Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 799
Har installert windows 7 på en bærbar pc, lyden vil ikke å gjnnom headset når jeg setter i.
Det fungerte før jeg installerte 7, var xp før.. rart problem noen som veit hvorfor?
du må høyreklikke på lydikonet på oppgavelinja og velge avspillingsenheter og deretter sette headsettet som standar. dette gjør du ved å trykke på headsettet og klikk på bruk standard.
Nei er ikke det

Fikk det til, måtte til en gammel driver... lol
Sitat av nanus102000 Vis innlegg
du må høyreklikke på lydikonet på oppgavelinja og velge avspillingsenheter og deretter sette headsettet som standar. dette gjør du ved å trykke på headsettet og klikk på bruk standard.
Vis hele sitatet...
Du er inne på noe. Ihvertfall om det gjaldt at problemet hadde vært om han hadde først sendt ut via HDMI og skulle nå over til PCen \ headset.

Men du må også huske på å trykke "Aktiver" og "Deaktiver" i tillegg til det du sa, for at det skal funke.
Sist endret av Ruudi; 14. oktober 2011 kl. 09:29.
Sitat av Ruudi Vis innlegg
Du er inne på noe. Ihvertfall om det gjaldt at problemet hadde vært om han hadde først sendt ut via HDMI og skulle nå over til PCen \ headset.

Men du må også huske på å trykke "Aktiver" og "Deaktiver" i tillegg til det du sa, for at det skal funke.
Vis hele sitatet...
Hadde ingenting med det å gjøre, men ja jeg prøvde det først før jeg spurte om dette Sorry for dårlig formulasjon