Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 3932
Hei.
Det er sikkert allerede et topic om dette, men kunne ikke finne det for øyeblikket.

Jeg har et problem, nå har jeg sett mye på nette om hvordan man skal legge inn egene låter for å få dem som ringesignal på Iphonen, men jeg har et problem, jeg får det ikke til... Kan det være siden dem mest sansynlig har mac eller hva? Jeg skjønner hvertfall ikke hvordan jeg skal få dett til på windows 7 i Itunes....

Hvis noen kunne hjulpet meg så hadde jeg vært utrolig fornøyd

Jeg har fått det til nå, så hjelp trengs ikke like vel, ellers takk!
Føl fri til å dele det med oss andre :-) jeg er også i samme knipen, hvor jeg ønsker å ta en av sangene jeg har kjøpt på itunes, og gjøre den om til en ringetone. Kunne helt sikkert googlet meg frem til hvordan, men siden du allerede vet hvordan, så spør jeg like så godt her.
hvilket fil format er de i? det må være .m4r filer.

her har dere en liste over noen side som lar dere laste ned ringetoner i riktig format.

har bare prøvd zedge der må du bare velge riktig iphone model oppe til høyre.
www.audico.net fungerer hvertfall fint til min iP4
Hvis man setter lengden på sangen du vil ha som ringetone til rundt 30 sek. i iTunes og lager en aac versjon av den vil den dukke opp som ringetone på iPhonen.
Når jeg hadde iphone brukte jeg å søke på sangen jeg ville ha, etterfulgt av "iphone ringtone". Så er det bare å laste den ned og trykke på fila. Da vil den automatisk legges inn i iTunes. Derifra går du inn på enheten og på "ringetoner" og markerer tonen og synkroniserer den.