Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 915
Er det noen andre enn meg som har kjøpt CoJ 3 og som har problemer med å åpne spillet?

Får ikke kommet inn på spillet... Noen som vet hvorfor, eller har samme problem selv?
Sist endret av Layzer; 8. september 2011 kl. 16:28.
rushed spill, dårlig programert, dårlig story, dårlig plott, fylt av steriotypiske amerikanere, forundrer meg ikke om det er problemer med og åpne spillet,

vill annbefale deg og ta kontakt med steam (om du kjøpte det derfra og du møter alle specs) og høre om de kan hjelpe deg med problemet, og funker det ikke så kan du sikkert kreve tilbakelevering av produktet, pengene tilbake etc
Jeg kjøpte det på spaceworld.no

Spillet i sin hel het er genialt, har det på ps3, men også der er det jævla mye bugs...

Dette er siste gangen jeg kjøper spill av ubisfot for å si det slik, dem fikser ikke en gang på spilla sine....
Vel, jeg lasta det akkurat ned, mounta, installerte og la over cracken. (SKIDROW)

Spillet i seg selv fungerer strålende, kjørte helt uten lagg på 1920x1080.
Men det som møtte meg derimot var ett rimelig dødt gameplay, sitter i en bil i høy hastighet helt uten videre og blir beskutt, du tar fram en SMG og lener deg ut av vinduet, de neste 5 minuttene står du der og skyter små SMG kuler som sprenger SUV'er i hytt og gevær bare med noen få skudd. Skuffende......
Synes det er veldig merkelig at du får spillt det med en usel crack til og med, wtf.... Jeg får jo faen ikke åpna spillet en gang :P
Hva snakker du om?
Sitat av Layzer Vis innlegg
Synes det er veldig merkelig at du får spillt det med en usel crack til og med, wtf.... Jeg får jo faen ikke åpna spillet en gang :P
Vis hele sitatet...
Oppdater DirecX og prøv på nytt. Fint om du poster evt. feilmeldinger slik at vi kan hjelpe deg.
Det som er, får ikke opp noe feilmelding

Sitat av Jaso Vis innlegg
Oppdater DirecX og prøv på nytt. Fint om du poster evt. feilmeldinger slik at vi kan hjelpe deg.
Vis hele sitatet...
Ok DirectX var problemet til at jeg ikke fikk opp no error code, å nå får jeg den opp: Ubisoft Game Launcher "ERROR CODE 1"
sliter ikke med å åpne spillet men er helt enig i det twixtor sier; kort sagt et dårlig spill, men er uenig i det Layzer sier, at ubisoft de ikke sjekker spillene sine. Jeg personlig syntes at ubisoft lager en rekke gode spill, btw Layzer det staves UBISOFT ikke ubisfot