt et offisielt tidspunkt for når beta-tilgangen vil åpne for berettigede spillere. Følg med på battlefield.com for mer informasjon, når den blir tilgjengelig.
Vis hele sitatet...
rett fra EA sine sider.. Release date for hele spillet er 29. oktober i år
uansett når det kjem, så vil det komme opp i origin kontoen din. Slik var det med bf3 alpha/beta. Det som er irriterandes er at dei fortsatt er i origin biblioteket når beta/alpha er lukka...
Gjelder dette alle som har BF3 premium eller kun de som kjøpte det på et spesielt tidspunkt?
DE HAR ANNONSERT EN DLC FOR BF4 ALLEREDE, WTF?!
Jævla griske EA, blir så sur når jeg ser dette her. Dette er burde ikke vært lovlig, men selger et uferdig produkt og vifter med resten av det i trynet til kunden som allerede har betalt full pris for noe som ikke er ferdig/komplett.
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
DE HAR ANNONSERT EN DLC FOR BF4 ALLEREDE, WTF?!
Jævla griske EA, blir så sur når jeg ser dette her. Dette er burde ikke vært lovlig, men selger et uferdig produkt og vifter med resten av det i trynet til kunden som allerede har betalt full pris for noe som ikke er ferdig/komplett.
Vis hele sitatet...
Gammelt nytt. 2 måneder eller mer.

De har også gitt ut S-Tac til massene.
(I End Game)
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
DE HAR ANNONSERT EN DLC FOR BF4 ALLEREDE, WTF?!
Jævla griske EA, blir så sur når jeg ser dette her. Dette er burde ikke vært lovlig, men selger et uferdig produkt og vifter med resten av det i trynet til kunden som allerede har betalt full pris for noe som ikke er ferdig/komplett.
Vis hele sitatet...

Tja, du får jo en expansion med spillet for 500 kr da, er jo ikke så ille. Om man forhåndsbestiller
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
DE HAR ANNONSERT EN DLC FOR BF4 ALLEREDE, WTF?!
Jævla griske EA, blir så sur når jeg ser dette her. Dette er burde ikke vært lovlig, men selger et uferdig produkt og vifter med resten av det i trynet til kunden som allerede har betalt full pris for noe som ikke er ferdig/komplett.
Vis hele sitatet...
Greia med DLC'ar er jo å få ut nytt innhald, så spelet ikkje virker kjedlig. Visst du hugser, så har det våre expansion packs til bf2 og 1942 også.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av R0flcopter Vis innlegg
Greia med DLC'ar er jo å få ut nytt innhald, så spelet ikkje virker kjedlig. Visst du hugser, så har det våre expansion packs til bf2 og 1942 også.
Vis hele sitatet...
Men hva skal man med en DLC til et helt nytt spill? Folk burde jo få litt tid på å bli lei vanlig BF4 først.
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Men hva skal man med en DLC til et helt nytt spill? Folk burde jo få litt tid på å bli lei vanlig BF4 først.
Vis hele sitatet...
Greitt nokk. EA er veldig glad i å melke forbrukerane, men ikkje skuld på DICE.
Beaten kommer nok en måned før release, altså rundt 31 september. Det de har gjort tidligere i hvertfall.