Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 3238
Jeg ser de fleste anbefaler Dustin i stedet for komplett her på Freak. Kan jeg spørre hvorfor det blir gjort?

Pris foran service eller omvendt? Er ikke kjent med Dustin, derfor jeg spør
Jeg synes egentlig at komplett er best, ettersom jeg har hørt at dustin leverer litt senere og at komplett er bedre på service..
Begge to er egentlig veldig gode. Hvis du skal velge mellom de to bør du gå for den billigste.
dustin er mye bedre (faktisk service og pris), men komplett sine pick up points er hellige raske
Sist endret av Spirituell; 10. oktober 2011 kl. 20:58.
Takker for svar Har aldri prøvd dustin før, men siden det er så masse positivt her så
Av personling erfaring og av bekjente er dustin mye bedre på kunde service, er ofter billigere og.
Går for komplett fordi det har pick-up point! Ellers gir de deg muligheten til å lagre handlelister som du kan se tilbake på om du for eksempel ikke har pengene/ikke har tid til å kjøpe der og da. Ganske greit syns jeg. Ellers liker jeg komplett bedre også designmessing, men dustinhome er billigere, det er sant! Bra service på begge etter hva jeg har opplevd, men har egentlig ikke veldig mye kjennskap fra dustinhome da jeg ikke har bestilt mer enn et par saker derifra, men begge er veldig bra nettbutikker! :P
Sist endret av Knäppgök; 10. oktober 2011 kl. 21:13.
hvordan er det med garanti fra dustin?
har merket litt trøbbel med handlelister på dustin i chrome de siste dagene, vær obs før dere bestiller da
edit: garanti står hver for seg i infosiden til produktet, avhenger av produktet
Sist endret av Spirituell; 10. oktober 2011 kl. 21:17.
Kommer helt ann på prisen, hvor det er billigst.
Dustin er definitivt best på kundebehandling og ofte også best på pris. Ja, jeg har god erfaring med begge to, men dustin home yter det lille ekstra: rask respons og raskere levering.


Sitat av qeinar Vis innlegg
hvordan er det med garanti fra dustin?
Vis hele sitatet...
Hos dustin har jeg returnert åpnet keyboard, helt uten spørsmål fra deres side. Fikk pengene tilbake, trengte ikke betale frakt. Keayboardet ble returnert, fordi jeg heller ville ha det med backlight, noe jeg sa til dem
Sist endret av random42099; 10. oktober 2011 kl. 21:27.
Sitat av Spirituell Vis innlegg
har merket litt trøbbel med handlelister på dustin i chrome de siste dagene, vær obs før dere bestiller da
edit: garanti står hver for seg i infosiden til produktet, avhenger av produktet
Vis hele sitatet...
Oki, takk. ^^
Kjøper der det er billigst jeg. Kundeservice bruker jeg jo aldri uansett, og varene får jeg, så hvorfor bry seg om hva andre synes er best?
Sitat av henrikxt Vis innlegg
Kjøper der det er billigst jeg. Kundeservice bruker jeg jo aldri uansett, og varene får jeg, så hvorfor bry seg om hva andre synes er best?
Vis hele sitatet...
Synes det er greit å ha god service jeg, når det først skjer noe så stiller de opp!
Det er ikke alltid varene lever opp til hvordan de skal være
Ufrivillig filosof
Kusetjuv's Avatar
TBH er Komplett best..de har oftest tilbud. Og når det først er tilbud er det syke tilbud! 53 % rabatt osv..
Sitat av Kusetjuv Vis innlegg
TBH er Komplett best..de har oftest tilbud. Og når det først er tilbud er det syke tilbud! 53 % rabatt osv..
Vis hele sitatet...
Når er alle komponentene man trenger i en PC på tilbud, samtidig?
Personlig har jeg aldri vært borti Kompletts kundeservice, men Dustin Home sin kundeservice har jeg bare godt å si om så langt. Har den siste tiden bare handlet fra Dustin, pga. pris og service. Også er det vel noe billigere frakt.
Sitat av Skadefro Vis innlegg
Jeg synes egentlig at komplett er best, ettersom jeg har hørt at dustin leverer litt senere og at komplett er bedre på service..
Vis hele sitatet...
Jeg ha opplevd det helt motsatte med komplett.

Jeg har sendt 2 klager med en ukes mellomrom. i dag, 2 uker etter første mail fikk jeg svar. Og da ble jeg pokker med sendt videre til produsentens support. Selv om det er noe galt med produktet og jeg vil bytte det.
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Lol, Spirituell har du brukt litt av fars formue på 300mill+++++ ?

OT:

DustinHome har vært billigere i det siste på produkter jeg har sett, i tillegg har ikke Komplett.no OCZ sine SSDer. Kunderservicen er veldig god på begge to.
Nå har det seg slik at Komplett har hovedlageret sitt i Sandefjord i Norge, mens Dustin har sitt i Rosersberg nord for Stockholm, dvs Sverige. Det er forholdsvis naturlig at varetransport kan ta litt lengre tid da. Dustin har varer fra mange leverandører som er forholdsvis sjeldne her til lands, eller som gjør at man må forholde seg til webmercs systemet, der det mest horrible eksemplet er Amentio.
Sitat av Skadefro Vis innlegg
Jeg synes egentlig at komplett er best, ettersom jeg har hørt at dustin leverer litt senere og at komplett er bedre på service..
Vis hele sitatet...
De bruker vanligvis like lenge på å levere, bare at dustin koster under hundrelappen for frakt, mens hos komplett blir det vanligvis i overkant av 250 kr.
Skjønner ikke hvorfor det skal være over 3 ganger så dyrt for kortere distanse..
Syns komplett er litt oppskrytt. Ikke er de billigst, og dyr frakt er de også. Et eks er at netonnet skulle ha 100 kr frakt for en tv, mens komplett sku ha nesten 400 kr for samme tv. mest positive med komplett er alle tilbudene de har. cdon og netonnet er valgene om ellers. Husk alltid å se ett frakt når du bruker prisguide/jakt. Har opplevd at feks cdon har noen kroner dyrere, men de slår ofte de andre siden de har så lav frakt. Er viktig å tenke på når man bor her på nordpolen og det tar 7 dager før staten klarer å levere en pakke..
Sist endret av mo3; 11. oktober 2011 kl. 00:15.
De har vel blitt dyrere med tiden, men hvis jeg ikke husker helt feil så var vel de blant de billige før?
Alikevel så får de jo priser for best kundeservice o.l.