Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 666
God kveld!

Har hatt en app som jeg trodde var noe lignende aksjespillet i en stund nå. (Plus500). Har kost meg en del ved å kjøpe litt av hvert og håpe på at det vil stige - ettersom at jeg har missforstått appen litt så har det for det meste blitt tap . Er på ingen måte en markeds-spekulant eller noe av den sort, men har egentlig en ganske stor interesse for å lære meg det en dag.

Fant ut litt mer om å kjøpe "short", "long" og generelt mer info om hvordan gå i pluss. Det går også an å bruke appen med ekte penger.

Er det noen her som har noe erfaring med CFD-trading, eller kan enkelt (for en liten førsteklassing) forklare meg hvordan hele systemet fungerer? Hadde hatt lyst til å sette inn en 500-lapp og leke meg litt med den, om dette hadde vært riktig type "trading" for den slags.

Fant ut det jeg trengte å vite!

Edit: Fant ut det jeg lurte på!