Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2510
Hei, jeg har et problem med min LG, den vil ikke sla seg pa i det hele tatt, den bare kommer opp til LG logoen sa star den og ''loader'' litt, den bla streken som kommer opp, sa restarter den seg bare, kommer ikke inn til hvor man skal taste passordet/pinkoden for mobilen en gang... Noen som vet hva jeg kan gjore?

Har provd folgende:
- Tatt ut og inn batteriet
- La batteriet vare ute av tlf i lengre periode
- Puttet den i ladere for sa a prove a sla den pa
- Bare latt den sta og holde pa i hap om at den skulle sla seg pa

(Sorry for a og o, men er ikke i norge atm)
Gå der du kjøpte mobilen og be om en "hard reset" dette måtte jeg gjøre på min før jeg kjørte over den 2 timer etterpå :P den funka jo ^^.
Sitat av Internett
If that doesn't work, or if your phone is frozen:

Turn the power off. If your LG Optimus 2X is frozen, pull the battery out and reinsert it
Hold the Home and Volume Down button
Press and hold the Power button until the device turns on
Follow the on-screen instructions to reset your device

All data including third-party applications will be deleted from the LG Optimus 2X. Once the wipe is complete, the phone will reboot to its factory fresh state.
Vis hele sitatet...
fra internett
Har samme mobil som deg og det tekniske på den suger fordi den slår seg av og på, nekter å slå på kamera, vil ikke slette apps++

Så send den på service du og.
Trådstarter
Takk for svar
Sitat av Darko Vis innlegg
Har samme mobil som deg og det tekniske på den suger fordi den slår seg av og på, nekter å slå på kamera, vil ikke slette apps++

Så send den på service du og.
Vis hele sitatet...
De jeg kjenner som har den sier at den er blitt mye bedre (eller ikke opplevd) på disse feilene etter siste oppdateringen som kom (3-4 uker siden?). Sjøl har jeg ikke hatt noen problemer med min.
Trådstarter
Veldig merkelig, jeg har jo hatt den i 3 mnd na og dette er den forste feilen jeg har hatt....

Sitat av Tombøtte Vis innlegg
Gå der du kjøpte mobilen og be om en "hard reset" dette måtte jeg gjøre på min før jeg kjørte over den 2 timer etterpå :P den funka jo ^^.
Vis hele sitatet...
Litt vanskelig, bestillte den fra netonnet.no
Sitat av thomasw Vis innlegg
De jeg kjenner som har den sier at den er blitt mye bedre (eller ikke opplevd) på disse feilene etter siste oppdateringen som kom (3-4 uker siden?). Sjøl har jeg ikke hatt noen problemer med min.
Vis hele sitatet...
Skal prøve å oppdatere den og se om den blir noe bedre
har hatt min i litt under en måned vil jeg tro, enda ikke hatt problemer, har nyeste updates og diverse, så satser på at jeg slipper slik drit og at det fikser seg for dere