Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 927
Hello freaks!

Ja, som tittelen sier. Utorrent er bøgg på min stakkarslige maskin.
Kjører utorrent som vanlig, men av og til så henger den seg opp.
Ligger bare som et ikon på oppgave(?)linja.
Får hverken avsluttet eller gjenopprettet utorrent. Ligger bare på opggavelinja med samme hastighet som kommer opp.

Det som er at jeg må slå av pcen for hver gang jeg skal bruke utorrent.
Hjelper lite med windows oppgavebehandling da utorrent ikke kommer opp der.

So?
Prøv å reinstaller uTorrent.
Skjedde dette etter den nye upgraden? Kom en ny upgrade i går elns.
Sitat av Staggere Vis innlegg
Hjelper lite med windows oppgavebehandling da utorrent ikke kommer opp der.
Vis hele sitatet...
Da har utorrent avsluttet og bare ikonet ligger i systray. prøvd å starte utorrent på nytt?
CTRL+ALT+DELETE?

Edit: to slow
Sist endret av ImsdalFlaske; 22. september 2011 kl. 13:23.
Dott i øret.
stagg's Avatar
Trådstarter
Sitat av RainbowDash Vis innlegg
Prøv å reinstaller uTorrent.
Vis hele sitatet...
Ja.

Var det jeg så for meg. Men det som er kjipt da, er at jeg må slette alle torrents som er på nedlasting nå.

Men intet stort problem.

Sitat av meitemark Vis innlegg
Da har utorrent avsluttet og bare ikonet ligger i systray. prøvd å starte utorrent på nytt?
Vis hele sitatet...
Ja :

Sitat av UncleAndy Vis innlegg
Skjedde dette etter den nye upgraden? Kom en ny upgrade i går elns.
Vis hele sitatet...
Nah. Vært sånn ei stund. Ikke oppgradert.
Sitat av Staggere Vis innlegg
Ja.

Var det jeg så for meg. Men det som er kjipt da, er at jeg må slette alle torrents som er på nedlasting nå.
Vis hele sitatet...
Det må du jo ikke. Bare ta vare på .torrent-filene så vil de automatiske starte på samme sted når det åpnes i den nye utorrentinstallasjonen.
Sitat av Staggere Vis innlegg
Ja.

Var det jeg så for meg. Men det som er kjipt da, er at jeg må slette alle torrents som er på nedlasting nå.
Vis hele sitatet...
Du må jo ikke slette noen torrent. Du bare laster alt inn på nytt i den nye torrent klienten.

Edit: Ninja
Sist endret av clarionify; 22. september 2011 kl. 13:30.
Dott i øret.
stagg's Avatar
Trådstarter
Sitat av DonTomaso Vis innlegg
Det må du jo ikke. Bare ta vare på .torrent-filene så vil de automatiske starte på samme sted når det åpnes i den nye utorrentinstallasjonen.
Vis hele sitatet...
Ok, men da er jo problemet løst. Kjører reinstallasjon. Takk for råd de som kom med det.
ctrl shit esc, avslutt prosessen via prosesser og ta pila over ikonet, da blir det borte, og programmet er helt avsluttet. Så restarter du.